/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Seriøsitet og diverse gyldetanke herinde
Fra : andersjensen
Vist : 725 gange
1 point
Dato : 12-07-03 17:43

Når man kigger her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/4534
http://www.kandu.dk/dk/tip/4536
http://www.kandu.dk/dk/tip/4541
http://www.kandu.dk/dk/spg/18671

Så må jeg give en del brugere ret i deres konklusion.

Problemet er IKKE at jeg er her, som i meget gerne vil gøre det til. Men derimod, at mafiaen bestående af en mafioso, som ikke vil se at vedkommendes mafialignende tilstande bliver stoppet.

Er det ikke forkert at nye brugere skal overfaldes på den måde og med det sprogbrug ?? JOV

Men hvor svært kan det være at åbne ØJNE, ØRE og det man har tilbage og stoppe den tilsvining som der finder sted ?

Al respekt for Fnollepige *S*, hun har da i det mindste et ordentligt sprogbrug og overfuser ikke folk på den måde som andre.

Eneste lyspunkt er for rette vedkommende, er vist i ovenstående dokumentation. Den behøves ingen beviser.

Til alle jer andre vil jeg sige, at i enten er naive så det basker eller simpelthen ikke kan læse mellem linierne.

Det kan da ikke være rigtigt at summer, skingur og andre skal have den udladning som der lægges for dagen af en enkelt person.

Og læg mærke til mit sprogbrug, det er næsten "stilrent" (ja fnolle jeg praler nu).

sredna2210 rammer plet med konstateringen af den børnehave som mafiosoen leder... synd der ikke er nogle vuggestue pædagoger til at skifte ble på ham. For med al det der kommer ud skal der virkelig skiftes bleer ofte.

Hvorfor skal andre finde sig i dette sprogbrug og angreb hele tiden ?? Kig udover jeres egne små næsetipper og kom med et seriøst svar...istedet for bare at angribe mig og andre som med rette sætter mafiabossen på plads, hvilket han ikke kan overhøre. Det ville klæde ham hvis han lærte at styre sit temperament ligesom os andre, det ville gøre det mere normalt at være i stue med vedkommend.

Lad os nu se om i virkelig kan se udover jeres egen næsetip, istedet for at vælte derudaf med sprogets værste gloser....det vil jo vise hvem der VIL noget seriøst med denne debat og andre som bare flæber med fordi de keder sig. Men konklusionen er desværre nok givet på forhånd, synd og skam.. det kunne ende så godt, hvis man virkelig ville noget med dette her.

Jeg deltager ikke mere i denne tråd, børnehaven kan i nemlig beholde hvor den hører hjemme i børnehaven med mafiosoen som øverste barnefather

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 12-07-03 17:48
Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 17:53

mange tak

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 18:07

Hvis andersjensen laver dette oplæg og derefter skriver "jeg deltager ikke mere i denne tråd....." -kan jeg kun betragte det som ganske useriøst.....

andersjensen prøver at forsvare sine egne udtalelser med en holdning der siger: "det gør alle de andre også..." - og det er jo netop det der er problemet herinde! - OG det gælder også for alle de andre der laver indlæg med samme holdning!

Lad os omdøbe Kandu til "Kandudiskutere!" - så er alt åbenbart på plads - Vorherre Bevares!!! Er det virkeligt kun sådan nogle drengerøve der er her på Kandu? (håber jeg ikke!)

Kandu er til for at vi kan HJÆLPE hinanden - men jeg lægger da gerne serverplads til hvis der skal laves en "Kandu-ikke" for dem der bare vil fortælle hvor gode de er og fremhævde sig selv fremfor andre!! - for så slap vi for det her!

Hermed har jeg ikke forsvaret de indlæg som andersjensen refererer til - og slet ikke de indlæg fra summer..... Det meste af det hører hjemme på Kandu-ikke.......

Mh

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 18:16

Kanjegik du har ret i at det ikke hører hjemme herinde, og det er jo netop det mit indlæg drejer sig om.
Og nej jeg fordrejer igenting, jeg fik en fornuftig snak med flere herinde, som desværre gav mig ret i mit indlæg. Derfor denne debat.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 12-07-03 18:18

Jeg aner virkelig ikke hvad du mener med mafia. Mig bekendt er her ingen døde, eller hestehoveder i sengen m.m

Jeg tror også du tar fejl i, "at du ikke er problemet"

Du er udelukket fra kandu.dk men vender til stadighed tilbage igen og igen (og nok så gennemskuelig endda) dèt fortørner folk som har set sig sure på dig, at de ikke kan undslippe dig. Samtidig rakker du jo ned på kandu.dk, men kan alligevel øjensynligt ikke undvære sitet.

Desuden er det vel ikke meningen, at man skal læse mellem linjerne, folk må da forklare sig tydeligt nok, så selv en høne kan fatte det.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-07-03 18:55

jeg vil godt deltage i denne tråd med er just på vej ud af døren, så det blir ikke før senere i aften eller i morgen.
Mvh Christina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 19:12

Lau. kig indlæg nummer et igennem igen, læs de indlæg jeg henviser til og kom så med en seriøs vurdering istedet for din mudderkastning.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 19:12

Lau. kig indlæg nummer et igennem igen, læs de indlæg jeg henviser til og kom så med en seriøs vurdering istedet for din mudderkastning.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 12-07-03 19:51

Jeg ved snart ikke hvad der er værst.

De få stykker som i et til tider ikke særligt pænt sprog nærmest overfalder andre verbalt, eller om det er de personer der til stadighed har ondt i røven over dette.

Jeg plejer ikke at komme med indlæg til denne slags spørgsmål da jeg har det fint med at ryste lidt på hovedet og tænke mit, og dette syntes jeg at en dele flere burde gøre

Per

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 20:03

Zonker - laurenzio´s indlæg er ikke mudderkastning ( det synes jeg ikke ) det er nemlig lige det - det drejer sig om - din provokerende måde at "vende tilbage på" men klart det er nemmere for dig, bare at sige "mudderkastning".

Ikke at du skylder mig nogen svar, men prøv dog at dele spørgsmålet op, og svare på det - seriøst og på en pæn måde ( her fristes jeg til liiiiidt useriøst at sige : ) Hvis du kan ????

Hvad du og jeg har af "issues" kommer ingen andre ved .............

Karina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 21:22

Fnolle og jeg som elsker dine udladninger *S*.
Kig lige på det indlæg jeg har skrevet allerførst og forhold dig til det jeg skriver, det er det samme jeg beder lau. om.
I forholder jeg ikke til hvad dette indlæg er omkring....
Det står endda på letlæseligt dansk, så der burde ikke være noget svært i dette, da lixtaææet bevidst er holdt lavt.
Og det står endda klokkeklart "......Kig udover jeres egne små næsetipper og kom med et seriøst svar..."
Hvad kalder du dette her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/4534
http://www.kandu.dk/dk/tip/4536
http://www.kandu.dk/dk/tip/4541
http://www.kandu.dk/dk/spg/18671
http://www.kandu.dk/dk/spg/18616

som Buch78 og jeg selv dokumenterer.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 22:39

Skulle lige se Speedway færdigt - men nu skal jeg svare dig.

