/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
til Emesen fra Søren Roskilde
Fra : ibasa
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 14-07-03 10:20

Du har knoklet for sagen i http://www.kandu.dk/dk/spg/18720 og det skal du have lidt point for selv om besvarelsen kom fra anden side

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-07-03 10:30

Hej ibasa ja undskyld jeg jumper ind her

men så emesen har føssesdag i et indlæg skrevet af technet og vil bare ønske ham rigtig hjertelig tillykke med dagen

Tillykke Emesen *S

Karina

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 10:48

Hvis det er rigtigt så har han fortjent lidt ekstra Tillykke til EMESEN med tak for hjælpen

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 10:51

De kommer her******************************

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-03 12:14

Søren Roskilde!
Emesen gav dig ikke det svar du havde brug for, så han ska' ingen point ha'
Men gi' dem til mig, for jeg trænger.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 14:33

Tak for svaret Eyvind.

Stakkels - stakkels Eyvind. Hermed har jeg gjort dagen gode gerning Men brug nu ikke den alle til tant og fjas. Køb noget fornuftigt og brugbart for summen

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-03 14:39

Ja det skal jeg nok. Måske køber jeg lidt film til mit digitacamera.
Eyvind.
PS. Nu har jeg 74 point.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 19:52

Hej Eyvind

Hr.Eyvind far får lidt point men points til Hr Emesen står stadig og flyder i UBESVAREDE.

Hvordan får vi dem væk fra oversigten???????

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-03 20:26

Emesen

Du skal IKKE reagere på forrige indlæg. Det er noget ævl Det forsvinder bare hen ad vejen.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-07-03 10:47

Ok - Alt vel.
Men det er lidt svært, at styre to Kandu-konti.
Emesen.