/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ram2 Sikke en nar.
Fra : rasmus91
Vist : 460 gange
2 point
Dato : 15-07-03 16:40

Jeg har været lidt rundt og kigge mig om her på siden, da jeg fandt ud af at Ram2 er nået af en idiot, det eneste han laver er at hakke på folk, deres tips, deres spørgsmål, og simpelthen alt hvad man gør.

Jeg ville bare starte denne smaltalk ved at spørge om der er nogen der syntes det samme???????

Rasmus91

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 12 point
Dato : 15-07-03 16:57

Kære lille Rasmus. (Eller hvem du nu er)

Det skulle du da ikke bruge point på, du kunne da bare have spurgt mig, i en eller anden død tråd.

Men jeg må lige spørge dig, hvor du har den flotte formulering fra. Du kan da ikke selv ha' hittet på den. Jeg kan jo se at du beskæftiger dig en del med at bruge andres:
http://www.kandu.dk/dk/spg/13600#127193

Jeg kan også se i din profil, at du beskriver dig selv som glad og rask. Det glæder mig på dine vegne, men det med det raske, skal du nok lige få tjekket op på.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 16:59

Lille Rasmus, hvis 91 er dit fødselsår, så er det nok årsagen til din lidt barnlige holdning. Fint nok, at du er med, men lad dig ikke snyde og bruge af de profiler, der ønsker at mobbe enkeltpersoner ud af kandu. Det ville da være for kedeligt, hvis vi alle var ens af sind og temperament.
Jeg ved ikke, om Ram2 er en nar. Jeg kender ham ikke, ligesom jeg ikke kender dig eller nogensomhelst bag de forskellige profiler på kandu. Hvis du er 12 år, så husk det! Du kender IKKE menneskene bag de profiler, som du møder på kandu eller andre steder på nettet.
Have Fun.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-03 16:59

Du kan få en kommentar af mig. Nu ved jeg ikke specifikt hvad du tænker på når du skriver: Ram2 Sikke en nar og; Ram2 er nået (noget?) af en idiot?

Jeg har været i debatter med ram2 og har haft 'no probs'. Man har lov at have sin mening. Ok. nogen/man/du kan vel synes at sprogbrugen i ram2's kommentarer nogen gange kan virke lidt 'umodent'. F.eks en kommentar ram2 for nylig er kommet med til manse9933. Nemlig : IDIOT. Jeg dog sikker på ram2 mente det!

Du skal også have lov at mene; ram2 er en IDIOT men, du får ikke mig med på vognen.
Imidlertid synes jeg at man skal tale pænt til hinanden og som én sagde:

Man skal ikke sparke over skinnebenet, hvis man kan drible udenom. ( = Klog Mand og god boldspiller!)

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 17:05

Noj, Ram, Du har en hel fanklub

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-03 17:09

Rasmus hvad mener du med : nået af en idiot?

ans

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 17:12

Rasmus mener vel, at Rasmus selv har nået ham...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-03 17:17

Jeg tror nu at han har overhalet ham med et meget stort forspring. Men jeg kunne godt tænke mig at få at vide, hvad Rasmus selv mener.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 17:24

Jaaaaah, men han har nu nok stukket hovedet i busken, eller mor bad ham om at komme og hjælpe med opvasken, -det er jo ikke så sjovt, når man tror, man kan starte et mobberi, og det ender med, at man selv bliver mobbet. Der må da gerne ligge en masse fine mails til ham når han kikker ind næste gang..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-07-03 17:28

øhh rasmus91...

hvor vil du hen med den fremtoning.?? jeg kan ikke se at du hæver dig over andre's optræden med dette indlæg..

hvis det skulle være for at få til tilhold fordi du har set ram2 diskutere med andre brugere så får du i hvert fald ikke min sympati med dette indlæg..!!!
jeg mener du sænker dig selv lavere end du havde behøvet.. og som ram2 selv siger kunne du selv have konfronteret ham med det hvis du har et problem med ham..

jeg ser mere dette indlæg som en måde at få støtte fra andre kandu'er på.. og ikk andet for helt ærligt--> et underligt indlæg.. du skriver at han kun hakker på folk osv. hvad så med dette indlæg fra dig..???

go' sommer

Solgaard

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 17:35

Velkommen til Fanklubben, Solgaard!! -Husk lige, at knægten næppe er konfirmeret endnu...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-07-03 17:37