Mogens altså - hvad er du vil have mig til ?
- skal jeg "state the obvius" og give dig ret i at et mindre pænt sprogbrug ikke er pænt - at det ikke er pænt at kalde andre idiot - jamen er det ikke indlysende.

Men husk nu lige at du gennem din tid som Zonker ikke altid selv talte pænt til folk !!!!
Så du har ikke rigtig noget at have dine tips i - du er ikke selv særlig fin i kanten.

Hvorfor er det lige det er så smaddervigtigt for dig at få ret i noget der er logik for perlehøns - hvil dog lidt i dig selv.

Og så liiiige en ting til, lad være med at spille så klog, sådanne verbale masturbationer som du giver dig i lag med, klæder ikke en "søn af bondelandet" - og det burde ikke være nødvendigt, at komme med gloser som kun tjener det formål, at du skal forsøge at virke voksen, klog og intelligent.

Se nu er vi kommet dertil hvor netop modenhed og intelligens skal stå sin prøve, Mogens - du bad om svar - og det ønske har jeg nu efterlevet ... now UO Me.

Svar på laurenzio´s spørgsmål - for det er virkeligt et spørgsmål der længe har plaget mig.

[citat]
Du er udelukket fra kandu.dk men vender til stadighed tilbage igen og igen (og nok så gennemskuelig endda) dèt fortørner folk som har set sig sure på dig, at de ikke kan undslippe dig. Samtidig rakker du jo ned på kandu.dk, men kan alligevel øjensynligt ikke undvære sitet.
[/code]

Hvorfor kommer du tilbage ?!?

Må man opføre sig sådan på dit site ?!?

- skulle du absolut vende tilbage hertil - tror jeg det var gået ubemærket hen om du havde formået at opføre dig ordentligt - men nææhh nej, du skulle spille hovski snovski, hvoraf jeg må udlede at det ikke er din hjerne der har gjort dig platfodet, og at du trænger til nogen i hverdagen der holder lidt af dig - for sjældent har jeg da set nogen hige sådan efter opmærksomhed.

Fortsat god aften

Karina
Mogens - tag og lav disse indlæg i Smalltalk - jeg synes dit kategori valg er forkert - but thats my opinion

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 22:50

Hov se nu glemte jeg jo det mest morsomme - du skriver Mogens : "Seriøsitet og diverse gyldetanke herinde"

der er ikke D i gylle, så "søn af bondelandet" er du nok ikke.
Få nu styr på så noget inden du spiller for kæk.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 23:25

Se det var en bevidst stavefejl, men den hoppede du på som jeg regnede med... og bondelandet nej absoult ikke, men du kender jo heller ikke min baggrund.... Fnolle ud i kæret.

Stadigvæk forholder du ikke til hvad jegskriver, men det var jo som forventet...., hvornår kommer der en besvarelse af det jeg tidligere bad om ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 23:34

Gider dig simpelthen ikke - du er altså væmmelig.

jeg har svaret på om jeg synes sprogbruget er acceptabelt - og det er det du spørger om - det ENESTE spørgsmål i indlægget er :
""""Er det ikke forkert at nye brugere skal overfaldes på den måde og med det sprogbrug ?? JOV""""
og det har jeg svaret på

Klart du siger det var med vilje - ligesom alle dine andre formulerings- og stavefejl.
Gids dig ikke du er for meget - hav det godt Mogens

Karina

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 13-07-03 00:07

Jeg er som bekendt rimelig "ny" her. Er introduceret af min kæreste. Vi bruger samme puter, men ikke samme logind og jeg er faktisk s.... ligeglad med point og lign. Det eneste det drejer sig om for mig er at få et par gode tips og gi samme videre. Hvis jeg ka hjælpe. Syn's at alt går op i at hente point.... genere hinanden... og hva' ved jeg. Det ka godt være der er nogen der synes jeg er naiv, men for fanden.......... hvem gider vinde en brødrister 3 gange. SÅ meget brød skal vel heller ikke ristes.

Bortset fra det...............god weekend.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 00:43

Det, som dette spørgsmål måske i virkeligheden handler om, er:

1) hvorfor folk er så skidesure på zonker
2) hvorfor er folk ikke ligeså skidesure på ram2, der kan gå til DM i tilsvining.

For at starete med pkt. 1:

Zonker er jo efterhånden "en gammel historie". Nogle starter et site op for sig selv, bliver uvenner og går hver til sit. Det burde jo så være det. Men det er det ikke, for de fortsætter med at skændes på kandu. Zonker bliver smidt ud...sikkert begrundet, jeg ved det ikke. De tråde, der er grimmest, er tilsyneladende blevet slettet, så det er svært for os nye brugere at se, hvad der er sket. Nu har zonker logget sig igen..og hvad så! Er der ikke plads til at prøve igen? nej....mudderkastningen fortsætter tilsyneladende hvor den slap. Kom dog videre !!!!!! Hold Jer fra hinandens tråde, hvis I ikke kan holde ud at dele "rum".

Jeg tror heller ikke, at zonker er "the problem" på kandu... eller man kan sige at han er det, i kraft af at de gamle uvenner bliver jublende glade og benytter enhver lejlighed til at liste syrlige kommentarer ud mellem sidebenene.

Hvad der så ville klæde zonker er at begrænse vokabulariet og udelade ord som børnehave og mafia, for det klæder ikke diskussionen og giver den ikke just det anstrøg af seriøsitet, der var tilsigtet. Det er muligt at kommunikere uden at nedgøre hinanden.

jeg røg selv i med samlede ben i begyndelsenb og var ligeså sur på zonker som alle andre, på trods af at jeg ikke havde "mødt" manden og han aldrig havde gjort mig noget, endsige svinet mig til. Men stemningen herindfe er ikke ligefrem "zonkervenlig". Det behøver den heller ikke være, men det ville kæde folk bare at ignorere ham istedet for at komme med alskens udgydelser. Som jeg har sagt før, skal der være plads til at få en second chance.

Zonker skulle så lade være med at reklamere for sit site... for reglen er,så vist jeg har forstået, at man ikke må reklamere?? På den anden side er der ingen der bliver sure, når andre lægger deres hjemmesider ud som tips eller refererer til dem. kunne man i teorien ikke færdes på begge sites uden at skulle lægges for had eller have "valgt side"?

Nå...pkt. 2.
Der kunne jeg ikke være mere enig..bl.a. fordi jeg selv er blevet hængt ud af den kære ram2, som jeg ellers havde kommunikeret fint med indtil da. Jeg synes det er ynkeligt og patetisk, at han hænger summer ud på den måde, fordi han tilfæligvis afskyr ham. Rams sprogbrug er under al kritik, det er nedværdigende og ydmygende for dem, det går ud over. Jeg siger ikke dermed, at manden ikke er knaldgod til at formulere sig, for det er han bestemt, det ville bare være rart om det var i mere positiv retning.

