/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fødselsdagsgave til Emesen
Fra : ram2
Vist : 299 gange
250 point
Dato : 14-07-03 12:38

Hej Emesen.

Tillykke med dagen.
Du skal da ha' en lille opmærksomhed på dagen - så venligst, kom lige ind!!

Smileyen er et udtryk for, at jeg har taget pænt tøj på i anledning af dagen

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-07-03 12:53

Ja, stort tillykke med dagen Emesen!!!!

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 260 point
Dato : 14-07-03 12:53

Hej Ram2 - jeg er meget spændt.
Emesen/Eyvind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-03 13:30

Hej Eyvind:

Tillykke med dagen. Måske du senere vil fortælle hvad Ram2 så bød på. Du er jo selv spændt.

Til Ram: Jeg tror at Emesen i dag kun optræder under navnet Eyvind. Hvis jeg havde en hat på, ville jeg tage den af for det. Jeg mener at det er sådan, man udtrykker sin sympati på.

Sommerhilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 14-07-03 14:49

Hej Eyvind / Emesen

Jeg kan godt forstå du er spændt, men som du jo ved, er det ikke muligt at give noget mere personligt end disse point. (Det havde været hyggeligere med en fl. vin)

Håber du får en rar dag. Vejret er i tivertifælle på din side.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-03 14:56

Jeg sidder og leger med min gave, et digitalcamera som skulle være godt til selvportrætter, men det er svært at få den til at ta' et pænt billede. Den zoomer hele tiden ind på virkeligheden.
Eyvind.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 14-07-03 14:58

Hey EyvindEmesen

Jamen der skal da også lyde et stort tillykke herfra med din runde dag. Håber, at du får en fin dag. Vejret gebærder sig jo fantatisk, så jeg vil liste ud på terassen igen.
Hjertelig tillykke.
Mvh
Laurenzio