/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
For helvede da!! diskuter IKKE i tips!!
Fra : kanjegik
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 12-07-03 15:04

Det er sgu da det mest latterlige at starte diskussioner i "tips" jvnf. seneste tips i "kandu"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 15:11

Kan du ikke prøve at forklare zonker dette, så han, på trods af at han er smidt ud af Kandu, vælger et andet sted at starte sine latterligheder på.

Ellers er jeg da fuldstændig enig med dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 15:12

Til kanjegik:

Jeg kan kun give dig ret.

mvh ans

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 15:16

Til ram2 - Nej! jeg kan prøve at forklare det til seriøse brugere af Kandu!! - at der kommer et åndsvagt tip, eller oplæg til diskussion i tip - er jo ikke ensbetydende med at en seriøs Kandu-brugere selv skal fortsætte diskussionen i tip. Jeg vil tro at alle seriøse brugere har nok af point til at starte et alm. indlæg! (om ikke andet 1 point!!)

Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 15:17

Jeg lagde specielt mærke til formuleringen:

[citat]
at starte diskussioner i "tips"
[/code]

Den kan jo kun være adresseret til zonker.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 15:19

Til: kanjegik!

De personer der pt. er uvenner har været det hele dagen. At bruge "tip" som det er sket i dag, for at udlevere hinanden, synes jeg er meget umoralsk.

mvh ans

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 15:23

Ram2 - det var lige godt satans!!! Man skal være mindst 2 for at starte en diskussion! - og hvem er nr. 2?? Vel ikke en seriøs Kandu-bruger?
Når du skal citere mig - så må du jo også kunne spillereglerne. Du ved da udemærket at det kan ligge på et meget lille sted m.h.t. sympatien for diskussioner i tips.....

Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 15:30

Ahhh kanjegik. Der skal kun 1 til at starte en diskussion, men du har ret, der skal mindst en mere til at fortsætte den.

Efter at have fået en kop kaffe, ser jeg også med andre øjne på dette problem, og er tilbøjelig til at give dig m.fl. ret. Så det vil jeg gerne undskylde.

Det er bare sådan, at når den der zonker stikker sit grimmehovede frem, så kan jeg i hvert tilfælde godt glemme de normale spilleregler. Der er intet i forbindelse med zonker der er normalt.

Men altså hermed min undskyldning.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 15:36

Ok - ram2! accepteret og alt i orden, kender godt fornemmelsen.

Mvh

(men for en god ordens skyld vil jeg nævne at der skal 2 til en diskussion! ellers er det bare et oplæg der forhåbentligt bliver ignoreret - men vi snakker da om det samme.....)

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 210 point
Dato : 12-07-03 15:39

Tak

Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-07-03 15:44

Til Ram2

Jeg er glad for at du nu ser med andre øjne på det, for jeg har hele tiden anset dig som en seriøs bruger af Kandu og ville da så nødig skulle ændre mening om dette .....selvom det var tæt på

// Toupie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-07-03 15:49

Jeg tror det er de færreste herinde der ikke nogen gange har/ har været ved at "klikke over" ........ Ik RAM2

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-07-03 15:54

Til Uffe29

Det er rigtigt nok, det er jeg skam også selv nogen gange..... men så vælger jeg bare at logge ud og vente til "anfaldet" er gået over

// Toupie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 15:57

Jeg tilslutter mig lige dem der ser rødt når den ..... *host* Zonker er involveret, men det er måske dumt at sige højt, for tror det jo netop er det der får ham til, at blive ved .....
men heldigvis findes der mange kreative måder hvorpå jeg kan få luft for hans udskejelser ...

- det eneste jeg fortryder er at jeg lader ham gå mig sådan på .... men det er på nippet til, at være overstået.

ang. tips og diskusioner - ikke nødvendigt at kommentere vi har alle ( næsten alle ) længe været enige om hvad reglerne og indholdet i tip burde være...

Fortsat god lørdag allesammen

Karina

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-07-03 16:26

Hold K*** en god lørdag nogen har.!!!

der sker da noget i tips hva... irriterende at de ikke kan oprette en smalltalk tiil det eller bruge denne.!!

for det er da det værste l*** at bruge tips til efter min mening.!!

eller måske vi skulle prøve at have en dag hvor der ikke blev mundhugget efter hinanden bare en dag det kunne være godt.!!!

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 16:55

Godt brølt solgaard!! og godt hostet Fnollerpige..... og Toupie er inde på noget af det rigtige....

Vil dog sige til solgaard at vi burde da ikke "have en dag hvor der ikke......" - det burde da være hver dag! Hvordan afskaffer man janteloven på Kandu? og hvordan får man alle seriøse brugere til at opfatte hinanden som sådan?

Og kan vi ikke snakke om andet - så kan vi da snakke om at det er forbandet godt vejr! - i Nordjylland!!

Mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 17:17

Hmmm.. kanjegik. Den 7.6.03 stillede jeg spørgsmålet: Er kandubrugere seriøse? Den dag i dag er jeg ikke blevet meget klogere. Personligt synes jeg at det er useriøst at "lange ud" efter hinanden i "tip". Troede at tip skulle bruges til noget mere fornuftigt.

mvh ans

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 17:52

ans, den var ikke ment sådan men simpelthen en fokusering på hvordan Ram sviner alle til herinde og det kan jo ikke være meningen.
Har alle ligemeget hvem de er ikke krav på en ordentlig behandling ??
Det kan vi alle vel være enige om, men hvorfor lader i så Ram fortsætte sin tilsvining af nye medlemmer, som gamle ?? Ret dog fokus hen hvor det virkeligt brænder på...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-07-03 17:58

Nu er det så tiden hvor jeg logger af og venter til ...... i morgen

Kan I alle have en god aften

// Toupie

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 18:00

Toupie tror du skal have brændende kærlighed til aftensmad *S*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 18:05

>andersjensen mv.