Ans og Birgitta!
Man kan da ikke "nå" nogen gennem nettet, når der surfes.
Det mener jeg bare.
Og for at blive i fodboldsproget. Ska' der tackles, så ska' der også være bold i mellem.
Emesen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-07-03 17:43

emesen... Det var da lille Rasmus selv, der mente, at Ram var blevet nået af en idiot.... Jeg prøvede bare at gætte, hvad han mente... Jeg er helt enig med dig. Man kan ikke nå nogen gennem nettet. Det kan måske også berolige den lille fyr når nu vi er lidt hårde ved ham... Rasmus, det er kærligt ment.. -du skal ikke grade..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-03 21:02

Emesen du har da ret i at man ikke kan "nå" nogen gennem nettet, når der surfes. Måske har han fået en lille "dukkert"

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-07-03 23:03

Det eneste, jeg ved om Ram2, er, at han - vistnok -
hedder Kim til fornavn.
Det underskrev han sig i hvert fald med en overgang.

Så han er - vistnok - en mand.
Ja, for der er jo også piger, som hedder Kim.

Men han har - vistnok - i en periode haft sit
portræt her: http://yff.dk/web_pages/kandu/
Og i så fald er han nok ikke nogen lille mand.

I hvert fald var det i den periode, hvor serveren
konstant var nede.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-07-03 23:42

>Rellom

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit indlæg. Hvad mener du med disse oplysninger, for jeg synes ikke jeg kan se i tråden, at der er efterspørgsel på detaljer om mig, ud over om der er andre end Lille Rasmus, der synes jeg er en idiot.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 00:59

Jeg prøvede bare at give rasmus91 stof til at revidere sit idiotgrundlag.
Men det var nok for idiotisk.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-07-03 01:54

>Rellom.

Kim?? Det er da fordi jeg har en dobbeltprofil

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 02:30

Så forstår jeg bedre, at serveren konstant gik ned,
dengang du havde dit billede på.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-07-03 07:10

>Rellom

Du har da i øvrigt ret i, at mit fornavn er Kim. Og det er da også rigtigt at jeg i hvert tilfælde 1 sted har brugt dette som signatur. Kopi herunder:

[citat]
Fint nok.
Skal lige have noget mad. Blir' sulten af, at sidde med opskrifter.

Kim
[/code]

>Rellom.

Ja, var det ikke betænksomt af mig at be' om at få det pillet af. Alle troede at det var fordi jeg ikke brød mig om... om.... øh.... hvad er det nu han hedder... nå jo zonker. Men det var simpelthen fordi, jeg tænkte på de stakkels Kandumaner, som ville få abstinenser, hvis dette fortsatte.

Jeg er dog bekymret over, at du fortalte at jeg havde brugt et andet navn til signering end min brugerprofils. Nogle kunne nemt lade sig forlede til at tro at jeg har 2 profiler i brug, som jeg misbruger. For at bevise at dette ikke er sandt, vil jeg sagligt, sandfærdigt og overbevisende forklare hvordan dette kunne ske.

Hvis man vil citere mig for noget, jeg ikke har sagt, vil jeg sætte pris på, at man citerer mig korrekt. Det er ikke helt ok, at man lægger meninger i skoene hos hinanden. Man har tit brugt det udtryk om mig, at jeg tænker, før jeg taler. Det er jo en påstand, der er helt hen i vejret. Der findes, så vidt jeg ved, også funktionærer, der både er kvinder og mænd. Jeg har ikke nogen penge, og jeg mener sådan set, at det må indgå i de videre drøftelser. Vi ved jo alle sammen, at de værste ulykker sker, når to mennesker sover sammen. Forskellen på mænd og kvinder er, at det er dem, der får børnene. Det er et godt signal til nybagte fædre, ja faktisk allerede til de fædre, der har født, siden lovforslaget blev fremsat. Det er baggrunden for, at jeg selv, da jeg blev justitsminister, foreslog en skærpelse af den grove vold. Eleverne kan komme de manglende kundskaber, de har fået i folkeskolen, til livs på et senere tidspunkt. Der har fundet en vigtig politisk proces sted, men det kan de mennesker, der dør, mens de står på venteliste til sygehusbehandling, ikke leve af. Når man går ud og laver frivillige aftaler, så bygger man sig en stor hammer, og den hænger man op, og det vil sige, at hvis ikke alle er enige om, at man har nået målet, så ved man, hvad der falder ned af brænde. Der er tale om en blindtarm, som har svært ved at finde sine egne ben. Jeg er ikke i stand til at kommentere brochuren på stående hånd. Jeg bøjer min hat i respekt for de lærde folk. Vi kan ikke leve med, at tiden bare går. Så skal vi være der som et søm i et bræt. Jeg ved lige nøjagtig, hvordan man skal sætte ind og sikre, at skoen klemmer så eftertrykkeligt, at den bliver nødt til at lytte til, hvad folket siger.

