/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
software til 3510i??
Fra : janhof
Vist : 425 gange
149 point
Dato : 13-07-03 19:38

Hey.. er der ikk noen der har fundet noet gratis software til nokia 3510i hvor man kan uploade billeder til telefonen??
jeg kan ikke få min nokia phone browser til at regestrere kablet, eller telefonen..!! Jeg har hentet Oxygene phone manager (trial) men den skal man købe for at skrive til telefonen.. men dén vil godt genkende mit kabel og telefon.. Jeg ved der er noet gratis software der virker til 3510i, men kan ikke finde det.. hjæææææ-ææælp...!! c",)
-ps- -ved godt jeg er lidt krævende, -men sårn er jeg bare.. Ss

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 149 point
Dato : 13-07-03 22:25

Hej janhof

På denne side finder du efter min mening det bedste gratis udvalg til telefonen:
http://kalo.host.sk/

men også: http://people.zeelandnet.nl/famvaneijk/
kan bruges

Skal du uploade via wap, sker det nemmest på:
http://www.eaid.dk/mobil.php

tryk på e-uploader ude til venstre. Husk at for programmer/spil kræver det to filer: 1 jad og 1 jar. Efter du har uploadet den en bliver du bedt om at uploade den anden. Når du er færdig får du et wapnummer. Nemt og bekvemt

Af programmer der virker kan nævnes MobiMB, som kan købes her:
http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=main
for €23, altså ingen herregård.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 13-07-03 22:26

Programmer der virker med kabel altså

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 14-07-03 00:13

Hejsa, jeg har hørt meget om MobiMB og downloaded men ike købt den endnu, da jeg synes at der er for få fukktioner i den, måske det skyldes at jeg ike har betalt for den og fået de fulde ver. endnu..
Oxygen mannager kan man sagtens oploade billeder selv om det er en lidt besværlig måde, så det er bare at forsøge at lære programmet at kende..

Godkendelse af svar
Fra : janhof

Dato : 14-07-03 19:02

Tak for svaret srhansen.. Det prøver jeg liiiige... c",)
problemet var at det var en trial-udgave, hvor man ikke kunne uploade billeder til telefonen (write) -men som der bliver nævnt, er det lidt besværligt, -men skidt-pyt, -det er stadig gratis...!! Gs c",)
Tak for´ed.. Igen.. c",>*

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 16-07-03 19:13

-og tak til niss45.. jeg har dog stadig ikke haft mulighed for at overføre billeder til telefonen med oxygene...!!! )o;>* men jeg leder bare videre.. tak igen.. c",)