/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg var ellers så glad, men hvorfor....
Fra : Melander
Vist : 377 gange
10 point
Dato : 14-07-03 19:45

fanden, er der nogle herinde der tror de skal svine hinanden til i tipsene, ovenikøbet de selv samme personager der banke alle andre i hovedet, fordi de mener at deres indlæg/tips er useriøse..

Lad for fanden være med at bruge tipsene til diskutionspanel, og brug "Smalltalk" istedet, så kan andre også være lidt med..

Og selvfølgelig er det da dejligt at "emesen" har fødsdag, men hvad pokker går det pointbytteri lige ud på, hvis manden betyder så meget for jer, så send ham dog et fødselsdagskort, eller besøg ham og giv ham et kram....

Kandu er snart ligeså lallede som experten....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-03 20:03

Melander du skal blive ved med at være glad. Glæd dig over din liile datter. Samtidig kan du glæde dig over, at du ikke har været på kandu de sidste par dage. Der er blevet smidt med store bogstaver.
Tipsene har også været oppe og vende et par gange. Lige nu er der så "roligt", som det nu kan blive.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-03 20:05

ups liile= lille

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-07-03 03:53

Hej Melander m.fl.

Desværre må jeg give dig helt ret Melander - der alt for megen af den slags.

Jeg tror desværre ikke det bliver bedre før pointsystemet bliver lavet om, for der vil altid være nogen eller komme nye brugere til, der vil gøre alt for at få point.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-08-03 22:44

Tak for svaret ans.