Det er ikke nogle af brugernes job at være strissere her på kandu...men det udelukker afgjortikke venlig hjælp og "irettesættelse", når man overtræder de skrevne og i særdeleshed uskrevne regler.

Kandu udvikler sig hele tiden og ikke altid i den retning, der er i brugernes ånd. Det må jo så være brugernes opgave at finde den rette ånd, bl.a. ved at

- holde sig fra tråde, der involverer en person man ikke gider tale med.
- undgå personlig tilsvining og hetz
- føre tråde i de fora, der er beregnet til det.
- Lade der være plads til alle...og måske ovenikøbet erkende, at man godt kan færdes på flere sites af gangen, uden at man dermed har valgt side eller er "kandu-forrædder"!!!!

ja..det er jo så bare mit lille forslag. Jeg er stadig glad for kandu, trods alt!!!
Og jeg synes, der burde være plads til alle.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 00:45

ps... hvorfor skrev du, zonker, at det var meningen at du havde skrevet gylletanke med "D"????????????

Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 01:13

>Skingur.

Der er da ingen der er sure på mig.

DM, må jeg være fri - mindst EM

Hvor ved du forresten alt dette fra??

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 01:20

Hej ram... om mesterskaberne? Joooe, jeg har mine forbindelser..
narj, jeg tror heller ikke der er nogen, der er sure på dig...det var bare noget, jeg kom til at skrive
mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 01:26

Det anede mig,at du bare skulle lave sjov.

Nej ikke det med mesterskaberne, Jeg ved godt hvad klasse jeg bokser i.

Det var mere den store indsigt du lagde for dagen (natten) vedr. Kandu, samt din prokura til på vegne af Kandu, at give bortviste brugere en second chance.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 01:32

nååe... jeg har brugt de smukke forårs- og sommernætter på at gennemtrawle gamle indlæg, karina har uddybet det engang og zonker har såmænd også selv....så jeg har historien fra flere vinkler (hvad man ikke altid bliver klogere af!).

må blankt erkende at jeg ikke ved, hvad prokura betyder... men som jeg skriver tilsidst i mit indlæg, så er det min personlige holdning, at det må være ok med en second chance.. du behøver jo ikke være enig, og det tror jeg heller ikke, du er .

Er det ok eller skal det uddybes? Af og til er det svært at formulere sig skriftligt... man synes jo selv det man skriver, er klart som blæk!!!

mvh Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 01:34

Jeg syntes at det er ejendommeligt at den her slags tråde, som alle fordømmer altid ender med at blive de længste. Hvorfor ikke indrømme at de fleste af Jer, med ram2 i spidsen, elsker disse mundhuggerier, og aldeles ikke vil undvære dem. Det er jo ren underholdning uden nogen praktisk betydning.

Det forhindrer dog ikke at der er i hundredevis af andre brugere der hver dag har glæde af kandu, uden overhovedet at opdage disse kontroverser.

Om man kan være aktiv på flere portaler ad gangen. Ja selvfølgelig, hvem skulle have noget imod det. Om man kan reklamere for andre portaler her på kandu. Det ser der ikke ud til at være noget i vejen for, bare portalen ikke hedder findsvar.dk

Om jeg er sur på ram2 - nej men jeg ryster medlidende på hovedet.

Om disse emner nogensinde bliver færdigdebatteret - nej aldrig - der vil altid være en til at kaste den første snebold, der bliver til en lavine.

Om jeg er ophidset over debatten - Nej jeg hygger mig med den, og det kan jeg anbefale til I andre.
God søndag

rfou/rudolf

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 01:41

Også god søndag til dig rudolf... tænk at klokken er blevet så mange, må hellere rufle i seng..
ja, det er sjovt..men kan sagtens reklamere og færdes på andre sites, bare det ikke er find.svar - og de, der færdes der, skilter bestemt ikke med det! Men jeg har kigget ind og sniksnakket med mogens på hans kandu.chat, og det var faktisk enormt hyggeligt!
mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 01:42

>Rfou.

>Skingur. prokura = fuldmagt
Det kan da godt være, at du synes det er ok med en second chance, men det er vel lidt ligemeget, sålænge det er Kandu der bestemmer.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 01:49

ja... og det gælder for os alle, at det er kandu der bestemmer..ogspå dig !!!!
Det med fuldmagten vidste jeg egentlig godt, men tak alligevel...men det var da unødigt at skrive, netop når jeg giver udtryk for at "det er mit lille forslag".

Nå...det er ikke fordi jeg ikke vil diskutere det, men jeg er ved at være umådeligt søvnig og rammer kun de rigtige taster halvdelen af tiden... vil gerne fortsætte imorgen,....så:
Godnat, og sov godt!

mvh Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 01:52

Citat
Det kan da godt være, at du synes det er ok med en second chance, men det er vel lidt ligemeget, sålænge det er Kandu der bestemmer.

ram2 - nu bliver jeg lidt nysgerrig. Præcis HVEM mener Du, når Du henviser til, at det er kandu der bestemmer?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 01:53

Ja, men held og lykke med det Christina - og jo Mogens er en "finer" fyr - for nogen, vi er da sikkert mange der glæder os på dine vegne, men jeg vil æde min gamle morgensko på at dem der involverer sig med den gode Mogensemand før eller siden får hans sande jeg at se - jeg opfatter det lidt sådan, at jo stærkere en personlighed, desto hurtigere opstår konflikterne.

Mogens er til underdanige mennesker og dem der ikke er det - bryder hurtigt ud - men bevares - al respekt sådan kan nogen jo lide det.

Der er skam meget hyggeligt på yff.langt.navnchat/458795.falster/zk

nu skal du lige huske at dem der ikke finder sig i at FINDSVAR.DK bliver nævnt på Kandu IKKE er os brugere - det er KANDU selv - så spørg Kandu om det - det kunne tænkes de gad svare.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-07-03 03:25

Zonker er en underlig blanding af en politibetjent,
en hyggeonkel og en anarkist.

Politibetjenten er ekstremt irriterende, fordi han
korrekser andre for de fejl, han selv har.

Men hyggeonklen er, som hyggeonkler skal være:
hyggelig!

Og anarkisten er bare herlig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 07:03

>Rfou.

Jeg mener ganske enkelt de personer, som kalder sig "Teamet bag Kandu".

Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 08:05

Fnolle - jeg hjælper gerne med stavningen, den er åbenbart for lang til at du kan huske den, fair nok :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=jIRC&file=index

Jeg betragter nu ikke Christina som underdanig, og nej hun er ikke medlem af www.findsvar.dk, så det hun skriver kan i sagtens forholde jer objektivt til.

Siden hvornår er Rudolf blevet underdanig Fnolle ?? Fordi han giver udtryk for sin melidenhed overfor Ram ?

Og Christina har jo ret i det med reklamerne, det ses jo flere steder. Selvom jeg ikke har forsøgt at gøre reklame, men derimod skriver kildeangivelse på det jeg lægger ind, men det er åbenbart et problem. På trods af at man med respekt for forfatterens arbejde ALTID lægger kildeangivelse ind også når det kommer fra findsvar.

