/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Lemvig og omegn
Fra : jdynastiet
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 16-07-03 20:30

Skal på sommerhusferie med min kone og vores 2 drenge på 2 og 3 1/2 år. Vi skal bo i Lemvig og bor selv på Sjælland.

Er der nogen derovrefra der kender til gode udflugtsmål for børnefamillier "i vores størrelse" ???

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-07-03 20:44

Alene det at kunne komme til Danmark er dog et udflugtmål i sig selv, Tag til Vesterhavet der er mange fine vadesteder besøg og fornem duften fra fiskerihavnene og røgerierne, jeg garanterer for at jeres drenge vil sove dybt og inderligt om natten ja i 2 også. Rigtig god ferie Mvh OW

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 16-07-03 20:57

Hej Jdynastiet.

Prøv at kikke nærmere på denne adr.www.lemviginfo.dk.

God ferie til dig og din familie.

Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 16-07-03 20:59

Den adr er : www.lemviginfo.dk
Rita

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 100 point
Dato : 16-07-03 23:02

Ved Thorsminde ligger strandingsmuseet. Her er en rigtig god strand (der er ikke for høje bølger, som ellers ved det meste af Vesterhavet.

Den arbejdende landsby, Hjerl Hede.

Lemvig Svømmehal har vandrutchebane og "bølger".

2 forskellige "oplevelsescentre" det ene et akvarie, det andet fortæller om hvordan bl.a. bølger og vind skaber landskabet (mon ikke det var i Thyborøn)

Vi var på ferie i Lemvig sidste år.

Hilsen Jeannie.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 16-07-03 23:04
Godkendelse af svar
Fra : jdynastiet

Dato : 18-07-03 19:37

Tak for svaret jkrjk2. Og tak for alle svar. Det bliver sikkert en oplevelsesrig ferie. Det er nogle gode links.