/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Motorcykel plakater
Fra : hj3
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 28-12-01 16:29

Jeg har en Moto Guzzi California Stone, og søger efter en plakat med denne Cykel.
er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe den??

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 28-12-01 16:48

Hej
Hvad hedder modellen i daglig tale??
Jeg har aldrig hørt om en "stone" model , men kender california modellerne.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 28-12-01 17:04

Den ligner Jackalen, men er lidt dyre og farven er Sort, det er en ny model 2001.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 28-12-01 17:22

Hej

Her er en masse Guzzi links:
http://sepnet.com/cycle/motoguzz.htm#Moto%20Guzzi

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 28-12-01 17:23

detsværre nej ingen plakater der.

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 28-12-01 17:49

Det skal helst være dansk, hvordan siger man Plakater på Engelsk.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 28-12-01 18:48

På engelsk mororcycle-poster(ental) posters(flertal

Mvh.Jan

Accepteret svar
Fra : kattegat

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-02 20:27

til hj3 angående motoguzzi, prøv at ringe til køsters motorboghandel i Randers og spørg efter Peter Nielsen. venligst kattegat

Godkendelse af svar
Fra : hj3

Dato : 04-01-02 11:57

Peter Nielsen henviste til motto guzzi inportøren, som henviste til min forhandler, som kun har nogle billeder af andre motto guzzi typer. det vil sige at der ikke findes nogle plakater, så jeg må nok hellere selv tage et billede og få det forstørret op til plakat størrelse.
Tak for svaret kattegat.