/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
legekammerat til frk hansen han eller hu~
Fra : solsikke
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 29-12-01 13:16

hej
jeg vil gerne give frk. Hansen en legekammerat,
hun er 1½ år gammel og det virker som om hun keder sig meget (specielt her i snestormen når man ikke kan komme ud
men spørgsmålet er om hun overhovedet er interessret i ny beboer?? Og er det bedst med mandligt eller kvindeligt selskab??

Godt nytår Solsikke og Frk. Hansen

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-01 13:16

"solsikke" <solsikke.news@kandu.dk> wrote in message news:MmiX7.4465$aS.779720@news010.worldonline.dk...
> hej
> jeg vil gerne give frk. Hansen en legekammerat,
> hun er 1½ år gammel og det virker som om hun keder sig meget (specielt
> her i snestormen når man ikke kan komme ud
> men spørgsmålet er om hun overhovedet er interessret i ny beboer?? Og
> er det bedst med mandligt eller kvindeligt selskab??

Her i huset havde vi først Sweety (kastreret han(hus)kat), der efter
fik vi Rasmine (hunsomali)som først blev steriliseret noget tid efter.
Og nu har vi så fået Linda (hunperser) som formentlig skal steriliseres
senere.

Vi har ikke haft de store problemer med tilpasningen og specielt
med Linda er det nærmest gået utrolig nemt. Alle kattene leger nu
sammen, den vilde jagt går gennem alle rum og de hygger sig virkelig
sammen

Så jeg tror det er lidt ligegyldigt, men hun ville da garanteret nyde
lidt mandligt selskab

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-01 18:39

Hejsa

Tulle var lige præcis 1½ år, da vi fik Thomas som 6 måneder gammel og har
udelukkende gode erfaringer med den kombination. En hunkat på 1½ år har
løbet de værste teenager-problemer af sig og en 6 måneders kat er godt nok
midt i teenageperioden, men har til gengæld overstået den første
killingetid, med dertilhørende unoder osv.
Derudover er det altså rigtig skægt med én af hvert køn! Man opdager
virkelig forskellene på kønnene og af en eller anden grund virker Tulle også
som om, hun nyder at kunne være den "lille og kvindelige"

Det var så mine erfaringer

Fie
"solsikke" <solsikke.news@kandu.dk> wrote in message
news:MmiX7.4465$aS.779720@news010.worldonline.dk...
> hej
> jeg vil gerne give frk. Hansen en legekammerat,
> hun er 1½ år gammel og det virker som om hun keder sig meget (specielt
> her i snestormen når man ikke kan komme ud
> men spørgsmålet er om hun overhovedet er interessret i ny beboer?? Og
> er det bedst med mandligt eller kvindeligt selskab??
>
> Godt nytår Solsikke og Frk. Hansen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : solsikke

Dato : 31-12-01 11:24

Tak for svaret John Sahl.
Vi er allerede begyndt at lede efter den helt rigtige legekammerat,
tak for hjælpen
solsikke & frk Hansen

Kommentar
Fra : solsikke

Dato : 31-12-01 11:26

Hej Fie
også en stor tak til dig
desværre kan jeg kun acceptere det ene svar, så .. først til mølle...
Godt nytår Solsikke & frk. Hansen