/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
FamilySearch
Fra : nusnus
Vist : 563 gange
25 point
Dato : 16-07-03 18:15

Er der nogle herinde, der kan fortælle mig, hvordan man søger på et amt i "FamilySearch" det ville jo være en del nemmere.

Venlig hilsen Nusnus

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 16-07-03 18:45

Du må vel kunne søge i Vital records og International records på navn land og amt.

Lis

Kommentar
Fra : senta

Dato : 16-07-03 18:52

Du skal søge i
International Genealogical Index
adressen er her,søg på land ,amt, Region
http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp?PAGE=igi/search_IGI.asp&clear_form=true

Held og lykke
Senta

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 16-07-03 20:44

Tak for hjælpen, men skal man være medlem for at bruge siden? for den skriver at jeg ikke har rettigheder til at se denne side?

Nusnus

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 25 point
Dato : 16-07-03 20:57

nej, Man behøver ikke være medlem.
prøv i stedet at nøjes med http://www.familysearch.org/
og tryk på den fane der hedder search. så vil du få nye menuer i venstre side af skærmen.

Lis

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 16-07-03 22:06

Tak for svaret LisBJensen.