/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printer
Fra : nhaipepsi
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 13-07-03 21:57

kan man bruge pulver fra en laserprinter og gøre det til blæk og hvordan gør man

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-07-03 22:26

Aner det ikke, men prøv at blande med denatureret sprit.
Hvad skal det bruges til ? det forekommer mig at være en dyr måde at fremstille
blæk på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-03 22:46

Nej det kan du ikke. Du kan dog købe uoriginalt blæk (refill's) i nær sagt alle hardware-shops til en billig penge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nhaipepsi

Dato : 13-07-03 23:29

det er fordi jeg har fået 8 store pulver patroner men har en blæk printer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-07-03 23:52

Dem kan du ikke bruge til blækprinteren.
Men smæk en annonce i Den blå avis og sæt dem til salg til fx halv pris.
Og køb så blækpatroner for pengene.

Kommentar
Fra : nhaipepsi

Dato : 14-07-03 00:00

det var en god ide

Kommentar
Fra : vonduus

Dato : 31-07-03 13:47

Hvad er det for nogen tonere du har???? Model og mærke........

Måske vil jeg købe dem.......(lever af at sælge skidtet )

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-03 19:41

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:27

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>