/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hønsegås
Fra : karin42
Vist : 952 gange
28 point
Dato : 17-07-03 12:35

hvem ved hvad en hønsegås er ?
og hvad bruger man den til ?
mvh. karin

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 14:16

Det er forkert katagori mht. ordet hønsegås ! men måske får jeg svar alligevel.
venlig hilsen karin. )

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 28 point
Dato : 17-07-03 14:33

hej Karin...ja, kategorien er forkert, og alle dem der ved noget om det sidder og ærgrer sig over at der ikke er nogle spørgsmål under "fugle"!!!

Når der ingen indlæg er kommet til at spørgsmål, man selv har stillet, har man mulighed for at slette det...men nu lavede du jo desværre selv det første indlæg, og derfor kan det ikke slettes!!!!

mvh Christina, der ikke er ude på at lege strisser!!!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-07-03 17:28

en hønsegås er så vidt jeg kan se på nedenstående link en sjælden prydfugl, men hvis du vil vide mere så prøv at forhør dig i deres forum
http://www.prydfugler.no/side.php?side=prisliste
m v h

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 18:36

Tak for svaret skingur.

ja det er virkelig også ærgeligt .... så det får jeg nok ikke opklaret
mvh. karin.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 18:38

hejsa christine desværre var der ikke en lyd om en hønsegås på den anviste hjemmeside ... men tak for ulejligheden alligevel !
go' sommer mvh. karin

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 18:41

Desværre har jeg ikke flere point til og stille spørgamål med lige nu , så det med den berømte hønsegås må ligge lidt et stykke tid
mvh. karin )

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-07-03 19:02

hej karin
har du helt overset mit indlæg?
jeg mener du finder svaret der

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 21:10

Hej igen grausen ! Tak for adr. jo jeg har fundet det sorry
en hønsegås er en meget sajælden gås der er meget mindre en alm . gæs .....
tusind tak for oplysningerne
måske finder jeg snart på noget morsomt igen , men i den rigtige kategori .
mange sommerhilsner karin.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 21:11

HønseGæs : I flertal !!! = Såd'n no'en som jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 21:22

hej MOLOKYLE ......... !
TAK FOR SVARET - SKU' DER VÆRE EN ANDEN GANG !!
MVH. KARIN.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 22:15

karin42 -> Ja altså; Det sku' ha' været en morsomhed. Håber ikke du tog det ilde op ?

Ha'r aldrig hørt om en hønsegås? ..og jeg er ellers vokset op med høns. ..og duer ..og akvariefisk (Gubbi, Pseudotropeus, Auratus, mm.) ..og Indisk stjerneskildpadde ..og kanarie fugle ..og zebrafinker ..og risfugle ..og kinesiske dværgvagtler .. og gæs ..og kaniner ..og fasaner ..og hva' har vi ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 18-07-03 14:18

hallo molokyles ! næh jeg gav bare lidt igen ...... det ku' du vel tåle
en hønsegås er megen sjælden og jeg har fået svar på mine spørgsmål !
ha' en fortsat go' og varm sommer ! mvh karin.