/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Preston Smith - Oh, I love you so
Fra : Nik_
Vist : 356 gange
40 point
Dato : 12-07-03 22:06

Preston Smith - Oh, I love you so, soundtracket fra filmen Cocktail.. nogen der ved hvor jeg kan høre den ??
Og evt. nogen af de andre sange fra filmen..

Jeg har dem selv på at kasettebånd, men ville gerne høre dem på computeren eller på en cd.. har kun en radio som kan spille kasette og det er sq lidt besværligt...

Håber nogen kan hjælpe..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 12-07-03 23:36

Jeg fandt ellers lige noget der kunne spille båndet, men nu har det slugt og ødelagt båndet... så jeg håber nogen kan hjælpe ...

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 12-07-03 23:51

Okay nu må nogen snart hjælpe mig... jeg har fundet 29 sek. af Oh, I Love You So, som jeg allerede har hørt 1 million gange, please ... nogen der har resten?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 12-07-03 23:52

Okay nu må nogen snart hjælpe mig... jeg har fundet 29 sek. af Oh, I Love You So, som jeg allerede har hørt 1 million gange, please ... nogen der har resten?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 12-07-03 23:52

Okay nu må nogen snart hjælpe mig... jeg har fundet 29 sek. af Oh, I Love You So, som jeg allerede har hørt 1 million gange, please ... nogen der har resten?

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 13-07-03 01:43

Ja jeg har resten...

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 13-07-03 13:09

Okay lyder da godt, har du nogen mulighed for at sende en eller to til mig?

Accepteret svar
Fra : MaF1a

Modtaget 40 point
Dato : 13-07-03 13:15

Ja men den fylder rimelig meget, så jeg ved ikke om jeg kan sende den over mail. men giv mig din mail adresse, så kan vi finde ud af noget

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 13-07-03 13:26

ok send en mail til peter_sk@ofir.dk - det er ikke den mail du kan sende sangene til for der er ikke plads, men så giver jeg dig en anden mail hvor der er plads, den vil jeg bare ikke lige offenliggøre her ;)

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 13-07-03 13:56

Håber det var den rigtige sang..

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 13-07-03 14:01

Tak for svaret MaF1a.