/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 2000
Fra : steenmarkussen
Vist : 455 gange
150 point
Dato : 16-07-03 12:21

Jeg har et problem med min pc efter jeg har formateret den vil den ikke genstart eller lukke ned den går til sort skærm i begge tilfælde jeg har installeret alle driver og de er alle sammen de samme windows 2ooo driver som før jeg formaterede og jeg har og kørt windows update indtil der ikke var flere opdateringer.

Er der nogle der kan hjælpe mig........?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 14:23

Har du ingen gule markeringer i egenskaber.
Det kan godt være du tror du har inst. alle de drivere du havde før, men det kan også være det er win 2000 standard drivere du "kører" på til noget af dit grej.
Hvilket brænder program kører du med, altså hvis du har en brænder.
Emesen.

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 16-07-03 16:21

Jeg har ikke installeret noget brænderprogram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 17:36

Var der nogen gule markeringer i egenskaber.
Emesen.

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 16-07-03 17:57

nej heller ingen gule mærker eller udråbstegn eller Spørgsmålstegn. alt ser godt i i enhåndstering

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 19:04

Lad os håbe der kommer en mere forbi, for jeg kan ikke huske hvorfor den så gør det.
Emesen.

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 16-07-03 19:10

hahaha ok men 1000 tak for for dine forsøg

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 16-07-03 20:49

Fdisk !!! Sikkert nogle 'bad sectors'. Det opdager installations programmet sgu ikke. Dele af op. sys. bliver lagt i defekte sector'er.... måske? Prøv først med en 'surfacescan' i scandisk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 16-07-03 21:25

hahaha kender i det at man får et svar på et spørgsmål som sikkert er det rigtige svar men problemet er bare man ikke fatter en skid af det.

så kære </MOLOKYLE> kan du ikke finde en kniv og gaffel og skære det lidt ud i pap for mig.

venlig hilsen Steen Markussen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 21:33

Kør fra systemværktøj -> scandisk og vælg fuldstændig og OK. Hvis ikke scandisk er installeret kan den køres fra din boot diskette eller installations CD'en.

Afhængigt af din HD tager det 1-8 timer. Tålmodighed og luk alle programmer først.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 21:41

Giver det ingen fejl; OK så var det ikke det! Er der BAD SECTOR's undervejs. må du prøve at geninstallere efter scandisk.

Alternativt: Hvis der er BAD SECTOR i scandisk raporten når scandisk afsluttes. Så tag den store tur :

Brug FDISK til at low-level formatere din HD. Formater HD'en med format kommandoen i DOS. Kør scandisk full igen og Geninstallér !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-03 23:20

Har du prøvest at søge i microsofts database? http://support.microsoft.com/?kbid=315409

Kommentar
Fra : marped

Dato : 22-07-03 22:49

prøv at start i fejlsikker tilstand, herefter kan du prøve at diable de forskellige enheder en adgangen, og genstart så i normal tilstand, det kan være du her ved kan finde ud af hvad det er der laver bøvl.
Eller har du prøve at trykke f8 inden windows kommer igang jeg mener at du her kan tjekke om system virker korekt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:29

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : steenmarkussen

Dato : 30-11-04 21:53

Tak for svaret molokyle.