/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvis tårer var guld....
Fra : semmer
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 13-07-03 21:55

.... af Susanna Lana

Kan den høres på nettet?

Hvis du finder et sted - hvordan fandt du det?

Mvh - semmer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-03 22:00

Om du kan finde den på nettet ved jeg ikke, men du kan låne den på biblioteket.

sommerhilsen ans.

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 13-07-03 22:03

Jeg tror ikke du skal regne med at finde et lovligt sted hvor du kan hører den, men gå ned i en musikshop og se om de har, og hør den der?
Jeg har afligevel lige kiget lidt hist og her og fandt:
http://www.time2look.dk/musik/blandede2/HVTS_VAG.MID <-- Kun melodien..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-03 22:43

http://musik.tdconline.dk/ er stedet hvor du lovligt kan høre, købe eller 'leje' musik. Om de har Frk. Lana...hmm prøv at søge dér.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : edrahil

Dato : 21-08-03 21:08

Jeg mangler teksten til 'Hvis tårer var Guld'. Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : tomboli9

Dato : 26-08-03 23:49

Prøv denne side: http://www.mille-soeren.dk/11_Midi/02_dansk/side02.htm

3. spalte 12. nummer er den, du efterlyser. Klik på den, og du kan høre den.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 27-08-03 12:28

Bingo!

Der var lige netop en sådan side, jeg søgte! Bravo!

Og hvor er det vel da nok en flot side, ham Søren har lavet. Alle de skønne og herlige melodier.

Jeg skal bruge musikken som baggrund på
www.sikkerhedsdanmark.dk - klik på "Trafik" (denne sektion åbner primo september)

Trafik-sektionen er lavet for allerede næste år at hindre mindst 100 af de forfærdende mange trafikdrab, som gør så mange børn forældreløse.

Derinde finder du en side, som sammenligner de mange hundrede millioner samfundet vil spare årligt - med de millioner af tårer, børn nu ikke længere skal græde.

Hvis tårer var guld .....

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:27

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>