/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
com port
Fra : m_ytz
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 14-07-03 22:26

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted til det her spø. jeg har et kabel til min mobil som skal tilsluttes min com port men jeg skal bruge et driver (hedder det hvis) program så commen ved at jeg vil bruge det men hvor finder jeg sådab et årogram??

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 22:32

hvilken telefon har du.. Og hvad skal du bruge programmet til ??

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 14-07-03 22:39

Jeg har en N6610 og skal bruge programmet til ringe toner og spil...

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 22:43

Så vil jeg anbefale dig at gå ind på www.nokia.dk og hente Nokia PC Suite

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 14-07-03 22:46

Jeg har nokia suite 5,1 men det bliver ved med at skrive at der ikke er tilsluttet nogle tlf hvis du er på msn er min msn adr m_ytzen@yahoo.dk

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 22:50

Er du sikker på at du har valgt den rigtige port. da du installede programmet ??

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 08-08-03 13:19

Start med at kigge i BIOS, at dine COM-porte ikke er disabled.

Når du er sikker på at dine COM-porte virker som de skal, så prøv med programmet Nokia Logomanager:
http://www.logomanager.co.uk/download.php