/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
cisvc.exe suger mine ram
Fra : Buzz
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 15-07-03 14:59

Jeg ville bare lige høre, om der er andre der har haft samme problem som mig med cisvc.exe. Den bruger helt vild meget hukommelse, om får min maskine til at blive totalt sløv.
Hvis nogen har et godt råd, så sig endelig til.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 15-07-03 16:54

Nr 41 på denne liste kan disable Index service.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 15-07-03 16:55
Kommentar
Fra : als

Dato : 15-07-03 19:44

Og du er sikker på at det er cisvc.exe som er synderen?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-03 19:53

Højre klik på dit C:/drev>egenskaber>fjern flue benet i boxen>indekser dette drev så der søges hurtigere >andvend,hvis du ikke bruger din søge funktion
så meget eller du kun søger sjælden på dit drev så er det en mulighed,det tager bare lidt længre tid at søge efter en fil med søge funktionen.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-03 20:00

men hvis indeksserings service virker korekt så skulle den stoppe når du er aktiv på din pc og kun starte når du er inaktiv,det kan du tjekke i computeradministration>tjenester og programmer>indeksserings tjeneste.
Manse9933