/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
ang.http://www.kandu.dk/dk/tip/4573
Fra : Melander
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 16-07-03 17:01

Hejsa monsen

selv om at jeg er enig i din bemærkning, om at han er et svin, så er det du opfordrer til hamrende ulovligt, og er yderst strafbart......

Accepteret svar
Fra : Monsen1234

Modtaget 60 point
Dato : 16-07-03 17:34

Det er det nok, men jeg så forsiden på BT i dag, hvor der stod
" Indsatte: Du er en død mand" og jeg tænkte i ren afmagt at det fortjener han også, og vi har jo alle hørt at det foregår i fængslerne, og det i virkeligheden er her straffen ligger for dem der laver den slags, underfange og en forfærdelig tilværelse bag fængslets murer. Det burde han også selv have tænkt på ( Det ved alle ). Hans liv bliver et helvede på jord fra nu af, men fortjener han ikke også det ?

MVH: Monsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 17:55

-> monsen hvorfor skulle det være et tip?

Kommentar
Fra : beiv

Dato : 16-07-03 17:58

Hej Monsen
Jeg er også enig med dig i, at han er et svin, men er du bedre, når du opfordrer til noget så slemt og grimt.
Jeg kan heller ikke goutere, hvad manden har gjort, men vi har jo ikke de tilstande her i Danmark, hvor man siger et øje for et øje osv.. Manden er syg og han skal behandles uanset, hvad man mener om disse mennesker.

M.v.h.
Beiv

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-03 18:27

Hvis vi begynder at pine ham eller opfordre til at slå ham ihjel, er vi jo ikke spor bedre end han er!!!
og som beiv skriver så er manden jo syg, og jeg vil så lige tilføje at de fleste krænkere, selv er blevet krænket som barn - vil lige fastslå at det absolut ikke behøver være af forældrene.

Jeg tror også hans famillie og omgangskreds lider nok under det i forevejen, uden at vi behøver svine manden til herinde...

// Toupie

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-07-03 18:29

Hej ans
Som jeg skriver ( Jeg har her et rigtig godt tip TIL DE SOM ER FÆNGSLET OG SOM OGSÅ BRUGER > KANDU < ) det er altså et tip til DEM der er vel også nogle der inde som bruger Kandu
Til beiv: Jeg mener HELT bestemt jeg er bedre ind ham, der er forhåbentlig meget få som ham, om han er syg ? Det vil en mental undersøgelse jo vise, men vi må håbe han ikke er mere syg ind han kan bures inde.

MVH. Monsen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-07-03 18:32

Toupie: Jeg har ikke opfordret til at slå ham ihjel, det var hvad der stod på forsiden af BT i dag.

MVH. Monsen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-03 18:38

Hej Monsen

Jeg skrev nu heller ikke at du havde skrevet sådan, men hvis "vi".... så jeg mente nu generalt men det er ordkløveri, så det behøver vi vel ikke bruge mere tid på ....men jeg mener nu, at hverken du, jeg eller nogen andre skal opfordre til "selvtægt" - heller ikke i fængslerne!!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-07-03 18:38

Her kan i læse hvad ekstrabladet skriver idag.
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=211382
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 18:42

-> monsen tror du ikke at de indsatte læser aviser.

Det er med beklagelse, at jeg konstaterer, at en kandubruger opfordrer til noget der er strafbart.

ans

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-07-03 18:54

Selvfølgelig læser de aviser, men det er også fint at de kan finde støtte hos en Kandu bruger, for det lader jo til at det kun er mig der har denne holdning herinde, når man ellers taler med folk på gaden og andre man møder, syntes de fleste at han skal have den behandling, men det er altså en helt anden holdning der er her inde.

MVH: Monsen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-03 19:07

Til Monsen

Til det kan jeg kun sige, at det siger en del mere om dig og din omgangskreds end om Kandu´s brugere

// Toupie

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-07-03 19:21

Jeg kommer til at løbe nu, men jeg føler mig magtesløs over denne galning, man bliver gal og bitter, hvordan har Mia ikke haft det i de sidste minutter, rædsel. Jeg har ikke noget i mod han kommer til at føle den samme rædsel. Men hvis han har kunnet læse Ekstra bladet i dag har han jo nok allerede følt det.

Det er bestemt ikke en mærkelig omgangskreds jeg har, den består af arbejdskammerater, og der er både høj og lav, ellers er mine venner ganske almindelige mennesker og langt de fleste siger at "han skulle have --" og flere ting jeg ikke vil skrive her.
Er der da slet igen forståelse for at mange vil have hævn ? Det er da menneskeligt, eller er I alle SÅ hellige her.

MVH. Monsen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-03 19:30

Monsen

Jeg kan godt forstå at folk føler sig magtesløse over en sådan frygtelig gerning og tænker som du - men ligefrem at opfordre til det, som du gjorde i dit tip, det forstår jeg ikke - og jeg er ikke mere hellig end, at hvis det var mit eget barn der blev udsat for det samme, så ville jeg ikke kunne love for følgerne

// Toupie

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-07-03 21:56

Hmmm....sig mig lige engang....de har sgu da ikke internetadgang i fængslet???
Det er da vist kun "kurt thorsen" og andre der fårlov til at ha` en pc.
Eller tager jeg helt fejl?

Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-07-03 22:44

for lige at blande mig i debatten...dette tip har fået 3 stjerner...det er mere, end der plejer at blive givet. Så et eller andet sted synes folk sgu nok, at det er et meget godt tip.

Og for at være hamrende umoralsk og grebet af vild hævntørst: jeg er enig, selv om det ikke er særlig intelligent.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-03 23:00

larenzio>jo de har internetadgang de skulle jo nødigt føle sig afskåret fra omverden

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-03 23:01

ups...larenzio=laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-08-03 22:46

Tak for svaret Monsen1234.