/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr.tip "Emesen fylder år
Fra : bantam
Vist : 390 gange
10 point
Dato : 14-07-03 10:39

Ja så kom der igen et af de ligegyldige tip, hvor det bare gælder om at score point.

Hvis du ved at en bruger fylder år, og ønsker at lykønske og at andre kan gøre det samme, så opret da et tillykkespgsm, hvor alle kan skrive sig på hvis de har lyst, for det har s.. da ikke noget med tip for den brede brugerskare på kandu at gøre.

Men man får jo selvf. ikke point for at gøre det på den anden måde!!!!!!!!!

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 14-07-03 10:54

Ja, det er utroligt hvad der er "TIP"
Det eneste der er positivt, er at tippet endnu ikke har fået en eneste stjerne.

MVH

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-07-03 11:01

Jeg var den sidste der måtte bedømme tippet og som det kan ses, har det ikke fået en eneste! Jeg gjorde det for at vise molokyle, at jeg er enig med bantam...det skal ikke stå i tips, men oprettes som tråd i smalltalk.

Eyvind, vær ikke i tvivl om at det ikke er fordi vi ikke holder af dig! TILLYKKE med den runde dag!!!!

Kh Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-07-03 11:01

Tjah, jeg tror nu, det har været venligt ment.
Uden skumle pointmotiver og lignende.
Men selvfølgelig er det da rigtigt, at det havde været
mere hensigtsmæssigt at oprette et spørgsmål.

Kommentar
Fra : snovs

Dato : 14-07-03 11:03

Hej

Det glemte jeg at skrive, for selvfølgelig er der da også et stort tillykke til emesen fra mig.

TILYKKE

mvh
bantam

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 11:06

Hej med jer.

Jaaaeeeee. tips kan bruges/misbruges til mange ting. Måske er det ment som "at sætte mennesker/ansigter" på det vi her sidder og leger med
Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-07-03 11:06

Hovsa, jeg glemte noget:

Også tillykke fra mig, Emesen!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-07-03 11:07

"SNOVS"?????????? "BANTAM"????????????

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-07-03 11:17

Ja det er fordi jeg er på besøg hos en ven, og han havde logget ind for at se om han kunne bedømme tippet, så glemte jeg at logge ind på min egen igen , jeg snyder altså ikke tro det eller ej.

mvh
bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-07-03 11:19

bare i orden

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-07-03 11:23

>Bantam.

Ka' I så for HEL.... lære det. Tips & Trick er Bantam's, og I har den onde lynemig at gøre hvad han forlanger. Hans liv, hans dag, alt går i grus, hvis Tips & trick bruges til noget som helst andet end HANS fortolkning af, hvad der har værdi for den "brede masse".

Han burde kontakte den autonomt udnævnte "Site Controller" zonker. Det er lige en sag for ham, som netop fordi han er ekskluderet af Kandu, ganske upartisk og objektivt kan slå ned på den slags tåbelige misbrug.

Personligt vil jeg foreslå, at Bantam lægger en mail adresse ud på Kandu, og at man fremover først sender sit Tip el.Trick til godkendelse hos Bantam, som efter nøje at have vurderet det, alene afgør om det må komme ud til de alm. brugere på Kandu i Tip & Trick.

Samtidig kunne servicen passende omdøbes til:

"Onkel Bantams Tip & Trick" atter en seriøs service fra Kandu.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-07-03 11:33

Nå nå ram, klap lige hesten (men ikke for hårdt, så bliver den bange!). Det er altså ikke kun bantam der irriteres over det.... ellers ville tippet nok have fået en heeeel masse stjerner!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-03 11:38

Ram2

Hvaaa....skal du ikke snart have noget ferie, jeg syns du trænger

En velment hilsen
// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-07-03 11:39

> skingur.

Jamen jeg kan ikke lade være med at drille.

I øvrigt ved du godt, at stjernebedømmelser er lige så tilfældige som vinden blæser.
Det er jo en tilfældighed, hvem der får lov til at afgive sin bedømmelse.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 14-07-03 12:11

Til ram2

Du må den onde lynemig værer syg i dit hoved, hvis du kan gå i selvsving over dette indlæg.

CITAT.
">Bantam.

Ka' I så for HEL.... lære det. Tips & Trick er Bantam's, og I har den onde lynemig at gøre hvad han forlanger. Hans liv, hans dag, alt går i grus, hvis Tips & trick bruges til noget som helst andet end HANS fortolkning af, hvad der har værdi for den "brede masse".

Han burde kontakte den autonomt udnævnte "Site Controller" zonker. Det er lige en sag for ham, som netop fordi han er ekskluderet af Kandu, ganske upartisk og objektivt kan slå ned på den slags tåbelige misbrug.

Personligt vil jeg foreslå, at Bantam lægger en mail adresse ud på Kandu, og at man fremover først sender sit Tip el.Trick til godkendelse hos Bantam, som efter nøje at have vurderet det, alene afgør om det må komme ud til de alm. brugere på Kandu i Tip & Trick.

Samtidig kunne servicen passende omdøbes til:

"Onkel Bantams Tip & Trick" atter en seriøs service fra Kandu.

Ram
CITAT SLUT

Jeg kan kun holde med bantam 100% om hans udlægning,bravo,bravo.

Mvh
swarn

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-07-03 12:15

Hej Swarn.

Længe siden. How goes??

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 14-07-03 12:26

Bare man dog havde holdt sin mund.
Men > bantam det har du da ret i.
Nå jeg må lige huske " Tak ska' i ha' "
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 14-07-03 12:36

Jeg ved ikke hvad du mener med at du skulle have holdt mund, det er nok noget jeg ikke har set.

Du ønskes ihvertfald tillykke med dagen, og jeg håber du får en god dag.

Hvad angår vejret ser det jo ud til at du har opført dig pænt i det forgangne år.

med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-03 12:47

Bantam det var bare denne her, men det koster 49p at åbne så her er et udpluk.
http://www.kandu.dk/dk/spg/18737
Citat
Se i dag er det Emesen's 60 år's fødselsdag, og den skal ikke ødelægges af diverse råben og skrigen om point, så jeg skulle hilse og sige fra Emesen, at du bare kan give disse point til mig, Eyvind. (ej superbruger og derfor pointløs)

Eyvind.