/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Url adresse til tiscali
Fra : nilsen
Vist : 427 gange
70 point
Dato : 16-07-03 22:29

ga
Noen her som har en hjemmeside hos Tiscali, jeg forsøger å komme ind på min side ved hjælp av den adresse jeg har fått oppgitt.
www.home.tiscali.dk/elsing
men det lykkes ikke, noen som ser noe fejl ved adresse`??
Nilsen

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 80 point
Dato : 16-07-03 22:39

Ja, min adresse ser sådan ud
www.home.tiscali.dk/80....../
hvor nummeret 80..... er mit brugernr.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-07-03 22:42

hejsa
har du været forbi her
http://www.tiscali.dk/help/modem-isdn/homepage/article.jsp?content=104525

for at aktivere din hjemmeside

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 22:51

Hvad er adressen på mit Tiscali-abonnements hjemmeside?
Din hjemmeside hedder "http://home.tiscali.dk/brugernavn/", hvor 'brugernavn' er det brugernavn du valgte ved aktiveringen af hjemmesiden
Emesen.

Kommentar
Fra : als

Dato : 16-07-03 23:00

emesen>Ja, rigtigt, men deres support sagde engang til mig at det var bedre at indsætte brugernr. i stedet for brugernavn. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg havde også brugernavn inde. Det virkede ikke, men da jeg satte brugernr. ind virkede det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 23:07

Ja men så må rådet til nilsen være brug og aktiver med nummer.
Emesen.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 16-07-03 23:25

Jeg har vært inne på min personlige side hos Tiscali, hvor de forskjellige informasjoner står oppført. Her står det at siden er aktivert.
Jeg har forsøgt med kundenummeret, men dette fungerer heller ikke.
By the way hos tiscali står fullt brugernavn oppgitt som min e-mailadresse, altså de to er lige, men det stemmer heller ikke. (jeg får det ihvertfall ikke til å fungere).
Har forsøgt Tiscalis kundeservice, men det er som at støte på en mur, de svarer overhode ikke, og hvis jeg får et svar, så ber de meg gentage mit spørsmål, det er fantastisk at man ikke kan få et skikkelig svar på et så enkelt spørsmål, jeg har da flere hjemmesider som fungerer udmerket, men Tiscali, nei...
Er åben for flere ideer, god nat, høres i morgen.
Nilsen

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-07-03 06:09

Ja, dette er jo egentlig ikke en god idé men jeg er meget enig med dig i at Tiscalis support er utrolig dårlig og det har den altid været. Ja, på et tidspunkt for et par år siden var den nærmest så dårlig at det var latterligt. Jeg skrev til deres direktør og fik et par hundrede kroner godtgjort

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 17-07-03 23:03

gdi
Jeg har nå forsøgt de muligheder som findes, vedr aktiveringen gives besked om at det intet er at aktivere, hvilket vel må bety at siden er aktiveret?
Jeg har dårlig erfaring med følgende udbydere
tdc
tele2
tiscali
som alle har en elendig support.
Findes fler her i Danmark som kan forsøges???
Nilsen

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-07-03 23:09

De sparer op supporten desværre. Jeg har stofanet nu. Det kører bare derudaf. Jeg har haft det i et år og har aldrig haft brug for deres support.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-07-03 23:14

Kan du ikke sende dem en mail og beskrive problemet. Skriv til dem at hvis de ikke ser sig i stand til at svare inden for en dag ønsker du at opsige abo. Det skal nok få dem op af stolene. Ellers find ud af hvad direktøren hedder og send et et brev og forklar din situation. Husk Tiscali Att. Direktionen.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 17-07-03 23:34

ja als, desv. denne mulighed har jeg også benyttet, men ingen svar hverken på brev eller e-mail, nå ble brevet sendt tirsdag, så det er fortsatt en mulighed, men e-mail er snart 14 dager gammelt.
stofanet kan jeg desv. ikke få her på min landlige adresse.
tks so far
jeg får avvente litt.
Nilsen

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-07-03 04:38

Du skal lige afvente svar på brev, men det er simpelt hen for dårligt. Hva' med Cybercity?

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 18-07-03 06:21

gdi
tks
Ja jeg har hat de under overvejelse, men læste i avisen at det var visse problemer, og liten hensikt hvis de om kort tid må trække årene ind.
Kommer tilbage
Nilsen

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-07-03 08:58

Ja, jeg vil gerne lige høre hvordan sagen ender. Jeg føler med dig. Har jo næsten haft samme problemer indtil jeg fik stofa.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-07-03 16:29

En lille idé, hvis du kan oprette en ny hjemmeside hos tiscali.
Det er jo muligt, at du kan undgå den samme fejl (din eller Tiscali) hvis du opretter en ny hjemmeside.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jonas_Nielsen

Dato : 27-07-03 17:18

K.. Vælg en anden udbyder, frip.dk fks. Der er ingen probs og du får en nemmere URL at huske..

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 18:25

Jeg har ikke lige tid til at læse de andre besvarrelser, men problemet ligger højst sandsynligt i at der ikke skal "www." foran. Din URL er altså i stedet:

http://home.tiscali.dk/elsing

Håber det kan bruges ;)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-07-03 18:52

currantz000r - du kunne da i det mindste lige have prøvet din egen henvisning.
Emesen.

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 19:21

Det gjorde jeg skam også ven. Og i stedet for en:

[citat]The page cannot be displayed - cannto find server[/code]
Fik jeg en
[citat]The page cannot be found - Http 404 Not Found[/code]

Jeg ved ikke med dig, men for mig kunne det godt se ud som om at der ikke var en index.htm(l), altså har han måske taget siden ned igen... Kom igen ;)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-07-03 19:55

Ok - så har du prøvet.
Ja det er hans problem - at komme ind og lægge en index.htm
Han kan ikke oploade eller komme ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 02-08-03 23:00

sri min sene reaksjon, 5 dagers fravær i det fine været.
Tiscali har overhode ikke reagert på mine henvendelser.
Siden ligger fortsatt på sereveren (adresseløs)
Jeg har nå gått tilbage til tdc, tross den noe arrogante behandling jeg fik sist så fungerer systemet. Siden ligger nå på
http://home20.inet.tele.dk/elsing
Jeg takker for forsøgene, litt uviss hvor jeg skal plassere poengene, men gir de så til den første som forsøgte med et svar, kan jeg dele de opp her hos kandu slik at I kan få litt hver???
Nilsen

Godkendelse af svar
Fra : nilsen

Dato : 03-08-03 19:37

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-08-03 20:19

Tak for points. Ærgerligt det ikke lykkedes, men tiscali,,,...... nå lad det nu ligge. Viste ikke at der var sådan et spændende museum i det nordjyske. Det må vi da besøge næste gang vi kommer på de kanter. mvh als

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 03-08-03 23:34

als
Ja det er faktisk ganske sjarmerende både for voksne og børn
Nilsen

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-08-03 05:37

Ja, det har du ret i nilsen. Du kan tro det vil vi besøge, og det mener jeg altså. Og så lige tilsidst. Jeg tror nok at jeg stadig har min bamse liggende. Den mangler vist nok et øje. Jeg er 56 år, men kunne ikke drømme om at sælge bamsen.