Og Rudolf jeg elsker ikke disse dikussioner, men mener jeg bør gøre noget ved Rams opførlsel overfor andre mennesker, derfor mine indlæg. bevares de skulle ikke være bragt i tip, men det er også den eneste fejl.

Og Christina det med mafia og børnehave, har du jo selv oplevet og Fnolle udtrykker det jo rimeligt klart citat ".....vi er da sikkert mange der glæder os på dine vegne........"

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 09:19

Jeg tror ikke nogen vil kalde mig underdanig - utålellig måske. Det men at elske disse diskussioner, mente jeg helt generelt, for det er jo er kendsgerning, at uanset hvordan dette/disse emner bliver taget op, resulterer det i enormt lange tråde, hvori de fleste deltager glad og gerne.

Og hvor tit ser vi ikke indledningen: "Er der ikke lidt kedeligt på kandu i dag"

Og folk (de fleste) elsker at give udtryk for deres forargelse. ram2 lever for det; men der er mange der ikke har ret meget at lade ham høre. Og det er sgu da ren underholdning.

teamet bag kandu har aldrig lovet at de ville sidde og læse korrektur eller øve censur på alt hvad der skrives. Det er og bliver vores eget ansvar, hvordan det vil udvikle sig. Og et godt råd i den forbindelse er at man bør feje for egen dør, for man begynder at kritisere andre.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 11:26

Rfou, opdatering på vej lige under indledningen Historiske datoer.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 12:18

Lad os nu nyde solen mens den er her. Der skal nok komme grå og kedelige dage vi kan bruge her og andre steder.
Men lige for at korrigere lidt overfor forskellige udtalelser.

Jeg går ikke og skjuler at jeg er aktiv på findsvar.dk endda med liv og sjæl. Men det bliver stadig tid tilbage til kandu - fyldepennen - splinternet og ikke mindst foustadsenior. Og hvem ved hvad der ellers dukker op.

Jeg bestemmer og tager selv ansvaret for hvad jeg skriver de forskellige steder, men jeg er selvfølgelig nødt til at udvise en vis form for selvkritik.
Og så må folk selvom om de kan li' det eller ej.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 12:38

Kære lille Skingur.

Nu har jeg læst dit indlæg grundigt igennem, og jeg må sige, at det efterlader mig dybt undrende og hovedrystende. Det viser med al tydelighed, at du simpelthen ikke fatter en brik af det essentielle i problemet med zonker.

Jeg skal forsøge at forklare dig problemet, og holde min forklaring i et sprog, så du ikke føler dig forulempet. Jeg har noteret mig, at du tager det meget nært, når der sættes lidt farve på den grå ordmasse. Det vil føre for vidt, at kommentere alt hvad du skriver, så jeg nøjes med at hive nogle enkelte misforståelser og meningsforstyrrende passager frem.

[citat]
2) hvorfor er folk ikke ligeså skidesure på ram2

Nå...pkt. 2.
Der kunne jeg ikke være mere enig..
[/code]

Hvad mener du? Havde du glemt spørgsmålet, da du 25 linjer senere selv besvarede det? Hvis dette er tilfældet, skal du nok vænne dig til at besvare dine egne spørgsmål med det samme, hvis du ikke kan huske i længere tid.

Så er der den anarkistiske holdning

[citat]
Nu har zonker logget sig igen..og hvad så!
Er der ikke plads til at prøve igen?…..
[/code]

…og hvad så… spørger du. Mener du at det er helt i orden, at personer der af en myndighed (her Teamet bag Kandu) er frataget en ret, uden videre på eget initiativ genoptager den ret vedkommende er blevet frataget?

Det mener jeg ikke, og jeg har en meget stærk fornemmelse af, at der er andre der har samme holdning.
Hvis en person i det virkelige liv, for evigt er frataget retten til at køre bil grundet spritkørsel, har vedkommende jo ikke ret til at genoptage denne disciplin, fordi vedkommende selv eller andre lægfolk synes at vedkommende skal ha’ en ”second” chance”.
Det er kun myndighederne , i det her tilfælde ”Teamet bag Kandu”, der kan træffe denne afgørelse. Det kan du godt forstå, ikke?

Er der ikke plads til at prøve igen……..Jo hvis ovenstående procedure følges – ellers *nej*

Så er der sagen om Summer. Hvorfor du blander den ind i zonkers tråd, forstår jeg ikke helt, men lad mig tage den derfra.
Du skriver:

[citat]
Jeg synes det er ynkeligt og patetisk, at han hænger summer ud på den måde, fordi han tilfæligvis afskyr ham
[/code]

Skingur. Hvad fa… ved du om hvad jeg afskyr, ud over uintelligent smalltalkbavl mv. der kører fuldstændig løbsk, fordi forfatteren er gået i selvsving.

Jeg afskyr ikke Summer. Anskueliggjort af Rellom i anden tråd, har jeg i relevant sammenhæng påvist at Summer misbruger disse profiler. Han er veldokumenteret taget med bukserne nede bag køkkendøren.

Det er ham, der har lavet 2 profiler. Det er ham, der lyver om hvor mange gange han har brugt dem. Det er ham, der stikker os en historie op i fjæset, der er så tynd som suppe kogt på en pølsepind.
Da dette dobbeltprofilproblem er essensen i den føljeton, fortjener det så sandelig offentliggørelse. Lad mig lige gentage: Det er ikke et problem i sig selv, at nogen har 2 el. flere profiler. Det er et problem, når disse personer, evt. på bekostning af andre monoprofilbrugere og for at fremme egne interesser, jonglerer med dem.
Fik du fat i dette??

Dette fører tilbage, eller frem om du vil, til din ven zonker, som skriver:

[citat]
men mener jeg bør gøre noget ved Rams opførlsel overfor andre mennesker,
[/code]

En skolelærerstuderende (gudskelov at jeg ikke har skolesøgende børn mere) der staver og formulerer sig under middel, har som en anden Jeanne d’Arc opkastet sig som menneskehedens (i hvert tilfælde Kandubrugernes) selvbestaltede frelser fra den onde Ram, som peger på folk og siger:” Se han/hun har jo ingen tøj på”.

Skingur, det hele handler om, at zonkers ego led forfærdeligt, da han i hoved og røv blev kylet ud af Kandu. Denne forsmåelse, ydmygelse og fornedrelse har plaget ham lige siden, og virkelig givet ham et psykisk knæk. Dog kan medlidenheden med den forsmåede zonker falde gennem perforeringen på et frimærke.

Nu føler han, at han for at genvinde sin selvtillid, er nødt til at påtage sig opgaven at befri Kandu for mig, som sammen med et par stykker mere, har været dem der har mandsopdækket ham. Hans verbale og mentale habitus gør, at han hver gang må trække det korteste strå, og det gør ham så forbitret.

