/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
N 3650 flashcard problemer!!!!
Fra : HanSSoN
Vist : 451 gange
97 point
Dato : 16-07-03 03:48

Der fejl på mit 16mb MMC flash card.. Jeg har installeret et program der hedder ETICamcorder.
Det er et nyt beta program til Nokia 3650.

Når jeg sætter mit flash card i nokian, kan den starte op, men jeg kan ikke komme ind i dens menu. Skriver "system fejl"
Men jeg kan tage flash cardet ud, og min mobil virker fint.

Er der en måde man kan flashe mit MMC flash card. uden at bruge mobilen?
For jeg kan ikke få kontakt til mobilen via bluetooth, når flash kortet er i.
Og der er også system fejl....hvad går jeg, hjæææææælp.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-07-03 12:25

Et lille bud.. Har du forsøgt at formatere kortet i telefonen.."Vælg Valg => formatere hu kort".. ellers har du måske sat en kode på kortet "Valg Æ låse hukom kort op" ellers prøv at læse kap. 15 i din manual

Accepteret svar
Fra : Nightmare

Modtaget 97 point
Dato : 07-08-03 00:30

Jeg har fået opgraderet min 3650 til ver. 3.16... Efter det virkede ikke min 64 mb. kort som jeg havde formateret med den gamle software. Telefonen viste hele tiden "Systemfejl".. Jeg fik så formateret kortet igen. Satte den i telefonen. Det hele virker nu fint igen. Mit bud! : Formatere dit kort med en ekstern kortlæser og så skulle det hele virke igen...
Nick

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-08-03 10:31

Hallo Nightmare....tak

Fedt det vi jeg gøre, hmm, jeg kender bare ikke nogen der har sådan en ekstern kortlæser.
Men tak for hjælpen...jeg skal nok finde en der kan.

Tak for svaret Nightmare.

Kommentar
Fra : Nightmare

Dato : 08-08-03 01:10

Jeg har lige købt sådan en til 330 kr. hos Zitech....... Så hvis du bor i Kbh og omegn kan jeg måske hjælpe dig......

Nick

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 08-08-03 01:31

Danm det gør jeg ikke..det var ellers flinkt af dig, men jeg bor i Randers lol..

du må ha det godt..tak for hjælpen