Hvor er det symptomatisk for dig at dreje focus væk fra dig selv, når det bliver for varmt, og så kyle dine virkelighedsfordrejende udsagn fra dit syntetiske univers i grams.

Der er tale om ganske få personer, som jeg har beskrevet med, bevars', farverige ord. De har efter min bedste overbevisning selv bedt om det, og jeg har da også set sympati - tilkendegivelser for dette. Specielt hvad dit syge sind angår.

Nu betyder det ikke så meget for mig, om nogen tilkendegiver deres sympati for hvad jeg skriver, men det viser mig da, at jeg ikke står alene med min holdning.

Hvad din person, og alt dit fusk med div. profiler angår angår, er Kandu delt op i en mindre gruppe, der ikke kan tåle synet af dig (heriblandt mig), og så en lige så lille gruppe ,der af en eller anden uforståelig grund ser op til dig. Primært Newbies.
Og så er der The silent majority, som fuldt forståeligt, holder sig for gode til at kaste sig ind i en så smudsket debat, som det altid vil være at kommunikere med dig.

Ram

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-07-03 18:18

Dette indlæg er til for at tage en diskussion om holdningsændringer op!!
Det er ikke meningen at det skal bruges til personlig krig mellem andersjensen og ram2!! der kan man passende bruge: http://www.kandu.dk/dk/spg/18684 som andersjensen jo velvilligt har stillet til rådighed.

For fanden hvor kan I ødelægge det for andre!! - specielt humøret! I burde skamme jer ad helvede til.... Men I er åbenbart så barnlige at det skal foregå på "åben skærm"

Mh

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 18:29

kanjegik du fik svar på dit indlæg og mange tak for den seriøsitet du udviser, det glæder mig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 18:35

>kanjegik.

Mener du, at zonker upåtalt skal have lov til at føre sig frem i et forum han er bortvist fra, med nedenstående indlæg??

Mvh
Ram

[citat]
ans, den var ikke ment sådan men simpelthen en fokusering på hvordan Ram sviner alle til herinde og det kan jo ikke være meningen.
Har alle ligemeget hvem de er ikke krav på en ordentlig behandling ??
Det kan vi alle vel være enige om, men hvorfor lader i så Ram fortsætte sin tilsvining af nye medlemmer, som gamle ?? Ret dog fokus hen hvor det virkeligt brænder på...
[/code]

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-07-03 19:45

Hvis I af og til bliver overfaldet af et en ubændig trang til at gøre vrøvl over mærkværdigheder, så sæt jer hen i en krog eller i hvert fald et stille sted og vent på at anfaldet går over. De der skændes løber sandsynligveis ret hurtigt tør for argumenter og ukvemsord. Eller endnu bedre send en kommentar med fjernet hak i "send en e-mail" så dør det hele hurtigt.

Socren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-07-03 19:47

UPS Skulle have været

Sren R.ocskilde

Kommentar
Fra : netper

Dato : 12-07-03 19:56

Til andersjensen

Dette spørgsmål gik på at det var latterligt at bruge tips til at diskutere med, og dette kan jeg kun tilslutte mig.

At du kommer med udfald i tips mod visse personer, i nogen lunde samme sprøgvalg som dem du gør udfald mod, gør det ikke dig nogenlunde lige så slem som dem ??

per

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-07-03 20:01

Jaaaaaaaaaaa........ Bliv ved..ved...ved....ved.....og ved
nu fjerner jeg sgu fluebenet forneden, håber i andre også gør det, og lever lykkeligt lige til i skal i seng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 23:07

kanjegik -> Er lige vendt 'tilbage' og må sige der er fart på

NEJ; man debattere ikke i tips. Dårlig vane.

Det var bare det jeg ville sige.... Hej

Gi' mig point............................................................................................................................. NU ;oD

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 23:20

Ps. Hvor mange af jer har fået 76+ hit's på at påstå, man kan downloade internettet ?
og så oven i købet få to stjerner for det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 23:21

http://kandu.dk/dk/tip/4507

I får det lige igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-07-03 23:26

netper ...læs og lær inden du fyrer din påstand af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 23:53

Dette er dagens bedste tip : http://kandu.dk/dk/tip/4538 i denne diskussion.

.. og her det næstbedste :

[citat]
nu fjerner jeg sgu fluebenet forneden, håber i andre også gør det, og lever lykkeligt lige til i skal i seng
[/code]

TAK uffe.

Vi ses imorgen når, I er blevet i bedre humør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : netper

Dato : 13-07-03 00:23

Hr andersjensen

Tjaaaaa måske, men om det er den ene eller den anden der sviner andre til kommer for mig ud på et

Per

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 14-07-03 10:12

Netper og dermed er du jo reelt ligeglad med der foregår.

Kanjegik slutter her gider ikke deltage i Rams sure kokkerier og Fnollepigens jobmæssige karriere i en børnehave (IRL)

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 15-07-03 19:47

Der var jo ikke mange gode valgmuligheder for at lukke dette spørgsmål - så begrundelsen for at lukke ligger ikke i indholdet i debatten men fordi Ram2 formår at give en undskyldning! - Dem ser vi sørme ikke mange af her på Kandu.

Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-07-03 19:55

> kanjegik.

Tak.
Som jeg engang i en anden tråd har nævnt, render jeg ikke rundt og drysser undskyldninger af, hver gang jeg har jokket på en eller andens ligtorn. Det er jo fordi vedkommende efter min mening har haft deres "fødder" for langt fremme.

Men når jeg selv, eller andre kan bringe mig til at se, at jeg har været for hård, eller taget fejl, ja så manglede det da bare.

Mvh
Ram