/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Skedebøvs?
Fra : Kaspi
Vist : 1401 gange
50 point
Dato : 15-07-03 17:46

Jeg elsker når kæresten og jeg har sex - hvem gør ik' det! Men.. vi har den fedeste stilling og den bruger vi tit! Men nogle gange, når jeg drejer mig lidt, så jeg kører den helt op ad hendes side (som er fedt for mig), så prutter hun (for det meste altså), og så siger hun, at vi ska ta en anden stilling - eller, at jeg ska undgå at køre den op ad hende!..
Ka man undgå det? eller formindske det?..
Nogle der kender en overdrevet lækker stilling? *sF* (Ska lige siges - at sex er mig speciale, og alle de kendte stillinger har jeg prøvet *SmF*, men sku en derude kende en fed en, så ville det være rart og lære lidt *sS*)!..
På forhånd tak!
Kaspi
ps: som før sagt - spg'et er seriøst...

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 15-07-03 19:57

Spm er om det er en prut eller en skedebøvs? Skedebøvser skyldes luft som opstår under orgasmen og derfor kan det ikke altid undgås til gengæld er der som regel kun en så når den er ude kan I bare blive ved så skulle der ikke komme flere. Prutter kan nogle gange mindskes hvis man lige går på WC inden eller skyller ud analt med lidt lunkent vand.

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-07-03 20:57

hehehe... Jamen tak Mark!
Men jeg mener skedeprutter *GG*

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 15-07-03 21:08

I den gamle persiske litteratur benævnes dette fænomen lammets brægen og antages for at være en fornøjelig variant.
mvh OW

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-07-03 21:12

hehehehe!! Jeg gir dig fuldstændig ret Old!
Jeg synes også det er sjovt!! Men når jeg så har lyst til at grine lidt, så bliver damen lidt mobset *Gs*
kaspi

Accepteret svar
Fra : jay_jay

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-03 13:03

Første gange en skedeprut skete for mig, der havde jeg lige været sammen med en fyr og da jeg så rejser mig op, der spændes mine mave-/skedemuskler, og jeg slo en skedeprut. Da jeg så vender mig om, ligger fyren og kigger underligt på mig, hvorefter jeg siger, at det bare var luft.... (doooh) Jeg gad ikke forklare mig selv bagefter (Den dag i dag tror han sikkert stadig at jeg slå en normal prut).

Grunden til at din kæreste skedeprutter har noget at gøre med, at du på en eller anden måde får skubbet luft med op, når du støder, når du så kommer i bund, presses luften ud igen og giver prutte lyden. Der er ikke meget man kan gøre end at smile af det. Det sker for næsten alle kvinder.

Ang. din sætning---> hehehehe!! Jeg gir dig fuldstændig ret Old!
Jeg synes også det er sjovt!! Men når jeg så har lyst til at grine lidt, så bliver damen lidt mobset *Gs*
kaspi
*******
Hvis hun begynder at grine, så kommer der endnu mere luft ud - det kunne måske hjælpe lidt på "problemet" - hun skal presse (Spænde mave/skedemuskler) så kommer luften ud, og forhåbentlig ikke mere ind *GGGG*

GOOD LUCK

MVH
JJ

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 23-07-03 13:18

Tak for svaret jay_jay!
Det var lige det jeg ville høre!
Men nu ligger der bare i det, at det var hende som ville ha jeg skulle "støde", og jeg ku egentlig godt mærke der kom luft med? Såeh? hehe.. jeg grinede sgu også bagefter - og det gjorde hun også.. men til sidst blev hun lidt mobset *fniser*.. men luften kom skam ud!.. såeh? *S*
hahaha... Ja tak igen for svaret Jay_jay.. lækkert!..
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 04-08-03 22:49

hehe kanon indlæg...tjek lige det her link, det vil nok more de fleste
http://www.drunkstunts.com/videos/071603_queef_talk.wmv ...det er et amerikansk tvprogram, hvor en gammel dame taler om sex...og i dette tilfælde om overstående emne...god fornøjelse