Nu hvor jeg sandfærdigt, sagligt og tydeligt har redegjort for hvad der skete den dag, hvor jeg oversatte noget for Netper, kan ingen være i tvivl om at jeg spiller med åbne kort, og ikke dobbeltprofilerer mig.

Mvh

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 08:50

ram2 -> Ærgeligt, du ikke har flere profiler. Folk ville 'elske' at 'afsløre' dig Du er jo klart lettere at hoppe over end komme udenom. De fleste er heldigvis både saglige og velformulerede men, sandfærdige? Jeg har i hvert fald problemer med at finde nogen som helst sandheder om noget her i livet. Det folk almindeligvis kalder sandheden er som oftest/altid et påstulat der bygger på deres opfattelse af virkeligheden. Dette bør dog nok kun debatteres under Philosofi. Dvs. kategorien 'Andre interesser'. Dette ikke sagt for at anfægte redeligheden af dit indlæg men, pas på ordet sandhed!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 08:53

Ps. Strandvejr idag *AFK* til iaften.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 12:35

Hej rasmus91

Hvis du fastholder de 2 point, må jeg svare klart nej:
Ram2 er IKKE idiot!

Men man kan jo forestille sig, at du på et tidspunkt
forhøjer til fx 500 point.

Og i så fald... øeh... vil jeg godt lige have lov til
at tænke over det.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 16-07-03 13:27

Nu har jeg ikke lige haft tid til at se alle jeres fine indlæg før nu, men til mit forsvar skal det siges at rasmus91 betyder at mit barn er født i 91, og at jeg skriver på hans vegne. Når jeg så skriver at Ram2 er "nået af en idiot", så snakker jeg til alle jer der har skrevet et indlæg her... for i har fuldstændig nået ham.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 16-07-03 13:29

Nu har jeg ikke lige haft tid til at se alle jeres fine indlæg før nu, men til mit forsvar skal det siges at rasmus91 betyder at 91 er mit lykketal, det kan godt være i ikke tror på det, men sådan er det. Når jeg så skriver at Ram2 er "nået af en idiot", så snakker jeg til alle jer der har skrevet et indlæg her... for i har fuldstændig nået ham.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 16-07-03 13:31

ok, jeg løj med barnet, jeg ville bare have mig at godt grin når i så det.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 15:20

Jeg tænkte nok, at dit spørgsmål kun var ment som gas.
Men lidt fis og ballade skal der også være plads til.
Det forlænger livet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 17:17

Det kan godt være jeg er idiot - men jag kan ikke nå Ram2, for jeg kan ikke end gang nå Ram1 - men som rellom siger, med lidt flere point vil jeg prøve at strække mig lidt.
Emesen.
PS. Morsomt indlæg, er det da blevet til.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-07-03 17:37

Den er lidt tynd, denneher. Jeg ved ikke rigtig, hvad du kan gøre Rasmus.. der er ikke rigtig nogen, der vil give dig opbakning til din mobning... -Det var nu meget skægt at se billederne af diverse profiler, som Rellom kom med.. Bare ærgerligt, at ram ikke var med mere.. -eller Kim... Eller Rasmus for den sags skyld.. Hvordan får man egl. billede på den side?? (Svar hvo der svare kan)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 17:39
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-07-03 17:46

Tak for det emesen...Aaargh! hvordan husker jeg det, hvis jeg får brug for det??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 17:50

Du gemmer bare linket i word.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-07-03 18:04

Narh, jeg ville hellere have et sted i den blå strimmel til venstre, hvor jeg liige kunne gå ind og kigge eller putte billede efter behov. Min word hedder ikke word, men helt bortset fra det, så er jeg ikke så god til alle de der små kasser med forskellige notater i... Jeg finder garanteret ikke lige den kasse med kandunoter igen, -hvis jeg overhovedet kan huske, at jeg har lavet den om en uges tid... Denne varme er ikke befordrende for kødcomputerens funktionsevne..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 18:12

