/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi tunsæt
Fra : kkc13
Vist : 919 gange
20 point
Dato : 14-07-03 21:55

Hvilket tun sæt skal jeg vælge til min maxi, det skal være MEGA VOLDSOMT (skriv hvor jeg finder det) skriv hjemme siden ned

MVH
Kkc13

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 15-07-03 07:52

Du kan købe et mega voldsomt tunsæt på www.protuna.dk med udstødning, karburator osv. osv. til en forholdsvis billig penge.

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 15-07-03 10:15

Hej du skal helt klart købe det her sæt Hos www.STC-tuning.dk der er to at vælge imellem....

HVH 30scooter

Kommentar
Fra : kkc13

Dato : 15-07-03 15:45

Jeg kender godt degge sæt men jeg ved ikke hvilket jeg skal vælge, det SKAL være VERDENS MEST VOLDSOMME SÆT til min maxi

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 15-07-03 17:01

dav dav
man kunne engang købe en 47mm cylle til en maxi, der skulle bare lige fræses op i motorblokken. det gjorde ens maxi mega voldsom!!!!!!!!
mvh Banshee

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 16-07-03 13:22

men kan stadig købe 47 mm til maxi..... det er bare mega svært at finde det nogen..!!!
jeg leder selv efter 47 mm til min maxi..!!! men jeg kender en der har købt det for ca. 2 måneder siden(han vil bare ikke fortælle mig hvor han købte det for så har han ikke den hurtigeste maxi mere)...
men nok om mig hvor mange penge vil du ofre på et tun..??
det gør det lidt nemmere at svare på hvad du skal købe..!!

--zeck--

Accepteret svar
Fra : zeck

Modtaget 20 point
Dato : 17-07-03 00:01

47 mm cylender med 6 skylle kanaler (membran)
47 mm topstykke med to tændrør (høj komb.)
47 mm stempel (high speed)
21 mm kabrorator
24 mm stus
cdi racer tænding
racer kobling
racer nål lejer
10 tands fortandhjul

det var nok sådan noget jeg ville foreslå... det skal nok sparke din maxi over 100...!!!

--zeck--

Godkendelse af svar
Fra : kkc13

Dato : 03-08-03 10:27

Tak for svaret zeck.

Kommentar
Fra : ZybzO

Dato : 13-09-03 11:43

Hmmm....! Sæt da en 15 eller 16 tands fortandhjul på istedet! Da 10 tands udelukkende giver godt optræk og giver meget lav topfart!

Kommentar
Fra : acidus

Dato : 24-09-03 00:21

Er enig med ZybzO, den kommer til at tage alt for mange omdrejninger hvis du kun putter et 10-tands fortandhjul!