Du spørger hvorfor folk er så sure på zonker. Jamen for hel…Skingur, det er da indlysende. Retsbevidstheden har også sit tag i gode Kandubrugere.

Når de oplever, at Kanduteamets dom, (at zonker ikke måtte være på Kandu), ikke bliver effektueret, men tilsidesættes ved IT-teknisk snilde af den dømte, som på toppen af dette fusk, åbenlyst praler med hvordan han gør, så bliver folk sure. Det er for meget ”Karl Smart” til selv disse tolerante Kandubrugere.
OK.. er du med??

Når han bliver ved at rage rundt på et site, under forskellige profilnavne, hvor han intet har at gøre, og i øvrigt efter eget udsagn er for dygtig til at spilde sin tid på, har det kun 2 formål.

At lave så meget rav på Kandu, at Teamet i afmagt for at skaffe ro ser sig nødsaget til at smide de værste opponenter mod hans tilstedeværelse ud. Dette indbefatter naturligvis også mig. Zonker har de jo smidt ud.

Skulle dette ske, vil jeg bære det med oprejst pande.

Kandu's problem er øjensynlig , at de teknisk ikke er i stand til at udelukke ham permanent.(Desværre)

Det andet formål er at kapre proselytter til hans skodsite, hvor han Almægtig som ”Administrator” (han elsker det ord) kan lege Vor Herre.

Afslutningsvis skal jeg lige fortælle dig, at der ikke er nogen der hyler af, at man promoverer en hjemmeside på Kandu.

Men når man som zonker laver reklame for sit eget skodsite på Kandu, og i samme åndedrag, ligeledes på Kandu, kæfter op om at Kandu er noget lort, men at hans hjemmestrikkede skodsite ”findsvar” er Guds (zonkers) gave til Kandubrugere, så kan selv du vel ikke fortænke Kandu i at fjerne ham fra deres site.

Det blev et langt indlæg, men zonkerproblematikken er jo også temmelig gammel.

Jeg håber at dette har løftet sløret lidt fra dine øjne, og at du ikke lader dine patier farve af, at du ikke kan li mig, fordi jeg skældte dig ud i tråden ”Kan dette være rigtigt”. I øvrigt har du synligt ændret din stil, så helt spildt var det da ikke.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 12:46

Til alle.

Under normale omstændigheder, er stave og formuleringsfejl ikke noget der bliver taget notits af, så ingen må føle sig stødt af det jeg skrev:

[citat]
der staver og formulerer sig under middel
[/code]

Det er kun i forbindelse med den ellers så perfekte (synes han selv) zonker.

Jeg havde ikke til hensigt at støde nogen eller gøre dem kede af det.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 14:38

Ja Ram dit indlæg siger jo alt om den væmmelige person du er.

Ram er noget dårligt fordi du ikke kan lide det ??
Så er der virkelig mange ting, der i din verden er elendige og burde ødelægges fra jordens overflade....du må virkelig have et ynkeligt liv.

Har du prøvet at være en smule positiv i dit sind ? Men det ligger dig så fjernt at andre brugere virkelig skal belemres med din attitude og måde at overfalde folk på i flæng.

Du kritiserer andre for at være strissere, hvilken rolle er det lige nu du påtager dig ? Ja ikke sandt.

Og Ram fordi du ikke forstår hvordan og hvad en proxyserver er og hvordan den virker, jamen så er der ikke den store viden i hvordan en sådan virker.....det kræver ikke en styrmandseksamen at forstå dette.

Dette har INTET og får det heller ikke fra min side noget med findsvar at gøre, men simpelthen at du ikke formår at behandle andre mennesker ordentligt. SÅRE SIMPELT.

VIS lidt respekt for andre mennesker istedet for din evindelige nedlande holdning overfor alle som du ikke kan lide.

Dit sprogbrug som er påvist i allerførste indlæg hører ingen steder hjemme.

Hver gang der går dig noget imod, så farer du i blækhuset og overfalder folk på samme måde som du har overfaldt dem i første indlæg + skingur, som heller ikke har gået din næse forbi. FØJ FOR DEN.

Ram modsat andre kan jeg sagtens tåle dine attituder og latterlige skriverier, men at du ikke kan eller vil behandle folk med respekt, det er simpelthen under lavmålet.

Åbn øjnene og læs det jeg skriver istedet for at manøvre uden om, som du hele tiden gør. DU har på INTET tidspunkt besvaret det som det reelt handler om, men det var jo forventet.

Christina held og lykke til

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 14:56
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 15:02

>Søllesonkerr

Skingurs 1 sp.

"hvorfor folk er så skidesure på zonker" er besvaret.
Omend du ikke kan li svaret. Det er ikke rart at blive gennemskuet. På den anden side, hvis du ikke forstod svaret, skal jeg da gerne sænke LIX, så det kommer ned i dit niveau

Skingurs sp. 2

hvorfor er folk ikke ligeså skidesure på ram2, der kan gå til DM i tilsvining.

Skingurs eget svar på sp. 2
Der kunne jeg ikke være mere enig......

Spørgsmålet kunne jeg så udemærket have svaret på, men det klarede Skingur så udemærket sel. Ar det så ikke gir nogen mening, Tjae, hvad skal jeg sige.. Kohbergs boller.

[citat]
Ram er noget dårligt fordi du ikke kan lide det ??
[/code]

Fatter ikke hvad du mener. Det er ikke uventet fuldstændig Volapyk

**Har du prøvet at være en smule positiv i dit sind**
Jeg er meget positiv i alle andre sammenhænge end der, hvor du er involveret på et site du er smidt ud fra, og derfor faktisk ikke er der

**og måde at overfalde folk på i flæng.**
Jeg har aldrig overfaldet nogen i flæng. Tror ikke du forstår betydningen af ordet flæng

**Og Ram fordi du ikke forstår hvordan og hvad en proxyserver er og hvordan den virker, jamen så er der ikke den store viden i hvordan en sådan virker.....det kræver ikke en styrmandseksamen at forstå dette.**
Måske ikke, men det er dog bevist, at det kræver noget megte finere end den omtalte eksamen, nemlig en moral, så man ikke "semihacker" sig ind et sted man er smidt væk fra.

**Ram modsat andre kan jeg sagtens tåle dine attituder**
Øhh, det er du nu ikke meget der tyder på.

PS. Jeg synes du skal skrive til Kandu, og klage over mig

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 15:03

*prøver lige på tegnsprog*

Zonker - hvad med din egen måde at overfalde folk på gennem tiderne - det er da ligeså slemt.
Den her debat kunne være fin - hvis den var fremført af en anden ( altså en der altid talte pænt - ) men fremført af dig - fører den jo ikke til noget.

Prøv lige at skrive Zonker i søgefeltet ( ude på "Seneste 25" )
under alle emner og se hvad der kommer frem.

Du har vist ikke noget at lade Ram eller andre høre.