Så får du i stedet et link mere til det samme:
http://www.kandu.dk/dk/tip/4480

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-07-03 18:18

>Birgitta,

Hvis du vælger at lægge dit portræt op på den side Rellom anviser, skal du lige vide, at du ikke selv kan fjerne dette igen. Du er altså afhængig af om Administrator af denne side har lyst til at føje dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 18:41

Javist.
Sådan er det lavet, for at forhindre at folk går ind
og fjerner andre billeder end deres egne.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-07-03 18:53

>Rellom.

Vil det sige, at man kan fjerne sit eget billede?? Det ville jo være det mest rigtige.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 18:56

Birgitta!
1. Opret sprgm. hvordan lægger jeg...........2point
2. Hvis du har svært ved styre billedstørrelsen, så kan jeg rette det og lægge det ind som billed2, og det første bliver fjernet.(det er prøvet med skingur2)
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 19:08

Nej, Ram2, man kan ikke fjerne sit eget billede. Det ved du da også godt.
Årsagen er, at hvis man kunne fjerne sit eget billede - så kunne
man også fjerne andres.
Om det ved hjælp af password forholdsvis let kunne ordnes sådan,
at man KUN kunne fjerne sit eget billede og ikke andres, skal jeg ikke
kunne udtale mig om.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 19:10

Men jeg synes, det er en rigtig god idè med det billedgalleri,
og selv er jeg ikke bange for, at man skal nægte at fjerne mit
billede, hvis jeg beder om det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 19:14

Jeg vil helst ikke ha' fjernet mit billede. (Der er jeg nemlig 4 år yngre)
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-07-03 19:20

>Rellom.

Ahhh Rellom. Lad nu være med at fortælle mig, hvad jeg godt ved, (det ved jeg jo bedst selv). Jeg ved at man tidligere ikke kunne fjerne et billede selv, men det er jo ikke ensbetydende med, at dette ikke er blevet ændret.

Du har den mening at det er en god idé, jeg er af den modsatte mening. Og lige for at sømme det helt fast, det har intet med zonker at gøre.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 19:29

Så vidt jeg er orienteret, kan man ikke selv fjerne noget, men må be' om det.
Og vil man have det fjernet, tja så bliver det vel fjernet.
Emesen.
Jeg har selv adgang til et billedgalleri i HS regi, og der spørger jeg før det sættes ind, og piller straks billedet ud hvis personen ikke vil have det siddende mere.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 19:32

Ram2, du havde jo selv forud oplyst, at man ikke selv kunne fjerne billedet.
Derfor vidste jeg, at du vidste det.
I det hele taget ved jeg ikke mere om det, end du ved. Om det siden er
blevet ændret, sådan at man nu godt selv kan fjerne billedet, har jeg ikke
undersøgt. For mig personligt er det nemlig hip som hap.
Men det har vi så hver sin mening om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:35

Jeg ser altså stadig ud som på billedet! Min veninde Frk. Uro har dog overtalt mig til at fjerne skæget og håret UNDER armene.

[citat]
Molo (-kylling), Du ka' da ik' gå rund me' såd'n no'en HIPPIEDUSKE under armene, når du skal med MIG på stranden? Vel?
[/code]

Så ved I det også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:37

Orv, jeg fik sol idag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 16-07-03 20:38

Ok, jeg indrømmer at det hele bare var for at få lidt fis og ballade, men hvis i kan tilgive mig for alt det rod jeg har lavet, ville jeg blive glad.

Det var overhovedet ikke ondt ment, på nogoen måde. Men er det ikke det en smaltalk går ud på????.... at starte med noget fuldstændig åndsvagt, for det var det her i hvert fald.

Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld,Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 20:40

Molokyle!
Kig lige her, om du kender svaret.
http://www.kandu.dk/dk/spg/18852
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 20:44

rasmus91! - OK - jeg har tilgivet dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:49

Ok. er kommet med et forslag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 20:51

Har set det - håber det hjælper.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:51

rasmus91 : Individer der bor i transparante domeciler af ringe brudstyrke; bør ikke benytte ældre geologiske fragmenter som kasteskyts!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:56

På dansk : Kast ikke med sten, hvis du bor i et glashus

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-03 20:57

Helt ok, rasmus91. Jeg vidste da godt, at det bare var fis.
Men vi har jo haft det ganske skægt her.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 20:57

>selv<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 20:59

</selv>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-07-03 23:11

øh molokyle...har du en anden profil på usenet? Den der med de geologiske objekter er set før i en signatur derinde...
mvh Christina

ps...du gode, sikke en tråd.. I må s.. da ha haft det ALT for varmt i dag!!!
Og ram er ikke idiot, han har bare gjort fornærmelse til en ophøjet kunstart!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 23:32

skingur -> Nej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-07-03 23:55

nej... ingen anden profil..

nej... I har ikke haft det for varmt...

nej... Ram har ikke gjort fornærmelse til en kunstart....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:03

skingur -> Nej; ingen profil. Nej; ikke for varmt. Nej; INGEN hår under armene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:11

har osse barberet mine idag.. men jeg er sejere end dig tror jeg..ikke mht hår under armene, men dem på benene, for jeg bruger et torturinstrument der TRÆKKER dem ud

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:17

skingur -> Så sku' du se; da jeg første gang prøvede at ta' dem med en 'Braun' skægtrimmer med blottet skær. Jeg sad med armene oppe i skulderhøjde foran tastaturet hele aftenen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:25

Den bedste jeg har hørt, var en af minde veninders trendy venner fra KBH. Ved ikke om det stadig er sådan, men for nogle år siden var det TOTALT yt at have hår på bollerne. Og hvad gør man så, når man er en løve....jo jo, man smører hårfjerningsmiddel på, fordi det med en skraber virker lidt uhyggeligt (knive og kønsdele..nej tak!). Og hvad sker der så...jo, det der altid gør...telefonen ringer, man chitchatter længe...meget længe...sådan cirka (fortalte han) indtil ens boller gør opmærksomme på sig selv ved at begynde at brænde, svie, blive ildrøde og hæve til ca dobbelt størrelse.....Da han ringede, sad han i bar røv med spredte ben..og regnede med at skulle sidde sådan et par dage

Godt man er af hunkøn!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:29

Sådan er livet : Hårdt, men uretfærdigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:30

Ps. Det er stadig 'sådan' i Kbh. ..også når man er strandløve !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:33

har du så også barberet bollerne idag?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:38

Hva' rager det dig? Ja, selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 00:39

hvad er der galt i at barbere sig forneden når man er hankøn..??? lige så lidt som vi hader at få hår i munden regner jeg da i hvert også at i gør.. eller tager jeg fejl..?? min dame er da glad for at jeg gør det..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:41

vi er bare ikke kommet så langt herude på landet!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:42

solgaard -> Rart med lidt support. Nysgerrige Kvindfolk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 00:43

selvom man bor på landet behøver man ikke at beskytte regnskoven i bukserne

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 00:44

ja heh..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:45

Og husk at jeg skal stå til regnskab for de 'boller' resten af min tid på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:47

ja..uden at skulle hænge gemalen alt for meget ud offentligt tror jeg det ville se afsindig tåbeligt ud...vi skulle vist nærmest starte med en plæneklipper...han er ret lådden...også bryst, mave og ben og så ville det vist se tåbeligt ud med et ubehåret stykke

Men tanken er sjov

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-07-03 00:48

Tro mig molokyle.. det blir ALDRIG glemt! Gemmer denne tråd under foretrukne, så jeg kan hive den frem hvis du blir drilsom!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 00:53

Mine 'boller' skal ikke drilles. Der er MEGET følsomme !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-07-03 17:39

NÅDA, -denne tråd har nok undergået en forvandling!! Den starter med lille 12årige Rasmus, der siger: iiiiiii er ram ikke dum! (har han forøvrigt sagt undskyld??) Og glider lige så stille over i om hvorvidt eller hvorvidt ikke diverse kandubrugere får boller i suppen...øh...suppe i håret....øh...hår i suppen...nøh.. har hår på bollerne... Indimellem har vi fået diverse opskrifter på, hvordan man kan lægge sit kontrafej frem til offentlig beskuelse og hvordan man sletter det eller ikke sletter det igen.. Jeg tror, at jeg dyr mig for at barbere bollerne og for at lægge kontrafejet på kandu.. Jeg venter, til man engang kan lægge det ind i sin profil, og dermed kan ændre det når man har lyst. Så kan det være, der kommer andre boller på suppen. Men det har da været lærerig læsning indtil nu...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-07-03 17:43

