/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
AFRIKA:BILLIGT tropisk paradis i AFRIKA ~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 376 gange
10 point
Dato : 12-07-03 23:30

Jeg er på jagt efter et tropisk paradis med masser af palmer og hvide sandstrande i Afrika. Det skal frem for alt være billigt at bo der, men ikke under kummerlige forhold.

Det skal så vidt muligt minde om Seychellerne eller Zanzibar. (Hvad er iøvrigt billigst af disse to ?)

Kom med nogle forslag OG nogle BEGRUNDELSER ?

MVH

Jens

Kommentar
Fra : bjerreso

Dato : 24-11-04 16:59

Prøv Lamu i Kenya. Der er billige flyrejser til Nairobi, og derfra kan du flyve eller tage bus (+båd) til Lamu. Der er ingen biler på Lamu, så det skulle sikre dig et paradisisk ophold.

Kommentar
Fra : bjerreso

Dato : 24-11-04 17:02

Prøv Lamu i Kenya. Der er billige flyrejser til Nairobi, og derfra kan du flyve eller tage bus (+båd) til Lamu. Der er ingen biler på Lamu, så det skulle sikre dig et paradisisk ophold.