Er det nødvendigt at skrive : fej for din egen dør ....

og P.S da du ikke er velkommen på Kandu ( iflg. Kandu i hvert fald - og det må jo siges, at være det der tæller ) er det slet, slet ikke dig der skal blande din næse i hvordan Ram eller nogen som helst andre taler, endsige gebærder sig.

Så "Lille ridder på den brogede pony" - det er ikke dig der skal redde pigerne fra Ram´s "beskidte" gloser.

Karina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-07-03 15:18

Hvad angår andersjensen ell. zonker, så har han nok ikke noget at lade Ram 2 høre hvad angår nedladenhed og overlegenhed over for andre brugere.
Den eneste forskel på de 2 er at den ene blev smidt ud af kandu, men nu har fundet vej tilbage.

Syntes forøvrigt det er underligt at ram2 nu lige pludselig skriver at han ikke vil støde nogle, og normalt ikke tager sig af stavefejl og lign.

Jeg kan desværre ikke huske hvad gruppe ram2 havde et indlæg, det er ikke så længe siden, men jeg kan ikke finde det og linke til det desværre, men muligvis ihvertfald skingur husker det?

I det indlæg var ram2 noget så grov og nedladende i sine indlæg, handlede bla. om formuleringsevner og stavefejl.

Da jeg to gange bad ram2 om en forklaring på hvorfor han var så nedladende og uforstående over for folk med staveproblemer, og hvorfor han ikke mente der skulle være plads til alle på kandu blev jeg mødt med tavshed.

Så du er bestemt ligeså nedladende som zonker, så det er lidt svært at tage dig alvorlig i denne sammenhæng.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 15:29

>Bantam.

Kom lige med noget konkret, så skal jeg enten forklare dig sammenhængen, eller undskylde.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 15:30

JAJA fnolle nu beviser du din medlemskab af mafiaen som forventet.

Bantam tak for dine altid ærlige indlæg også selvom de går mig imod, du har min respekt for det indlæg Gid andre kunne være ligeså fremsynede.

Ram du forsåtr åbenbart ikke forskel på positiv, negativ og nedlandende. Bantam beviser jo det du ikke vil høre, så nu beviser du jo hvor snævertsynet du er.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 15:30

JAJA fnolle nu beviser du din medlemskab af mafiaen som forventet.

Bantam tak for dine altid ærlige indlæg også selvom de går mig imod, du har min respekt for det indlæg Gid andre kunne være ligeså fremsynede.

Ram du forstår åbenbart ikke forskel på positiv, negativ og nedlandende. Bantam beviser jo det du ikke vil høre, så nu beviser du jo hvor snævertsynet du er.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 15:31

Bantam bare brug alle de links der ligger øverst de er rigtig konkrete også selvom Ram ikke forstår en meter.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 13-07-03 15:32

Hvem sagde mudderkastning??????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 15:36

Medlem af mafiaen - var det bare det du ventede på ???

- jamen det kunne du da bare have spurgt om, og du havde fået mit svar.

jeg er ikke medlem af noget som helst - sidst jeg lavede den brøler, var på dit "tilte-forum" og DEN fejl gør jeg aldrig mere - Ram er en stor dreng, han kan klare sig selv.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 15:37

http://www.kandu.dk/dk/spg/16327

bantam, jeg vil tro, det er dette du leder efter

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 15:41

>Psykozonker.

Bliv endelig ved. Du sparer mig for meget, ved helt frivilligt at udstille dig som den metastaserede karcinom du er.

Ram

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-07-03 15:43

Ja det var i den tråd, tak.

Jeg kopierer lige mit spgsm. til ram2, så kan du se det nu ram2, og måske du gider svare mig nu, bedre sent en aldrig.

KOPI:
RAM SKRIVER: Så er der bare lige ham den uartige dreng, der altid skal lave ballade – Nåe ja, men der er jo altid én der råber” Jamen han har jo ingen tøj på” Det er så i dette tilfælde mig.
Det er hårdt, men jeg kan bære det, og er samtidig kold over for kritik, der leveres af middelmådige begavelser, der forsøger at formidle et budskab i et medium, der så udpræget er beregnet til at udtrykke sig skriftligt, hvilket de absolut ikke magter.
Og så kommer den store socialkammeratlige kølle:” Skal man igge ha log til at skrive noget forde man igge akn stave og udtryke sig”?

Jo, men gør det et sted, hvor nogen gider ”høre” på det. Jeg kan ikke tage det alvorligt.

CITAT SLUT:

Jeg bliver altså harm over at du begynder at blande folk med staveproblemer (ordblinde) ind i dit korstog mod skingur.

Du kan simpelt hen ikke tillade dig at stille dig til dommer over hvem du syntes burde udtrykke sig her på Kandu!!

Folk der har problemer med at stave skal da ikke holdes ude af den grund, de har det da svært nok i forvejen og så hjælper det s.. da ikke på selvtilliden at du skriver sådan.

Måden at udtrykke sig på er da også forskellig fra menneske til menneske, du kan da ikke sige den ene måde er bedre end den anden, hvis man ellers forstår hvad der menes med brugerens kommentar, spgsm. eller tips.

Kandu er nok den eneste side på nettet jeg har oplevet dækker så mange forskellige områder, og har så mange forskellige brugere, og det er det der gør Kandu så god, så hvis du ikke kan acceptere det, ja så er det s.. da dig der har et problem, og så syntes jeg da du skulle finde en side der passer bedre til dine behov, istedet for at nedgøre andre mennesker med et stort problem som ordblindhed er for disse.

KOPI SLUT:

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-07-03 15:44

hej Ram
Først...tak fordi du skriver pænt til mig, det værdsætter jeg faktisk. Dernæst: ok, jeg havde nok bællet for meget rødvin hos svigermekanikken igår aftes..kan godt se, mit spørgsmål ikke liiige hænger sammen!!! Jeg understøttede vist bare mig selv i at jeg ikke kan forstå, hvorfor folk ikke er gale på dig, når de er på zonker...uden at ville skære jer over samme kam, ser det ud til I begge får trykket på de sure taster ind i mellem.!!

Kan godt se, jeg har skævvredet nogle ting - fx at det er kandu (teamet) og ikke brugerne, der har udelukket zonker og find.svar. Men brugerne har vel selv skrevet ind og bedt dem gøre noget ved sagen?

Jeg synes denne diskussion er fin, hvis man kan holde skæg for sig og snot for sig...uden dermed at sige, at jeg 100 % selv er i stand til det, jeg fik fx blandet summer ind i det og det var ikke nødvendigt! Men - eksempelvis zonkers kommentar om proxyservere forstår jeg ikke hvad laver i denne tråd.

mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 15:48

Ohhhh Bantam.
Den har du tygget længe på Tyg du bare videre, så går tiden med det

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 15:51

Nej Christina !!!

Udelukkelse af Zonker skete bag "lukkede døre" JEG fik den opfattelse fordi :
Zonker skrev tips ( om findsvar.dk ) og vupti væk var de ( det har nok været mere konkurrence end de ville finde sig i - normalt er deres tålmod stort !! )

Brugere har gennem det sidste år eller mere sendt klager ind om Zonker, dem har Kandu "overset" lidt i pædagogikkens hellige navn.....

men i dette tilfælde gik Zonker over Kandu´s grænser og set i et større perspektiv, var hans "konto hos dem fyldt op" og promoveringen af hans site DET blev dem for meget.

