/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp! Internettet går ned.
Fra : yearhouse
Vist : 398 gange
200 point
Dato : 15-07-03 21:14

Nu er det snart sidste mulighed for hjælp.
Jeg har lige installeret XP og fået alt til at køre, men har et kæmpeproblem med internettet da jeg bliver "hældt af" især når jeg downloader.
Men også når jeg arbejder normalt på nettet, kan jeg pludselig ikke gøre mere. Eneste mulighed jeg har for at åbne igen, er ved at genstarte computeren. Jeg kører med TDC Motorola webspeed 64/64 og har aldrig haft dette problem før. Jeg har været inde og fjerne fluebenet i strømstyringen af USB...men intet hjælper.

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 200 point
Dato : 15-07-03 23:19

Hejsa.. har du prøvet at opdatere din driver.. ellers prøv dette http://broadband.motorola.com/noflash/usb_drivers.asp vælg selv land

Hvis du har model SB4100/4200 modem så prøv at se her http://mightypalm.dyndns.dk/SB4200firmupgrade.html

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 15-07-03 23:27

Har du mulighed for at prøve med et andet modem ? det er hørt før at der er prob. m. Motorola webspeed at man bliver smidt af, uvist af hvilken grund. mvh egjegj

Kommentar
Fra : als

Dato : 16-07-03 07:06

Jeg behøver vil ikke at spørge om du har tjekket godt og grundigt for spyware, vel??

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-03 08:49

Tak for svaret buch78. Det var lige dette jeg skulle bruge. Muligvis havde jeg også fumlet lidt med diverse indstillinger under installationen da jeg forsøgte mig adskillige gange og opdagede at jeg SLET ikke var opkoblet endnu.