/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til "dk" for Win NT 4.0 og USB - Til dk ~
Fra : CLAN
Vist : 370 gange
200 point
Dato : 13-07-03 06:59

Hej dk
Tak for din indsats på http://www.kandu.dk/dk/spg/18668 "Windows NT og USB ?"
Jeg vedhæfter lige en kopi af min accept og retursvar. Her er de 200, som du også fortjener.
Hygge...
Søren

[citat]
Tak for svaret Nikolaus
Det har været et svært valg, da jeg mener at "dk" også skulle ha' points (det kommer vi til senere, så dk hold øjnene åbne).
Det er endnu ikke lykkedes mig at få min USB EasyKey til at kommunikere med Win NT 4.00 men linket fra Nikolaus har ledt mig i den rigtige retning. Win NT vil nu "se" en USB port, at der så ikke er en driver til EasyDisk... tjahh det er jo bare ærgerligt. Driveren til USB fandt jeg via http://www.usbman.com/ eller rettere og sagt http://www.usbman.com/Win%20NT%20USB%20Guide.htm så nu er der da lys i min EasyDisk men jeg kan så'gutte finde den på computeren - før var det hele bare "dødt".

--> dk jeg sender også dig 200, så hold lige øje med de seneste 25. Årsagen til dette er at du også har ydet en stor indsats... og henvist til en masse godt, som kan bruges - ikke lige i mit tilfælde, men for andre (kan jeg jo se). Du har i hvert tilfælde været ernergisk... tak for det!

Til alle på denne streng: 1000-tak for jeres interesse og indsats, vi mødes jo nok "out there" en anden gang.

Fortsat god weekend (søndag)...
Søren
[/code]

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 13-07-03 08:59

Hej Søren
fortsat god weekend

Håber det lykkedes for dig

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 13-07-03 09:12

Tak for svaret dk og din indsats på mit spørgsmål
Søren