/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Hjælp til søgemaskine tilmelding
Fra : xixworld
Vist : 468 gange
94 point
Dato : 14-07-03 12:12

Jeg søger en der vil hjælpe med tilmelding til store og lokale søge og link index i tyskland, sverige og norge samt lave en meta der kører med 5 sprog. Jeg er ikke en hej til tysk og til at lave meta, så jeg vil gerne betale en lidt for det + point.

Kommentar
Fra : julebryg

Dato : 07-09-03 21:28

Jeg kan lave metatags og få din hjemmeside højt på søgemaskinerne. Men de fleste søgemaskiner, f.eks. Google og Yahoo ser kun lidt på metatags. Her er det andre forhold der er gældende for rankingen af siden.

Jeg kan give dig de fiduser der skal til for at få hjemmesiden op, lave metatags for dig, samt tilmelde dig til de 20 største søgemaskiner for 1200 kr. (jeg kan ikke oversætte).

Min egen hjemmeside er øverst inden for mit fagområde.

Med venlig hilsen

Søren Anderson - soren@zoomtek.dk

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 21-12-06 22:55

Søgeordoptimering
http://www.webtest.dk/