/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
top fart på scooter
Fra : flondi
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 14-07-03 19:32

jeg har en suzuki katana s0om har optræk op til 60 der efter går det langsommerer lige som der er et punkt den lige skal over kan det skyldes rullerne eller hvad

Kommentar
Fra : HeineN

Dato : 14-07-03 21:45

Det er højest sandsynligt fordi du kører med en standart variator som ikke er det optimale.

Problemmer kan kun mindskes ved at skifte ruller så optrækket fordelles bedre...

Mvh Heine

Kommentar
Fra : flondi

Dato : 14-07-03 23:08

vil den så der efter kører optimalt altså accerer til top fart uden problemer .hilsen flondi

Kommentar
Fra : HeineN

Dato : 14-07-03 23:25

Hvis du vælger en ordentlig variator så vil den i teorien accelerere jævnt fra bund til top.

Mvh Heine

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 15-07-03 11:09

Jeg ville mene at du burde smide en lille smule lettere ruller i, og en lidt hårdere koblingstrykfjeder!