Så NOPE udelukkelsen er helt og holdent Kandu´s egen "vi har fået nok" ingen brugere var direkte, ej heller inddirekte indblandet i dette.

Blandt andet derfor er de ellers så "sigende" tips/indlæg om findsvar.dk skrevet, af Zonker fjernet.

Resten og meget af hans andre udtalelser, overfald osv, er her jo stadig.

Karina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 16:48

Ram, brug hjernen. Og besvar de spørgsmål der stilles. Bantam har spurgt, jeg har spurgt, skingur har spurgt. Men endnu har du ikke leveret et eneste svar.

Skingur den proxyserver kommer ind da Ram forsøger at fortælle at det jeg laver er teknisk IT-snilde såmænd *S*.

Fnolle vær ÆRLIG, det ville klæde dig.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 16:51

Korrekt Fnolle Ram er en stor dreng, der er meget langt itl at blive voksen. Rigtigt teenage latent, sikken en skøn sammenblanding.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 16:51

Korrekt Fnolle Ram er en stor dreng, der er meget langt til at blive voksen. Rigtigt teenage latent, sikken en skøn sammenblanding.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 17:04

Jeg er fuldstændig ærlig - Kandu slettede de tip du lavede for findsvar.dk hurtigere end du kan nå at sige "skidespræller" *SS

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 17:57

Nu er det vist på tide at fastslå et par kendsgerninger inden det hele løber løbsk. Fnollerpigen Karina var selv i sin tid med til at etablere findsvar.dk, angiveligt i utilfredshed med kandu. Inden længe var både undertegnede og ram2 også aktive på findsvar.
Men på et tidspunkt hvor ram2's sprogbrug udartede sig, blev han bedt om at moderere sig lidt, og bl. a. jeg forelagde ham, at kunne han ikke lide lugten i bageriet, kunne han jo bare skride. Fnollerpigen og ram2 blev så fornærmede at de skred, og det syntes jeg stadig skinner igennem i denne tråd.

OK jeg har selv opponeret mod zonker/Mogens i sin tid og jeg vil gøre det igen hvis jeg finder det nødvendigt. Men jeg tager udgangspunkt i den enkelte sag/spørgsmål/tip, og det er ligemeget om det er ram2 - zonker/andersjensen eller en hvilken som helst anden det drejer sig om.

Fri os dog for al den skinhellige selvretfærdiggørelse denne tråd oser af, og indrøm dog at i gør denne tråd så lang for at tilfredsstille jeres behov for at svare igen (Je' ska' gi' Dig ska' je') og for at få ret.

Hvad vigtigt er der ved at få ret. bare man får sin vilje.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 18:06

Tak Rudolf min ven

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 18:07

>Rfou.

Hvis man selv kan vælge mellem at få Alzheimers eller Parkinsons, er det klogt at vælge Parkinson, da det er bedre at skvulpe lidt med øllet, end ikke at kunne huske hvor det er henne.
Kilde: Kandu

Jeg tror ikke du har Alzheimers, men din hukommelse er ikke helt ok. Forløbet som du har beskrevet det, var betydelig mere komplekst, og der er mange facetter du ikke har fået med.

Du vil formentlig udbede dig en redegørelse for, hvordan jeg så opfatter forløbet, men den får du ikke. Jeg gider ikke.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 18:15

[citat]
Nu er det vist på tide at fastslå et par kendsgerninger inden det hele løber løbsk. Fnollerpigen Karina var selv i sin tid med til at etablere findsvar.dk, angiveligt i utilfredshed med kandu.
[/code]

>>> Det er ikke rigtigt Rudolf, Kandu var nede i dagevis og pludselig får jeg en mail fra Mogens med et link i - det link besøger jeg og havner i et allerede etableret webboard - ergo jeg var ikke med til, at etablere noget som helst.

------------------------------------------------------------------------------

[citat]
Men på et tidspunkt hvor ram2's sprogbrug udartede sig, blev han bedt om at moderere sig lidt, og bl. a. jeg forelagde ham, at kunne han ikke lide lugten i bageriet, kunne han jo bare skride. Fnollerpigen og ram2 blev så fornærmede at de skred, og det syntes jeg stadig skinner igennem i denne tråd.
[/code]

IGEN alarmerende dårligt husket Rudolf - det var fordi Ram på Kandu kommenterede et indlæg ( vistnok af lillemig ) - briani "skred hylende" ind på yff - webboard og "sladrede om Rams fremgangsmåde/ væremåde ovre på kandu.
HVORFOR ??????? er det lige at I/vi på yff web-board korrekser Ram for en opførsel på Kandu - jeg VED og HUSKER at Ram opførte sig pænt på Yff - ( og det burde have været hvad der kom os ved og ikke hvad Ram foretog sig andre steder på Nettet )
- at I andre så mente han nok ville gøre det samme på yff med tiden - tja måske - men der var ingen udsmidningsgrundlag ... og JEG FORLOD STEDET FORDI - zonker, PARKENSS og jeg var admins - ikke du eller briani.
- jeg blev stemt ned at de andre to - og synes det var dårligt at smide et medlem ud på så TYNDT et grundlag.

og Rudolf - det ved du altså også godt at det er - jeg håbede på en større tolerance, og ingen af de mest almindelige regler blev brudt af Ram.

Så NO SIR - den står du alene med !!!!

-------------------------------------------------------------------------------

Fortsat god søndag aften til dig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 18:22

Vi sagde tilmed til Ram at han måske burde tænke lidt inden han fór sådan frem OG DET GJORDE HAN SÅ - han sagde "Ok skal nok prøve" ingen ballade i det ....

senere på aftenen får jeg en mail fra Zonker hvori han beder mig møde ham og PARKENSS på chatten for "at diskutere Rams videre medlemsskab" - det stank af magtliderlighed og ballade og var mest noget med at "ud det skal han, og af den grund at det kan lade sig gøre"

det er det udspekulerede ved Mogens - han havde fået PARKENSS på sin side og beder admin nummer tre være med i en afstemning "keep him or kill him"
OG DET ville jeg ikke være med til når grundlaget var så jäkla tyndt.

Der er nok mange der har en mening om mig herinde ( værsgod )
- men jeg ved jeg intet troværdighedsproblem har herinde i modsætning til Adolf Hitler på Yfferen !!!!

Så tro på den din samvittighed nu byder dig at tro på....

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 18:34

Som supplement til Fnollerpigens udmærkede hukommelse, vil jeg gerne lige tilføje, at det er svært at fyre en mand der har sagt op.

Virkeligheden var, at jeg var skredet, da nker effektuerede hans flertals (2-0) eksklusion.

