/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
I har et problem
Fra : fqbjs
Vist : 414 gange
5 point
Dato : 14-07-03 23:05

Hejsa "administrator/webmaster"

Jeg er ikke den eneste der siger det, men vil lige gøre min mening til kende osse.

Jeres svartid er ikke "noget at skrive hjem om".

Hvor lang tid acceptabelt at vente på indlæsning af jeres sider ?

(Kører 512/256).

mvh

fqbjs

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-07-03 23:16

jeg har også mærket at den har været ekstreeeem langsom i dag..!!

Men vi er her gratis og kender ikke noget til folkene bag kandu.dk's økonomi..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 14-07-03 23:52

de stakkels mennesker ved "svarpanelet" skal vel også han en chance for at komme til stranden¨
og den har måske lige været der idag...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-07-03 03:42

Er p.t. helt OK nu ca. ½ sekund

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-07-03 03:46

Ups - må hellere lige redigere p.t. er svartider ½ - 5 sekunder

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-07-03 14:17

Jeg syntes det var meget værre igår 14-7, idag er det acceptabelt, ihvertfald lige nu.

men er da ked af at det måske skal tilbage til det "gamle" hvor jeg faktisk tit opgav at komme på, men efter de lavede om, gik det fint, men håber da at kandu på et tidspunkt vil melde ud med hvad der dennegang er problemet,for det er irreterende, det vil jeg give alle ret i.

Men da det er gratis, og uden reklamer (popups), er det jo svært rigtig at brokke sig.

mvh
bantam

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 15-07-03 22:09

Ejj. Jeg syntes godt vi kan "brokke" os over loadtiden. Oprettede et lignende spørgsmål tidliger (se http://www.kandu.dk/dk/spg/18748 ).

Endvidere er det jo i kandu.dk's egen interesse at vi brugere er tilfredse, da vi både er deres ambassadører og daglige brugere.

Jeg syntes også at loadtiden på siderne har være meget lange på det sidste, men det kan jo være pga. noget opdatering eller lignende. Jeg syntes jo så godt vi kunne få en melding om det, så vi er forberedte INDEN vi begynder at irreteres.

Har skrevet en email til service@kandu om vores oplevelser (d. 14/7), på baggrund af mit eget spørgsmål.

Det KAN også være vi er forhastede (loadtiden har været ok idag), men det fortæller jo bare at vi er aktive og har en holdning til sitet. De skal ikke tro på kandu.dk, at de kan sætte sig tilbage og hvile på laurbærerne

nikolaus