Birgitta!
Ca. kig midt i alle disse indlæg, du kan næsten ikke undgå at se det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-07-03 17:53

Finder man midten ved at printe det hele ud og folde det, eller hva' ?? Ej, alså emesen, jeg læser da alle de nye indlæg inden jeg skriver noget.. Jeg synsdabare, at en undskyldning var på sin pladsss.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-07-03 17:57

Der er da en undskyldning, og så er det bedst at folde på langs, for så er indlæget på midten.
Emesen.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 18-07-03 21:30

Jeg giver emesen ret, jeg har givet en undskyldning for alt hvad jeg har gjort, og er det ikke nok, så sig mig hvad der skal til, for så gør jeg det

rasmus91

P.S. Det kommer an på hvad det er.........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 21:36

rasmus91

Du har givet en undskyldning. Du skal bare lukke dit spørgsmål, så slipper du for videre tiltale.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-07-03 21:36

Ja du har og det må være nok - nemlig.
Emesen.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 18-07-03 21:47

molokyle/christina

Ret underholdende læsning *S*

De der billeder de kan kun fjernes, ved henvendelse til undertegnede....

Der er kun et brugernavn/kodeord til kontoen, sådan er systemet desværre, så derfor sætter et sine begrænsninger....

Og der er ingen problemer med at få fjernet udploadede billeder man henvender sig bare via : http://www.findsvar.dk/ , så ordnes det ad den vej

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 18-07-03 21:54

Ok, jeg kunne godt lukke spørgsmålet, men hvem skulle have pointene????????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 21:59

Det er op til dig.

ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-03 22:10

solgaard !!! Hvis nogen spørger mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-07-03 22:13

Rasmus91, du giver selvfølgelig pointene til Ram2.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-07-03 11:03

Helt klart Ram2 har snakket sig til de to point.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-07-03 12:26

>emesen.

Havde du forestillet dig, at jeg seriøst skulle indlede en diskussion med dette ortografisk dysfunktionerede cerebrale hæmatom >rasmus91< - undskyldning eller ej?

Glem det.

Samtidig har klogskider >andersjensen< vist sig på banen, hvilket gør det ganske uinteressant at være på tråden. I øvrigt er disse pseudonymer formentlig én og samme person.

Afslutningsvis kan jeg fortælle dig, at der ikke er noget der interesserer mig mindre, end hvad disse 2 klaphatte mener om mig.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-07-03 14:36

>Ram2
Næ - det havde jeg vel egentlig ikke.
Ok - glemmer det.
Det er nogle flotte ord du kan, ortografisk = lydbillede/lydskrift??
Jeg ville nok heller ikke diskutere et umotiveret angreb.
Emesen.
Lukker af her.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-07-03 14:48

>Emesen.
Nej vel.

Flotte og flotte. Nogle gange er det praktisk, og sjovt at kunne udtrykke sig anderledes, og måske lidt mere nuanceret, end f.eks. spørger i denne tråd:
http://www.kandu.dk/dk/spg/18989

ortografisk = vedr. el. i overensstemmelse med retskrivningen;
retskrivnings-

Lydbillede = onomatopoietikon -net, ..a [-p oie-] (onomat(o)-» + gr. poiein gøre, skabe) lydefterlignende ord, lydord

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-03 17:43

ram2 -> Lad dig ikke distrahere. Hold fokus.. og lad de andre om snakken. Du er i mine øjne ikke en nar. Lettere opfarende ildsjæl. Nuvel !

Jeg tror de; bare driller dig. Et mål for uselvtilstrækkelighed.

Mvh. Fan Klubben </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-03 17:44

Selvutilstrækkelighed.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 20-07-03 12:26

Jeg gider ikke modtage flere åndsvage mails, så derfor accepterede jeg bare den første der havde skrevet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-07-03 12:33

Tjah, Rasmus, at man lukker svaret, er nu ikke en garanti for,
at man ikke får flere åndssvage mails.

Det være hermed bevist.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-07-03 16:55

Næhæhæhæhæ, så let slipper du ikke fra os

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-03 17:47

Næh... vel ???

</MOLOKYLE>