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-07-03 19:46

For ikke længe siden oprettede jeg disse to spørgsmål på kandu, hvor det var meningen at ALLE kunne komme af med deres frustrationer eller gode forslag, i en saglig debat.

http://www.kandu.dk/dk/spg/17630

http://www.kandu.dk/dk/spg/17658

Jeg gjorde det fordi jeg bestandigt stødte på bemærkninger som: "send en mail til teamet bag kandu, så skal de nok tage affære". Så tænkte jeg at det ville være mere praktisk hvis vi samlede det i en enkelt tråd, hvor alle meninger kunne blive præsenteret for T.b.k.

Disse 2 tråde blev nærmest ignoreret, og mundhuggerierne fortsætter i sædvanlig stil. For mig indikerer det at "de toneangivende på kandu" med ram2 i spidsen, vil hævde deres indbildte ret til at bestemme hvad der skal være ret og
rimeligt på kandu. Og at i hvert fald ram2 elsker disse tråde, hvor han kan få lejlighed til at uddele drøje hug til højre og venstre uden tanke for hvem han træder på.

Men han er såvist ikke alene. Men jeg syntes at det er tankevækkende at i skrivende stund er der 213 andre brugere online på kandu, mens der kun er ca. en halv snes stk. der hidser sig op i denne tråd. Oj hvor vi gungrer sagde musen til elefanten, da de gik over en bro.

Jeg sidder og morer mig over det. Hvad gør Du?

god sommer

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 1 point
Dato : 13-07-03 20:35

Jeg kan ikke forstå hvorfor Rfou snakker om at nogen "hidser sig op"! - jeg har ikke på noget tidspunkt hidset mig op - men kan forledes til det når du snupper alle over en kam..... Jeg synes dog at alle holder en rimelig god orden i diskussionen, og henviser til evt. tidligere udtalelser fra folk - lad der nu komme luft til!!!

Jeg synes det er på tide at få uddebateret disse ting der har ligget og luret et godt stykke tid. Jeg blander mig ikke unødigt i diskussionen og havde selv mit opkast af væmmelse på http://www.kandu.dk/dk/spg/18675 over misbrug at "tips" til personlige diskussioner.

Jeg synes dog det er vigtigt at seriøse Kandu-brugere gør sig klart med at overholde en vis "netikette" - det tror jeg heller ikke er problemet....Problemet ligger nok i, ikke at kunne ignorere provokatører...
Men her burde de seriøse være for gode og kloge til at kaste sig ud i en gang møg!

Det skal dog ikke hermed være sagt at man ikke kan gi' et "røffel" til dem der har fortjent det! Der er spørgsmål ind i mellem der virkeligt tyder på at f.eks. spørgsmål-stilleren lever i en anden verden og skal have "strammet" sine begreber op! - Det gør man jo også IRL overfor folk der er lidt galt afmarcheret - So what!!

Jeg kan sgu' godt li' Kandu - med både det ene og det andet - og det er ganske fint med mig at tage "en ordentlig tur" en gang i mellem..... MEN vi kan vel blive enige om at holde en gangbar tone i de almindelige spørgsmål, og hvis man er utilfreds med noget - så sætte det op som spørgsmål (IKKE tips!) - og diskutere det der!
Vi er mange der vælter i point! men der er tilsyneladende mange der ikke vil af med dem.... et stillet spørgsmål, til en diskussion kan jo komme helt ned på 1 point - men det er åbenbart for meget for mange..... (jeg gav f.eks. 200 point på et diskussionsspørgsmål, og håbede det battede på indlæggene - men nej....)

Efter dette indlæg vil jeg stadigt ikke give Rfou ret i at man hidser sig op i denne tråd - der er bare meget der skal siges/diskuteres.....

Mvh - og pas på varmen....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 20:42

>Rfou.

At du egenhændigt beslutter at oprette div tråde, hvori du synes ditten og datten skal skrives eller diskuteres, kan vi sådan set være fløjtende ligeglade med, hvad du jo også må sande at vi er. Det er ikke dig der styrer, hvor der skrives hvad.

Hvis det skulle have undgået din trætte oipmærksomhed, er det din slyngveninde zzonker der har oprette dette sp. så pas du hellere på, at han i han sædvanlige koncensusstil ekskluderer dig fra din betydningsfulde post som redaktør på hans ombejlede site findsvar.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-07-03 20:51

ang denne fnollerpige

Kan ikke nære mig!!, når du nu selv er så elskværdig at skrive det

KOPI Der er nok mange der har en mening om mig herinde ( værsgod )KOPI SLUT

Kan kun tale for mig selv, men jeg har ihvertfald EN mening om dig.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 21:43

>Bantam.

Det vidste vi godt Bantam. Det skyldes pladsmangel

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 21:47

>Rfou.

Jeg har ladet mig høre, at du kaldes sån' lidt civil betjent, men jeg har åbenbart hørt forkert, det er senil dement

Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 21:57

kanjegik

Tak for en seriøs tråd, det er dejligt nogen tager det seriøst

Jeg lukker tråden nu og mener at kanjegik kom med en god kommentar, som i andre også burde tænke over....

Og når andre ikke vil så skal jeg nok fremover påtage mig rollen som Ram's vogter, for han slipper ikke afsted med at pisse på andre mennesker som han tror han er berettiget til.

Ram du fik en mulighed, men greb den ikke.... resten er helt op til dig selv.

Godkendelse af svar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 21:59

Specielt vil jeg mene at nye brugere ikke skal overfuses på den facon, det hører ingen steder hjemme.

Kanjegik tak for dit seriøse svar.

Ballonpigen kom ikke forbi, hun var optaget af speedway og kokken brændte alle brændnællerne til suppen på

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 22:00

Så vil jeg blot sige, at jeg takker af. Det har været kedeligt og perskeptivløst, og jeg gider ikke diskutere med en karakterafviger med så fatalt moralske dysfunktioner som dem nker er i besiddelse af.

At tilsvindle sig adgang til site for at få ører til sine patologiske løgnehistorier er så sølle, at det fremover vil indgå i alm. sprogbrug som "zonkersyndromet".

Det er en skam, at Kandu ikke effektivt magter at spærre for ham.

Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-07-03 22:43

Og en skam at du ikke sidder på en ??? afdeling, kendt som rams kokkesyndrom. De afsvedne frikadellers politik

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 23:46

slutteligt fra min side :

Zonker skrev : for han slipper ikke afsted med at pisse på andre mennesker som han tror han er berettiget til"

og jeg garanterer dig du slipper heller ikke afsted med det der, Mogens ....tro mig *SS.

Karina

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 14-07-03 00:40

Klapper i mine små hænder - men jeg ved ikke helt af hvad eller hvorfor!!! Vi kommer åbenbart ikke længere..... Men har lige i dette øjeblik været med til at stoppe en udenlandsk spritbilist - og det hjalp på det medmenneskelige.....

Så prøv lige at gøre tråden færdig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/18675 - så jeg kan komme af med 200 point!!

Mvh - og ha' en rigtig god kommende uge.....

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 14-07-03 10:10

Fnolle dit forvirrede barn.