/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
nero lukker ned..???
Fra : solgaard
Vist : 432 gange
250 point
Dato : 16-07-03 15:16

Hej alle..

Når jeg har splittet en .avi i to og vil brænde den ene som vcd. så lukker nero B rom ned efter jeg har trykket på skriv cd..

hvorfor gør det det..??? hvad kan jeg gøre..??

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-07-03 15:22

Hejsa
her er lidt fra nero >> hjælp

Brænding af MPEG2 på VCD eller brænding af MPEG1 på SVCD vil kun blive tilladt, hvis Nero MPEG2 codec plug-in er installeret. For yderligere oplysninger henvises til tilsvarende afsnit nedenfor.

Tilstedeværelsen af denne plug-in vil muliggøre afkodning og indkodning af MPEG2 filer. Den består af en fil, "VMPEG2Enc.dll", der skal ligge i Nero biblioteket. Den bliver indlæst, når der anmodes om en video-afkodning/indkodning. Pga. patenterede licensbegrænsninger kan denne kode ikke leveres sammen med dit software. Men du kan købe MPEG2 codec plug-in fra Aheads hjemmeside www.nero.com

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-07-03 16:21

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=602

hent dvdx det kan lave din film om til mpg så har du ikke problemer med at lave den om til vcd.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 01:01

dvdx virker ikke det er jo avi-filer jeg har.. jeg kan i hvert fald ikke få det til at finde mine avi filer..

Kommentar
Fra : soll

Dato : 17-07-03 13:50

http://www.pegasys-inc.com/e_main.html

her henter du et program der kan lave dine avi til mpg så kan du lave dem om i dvdx så den kan være på en cd hvis du vil det eller du kan brænde dem ud på 2-3 cder hvis du heller vil det.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 22:57

-->soll

vil du ikke give mig et direkte link og en vejledning..? hvis det virker skal jeg nok forhøje til max point..!!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 250 point
Dato : 18-07-03 05:45

http://www.pegasys-inc.com/e_main.html

under download kan du hente det jeg kan ikke lave ling diregte til det kun til forsiden.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 07-09-03 12:12

Tak for svaret soll.