/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
min skærm tænder ikke
Fra : parfume
Vist : 443 gange
60 point
Dato : 12-07-03 13:51

hej jeg har problem med at når jeg starter computeren tænder skærmen ikke.
jeg har prøvet andre skærme og det er det samme
jeg har sat et andet bundkort i og alt køre som det skal undtaget skærmen
er der nogen som har haft det problem

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-07-03 14:00

Hej parfume.

har du prøvet at skifte grafikkort..??

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : parfume

Dato : 12-07-03 14:05

det er et nyt asus agp v3800m/32m kan det være for stort mit bundkort er et ,
asus a7v133

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-03 16:34

Du skal lige se efter om dit skærmkort er på plads i AGP soklen.
Der sidder som regel en lille skyder eller lås som er beregnet til at holde kant connectoren på plads men denne kan også forhinder at kortet kan komme på plads.
Er det ikke tilfældet så har du med sikkerhed et defekt skærmkort.
Mvh OW

Godkendelse af svar
Fra : parfume

Dato : 14-07-03 13:27

Tak for svaret oldwiking.