/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
dette er til emesen
Fra : technet
Vist : 405 gange
493 point
Dato : 14-07-03 00:29

hej emesen
ja jeg fik jo en mail hvor der var købt point og jeg synes jeg skylder dig nogle af de der kære point ,
og det er fordi du har prøvet min special bootdisk af.
Det skal lige siges at jeg har udbygget det nu til en boot cd-rom og nu er der ca 650 mb værkøjer på disken +
der følger en multi bootdisk (a:) med så man kan komme på cd-rommen hvis man ikke kan stille sin bios til det.
og med denne cdrom jeg har sammen-sat kan der bla.
skiftes cd-key på win xp
nulstille password ( hvis man ikke kan huske sin)
zero fill = nulstille sin HD ( hvis man ikke kan formatere sin HD)
regedit for dos
PM for dos ( som du har prøvet )
osv...........

how der mangler jo et spg her.....

emesen tror du at dennne disk eller cd-rom kan bruges til at fixe nogle af de problemmer vi ser her på dette board

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-07-03 00:36

Technet....
Det lyder lidt spændende det der.... Er det noget som ligger til download ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-03 00:43

Nu har Uffe 29 ødelagt din chance for at fortryde spørgsmålet technet, så jeg kan lige så godt svare for emesen/Eyvind := Måske

HIT MED POINTENE.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-07-03 00:54

Molokyle...jeg ved godt det er for sjov, men styr lige dit point-griskeri!!!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 14-07-03 00:56

molokyle >> jeg fortryder aldrig men lad nu lige emmesen svare ...

Uffe29 >> JA jeg tænker på det ( det kommer ) men jeg skal lige have orden i rodet , så skal jeg lige have sat serveren op igen efter mit lille flip med at skulle skille den ad ( case moding )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-03 07:58

skingur -> Ja, jeg er sgu blevet afhængig de der af kandu point. Jeg SKAL ha' mindst 493 om dagen. Er jeg blevet pointoman? eller lider jeg af scoremani? Skal jeg søge professionel hjælp? I hvilken kategori?

uffe29 -> Nøjagtig hvad mener du med [case moding] ?

technet -> Hva' bli'r det til med den der ferie?

emmesen -> HENT så de point !!!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 493 point
Dato : 14-07-03 08:02

Hej technet.
Emesen skrev:
Er det for sent at håbe på point.
Nå - måske. Men det er ikke for sent at sige pænt farvel og på genkig.
Ses - Emesen/Eyvind.
Det lyder jo som rent tiggeri, men det var altså bare en sprøjs måde at sig hej.
Tilbage til spørgsmålet.
Ja det tror jeg, netop fordi næsten alle kan komme "ind" via A:\, og jeg er stadige forundret over at din udgave af "partition magi" kunne ta' bedre fat i HD, end Partition Magic.
Se i dag er det Emesen's 60 år's fødselsdag, og den skal ikke ødelægges af diverse råben og skrigen om point, så jeg skulle hilse og sige fra Emesen, at du bare kan give disse point til mig, Eyvind. (ej superbruger og derfor pointløs)
Hilsen Emesen/Eyvind. /
PS. det var ellers pænt af dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-03 08:22

Jamen, STORT tillykke emesen/Eyvind fra elyk-kyle

Ha ha... Nej eme; her bli'r ingen råben og skrigen. Kun venskabligt drilleri

Nu er jeg sgu blevet nysgerrig mht. den diskette. Er jeg gået glip af noget? Jeg bruger Win98 SE (Svensk) på 133Mhz pentium m. 128Mb RAM, adsl 1024-/256Kbit, 3 stk.HD (4, 2 og 2 Gb). Er den noget for mig? Det skal lige siges at alting kører sgu stærkt i forvejen hos mig. Jeg kan næsten ikke få luft.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-03 08:41

Jeg har i virkeligheden 2/2 disketter, der kan hive og flå lidt harddisken, ála Partition Magic. PM brokker sig over en startpossion længere ude end 8,5GB (1024 cylindre), men det gør Technet's PM ikke, og det bedste er at Win OS også kan starte der. (afprøvet på min egen)
Vi kører gennem server, en gammel IBM på 166mhz ca. 200 ram på en 256/128
Min er bare 450mhz med 2 HD skuffer
1 skuffe til OS'er
1 skuffe til lager
og en brænder til databackup
Eyvind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-07-03 09:38

Ja tillykke med fødselsdagen eyvind/emesen

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 14-07-03 09:44

Tak for svaret Eyvind.

Eyvind > her er lige et stort tillykke med fødselsdagen
hura hura hura hura hura hura og så det lange huuuuraaaaaaaa
og så giver han nok en lille een ( skål og tillykke )
________________________________________________________________
og hvis du har lyst til at give min disk image vidre så for mig ingen alarm
her tænker jeg på molkyle,
_______________________

og nu vil jeg gå på sommer ferie og lukke og slukke for maskinerne
og ikke tænke på computer i 5 uger men bare nyde det gode vejr og få en flaske rødvin hverdag
sammen med en masse grill bøffer
___________________________

hej så længe og på GENKIG