/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udstødning til Piaggio Zip
Fra : Blaze00
Vist : 503 gange
220 point
Dato : 12-07-03 16:56

Jeg skal bruge en ny udstødning til min Zip, så spørgsmålet er egentlig bare: Passer en Polini Star Traffic til en Zip ?
Hvis ja, så smid venligst et link til et sted man kan bestille den fra.
Hvis nej, hvilken anden udstødning skal jeg så gå efter til mit 47mm cylinder kit?

Jeg har desværre ikke mere end 20 point at give af :)

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 12-07-03 17:16

Aaah, fandt lige ud af at få lidt flere points :D

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 230 point
Dato : 12-07-03 17:55

Jeg syntes du burde overveje at købe en Top Performance Powered i stedet for, den yder mere end Star Traffic'en, du kan se/købe den her:
http://www.speed-line.dk/shop/productinfo.asp?id=371

Men du skam sagtens få Polini Star Traffic til en zip, du kan købe den hos www.holmgaard-scooterservice.dk

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 12-07-03 20:06

Mange tak for det brugbare svar.

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 12-07-03 20:07

Nå ja forresten, kan du også svare mig på om en Technigas Next passer på en Zip ?

Godkendelse af svar
Fra : Blaze00

Dato : 12-07-03 20:08

Meget brugbart svar.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-07-03 21:13

en Next kan du godt få til din zip, men det ville være syndt! Den er grim, og den yder ikke særligt meget mere end en TP powered, så det er næsten fjollet at blive taget pga. det ! Men de har den hos www.protuna.dk (så vidt jeg husker!)

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 12-07-03 21:57

Jeg takker mange gange igen, men jeg synes nu den er pænere end en TP Powered, så det er en risiko jeg vil løbe :)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-07-03 01:07

Well, det er jo så op til dig, men må jeg lige hører hvilken cylinder det er du skal have på ?

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 13-07-03 01:46

Der sidder allerede en, såvidt jeg ved (Og dette kan meget vel være forkert) er det en 48mm Malossi.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-07-03 01:52

Det tror jeg IKKE det er! Malossi har ikke lavet en 48mm cylinder....

Sikker på det ikke er en Malossi 47mm Sport cylinder ?

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 13-07-03 01:54

Tja, jeg fik afvide der sad en 48mm cylinder i, og jeg fik org. cylinderen i en Malossi æske, men skal tjekke det inde for de næste par dage, er lidt fladt ikke at kunne sige præcist hvad der sidder i :)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-07-03 11:08

Atlså Malossis kraftigste cylinder til AC, er Malossi MHR, og den er på 47,6mm (70ccm)! Og du sagde selv sport i toppen af siden, og malossis sports kit er jo 47mm..

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 13-07-03 15:19

Okay, jeg har leget lidt med min scooter, så den er splittet ad i atomer.
Jeg er kommet frem til der sidder en Polini cylinder på.

Kan det passe med at det er et 48mm som jeg har fået afvide?

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 13-07-03 15:25

Fordi ellers er det nok en 47mm Polini cylinder, en mindre huskefejl af ham jeg købte scooteren af, han er ikke ligefrem scooter-freak, så det kan det nemt være :)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-07-03 16:48

Polini har hellere ikke lavet mere end 47,6mm cylindre! Men de har lavet en der hedder Polini Sport 47mm, så det er nok sådan en fætter du har på!

Kommentar
Fra : Blaze00

Dato : 13-07-03 16:52

Jo, det tror jeg du har ret i.