/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Pokemon butik eller lignende
Fra : Nikolaus
Vist : 1718 gange
50 point
Dato : 11-07-03 22:55

Hej med jer.

Jeg søger efter en butik i København der handler med mange forskellige ting, men heriblandt Pokemoner. Efter sigende skulle butikken tilbyde, at køber kan vælge hvilken Pokemon der ønskes, til forskel fra balls etc. hvor figuren er skjult.

Er der nogen der kender denne butik eller en tilsvarende i Storkøbenhavn/Nordsjælland?

nikolaus

Accepteret svar
Fra : MaF1a

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-03 00:00

Jeg ved at på Frederiksborggade5 der ligger Games workshop som er sådanne en hobby butik, men lige over for den, der ligger der en butik som handler med pokemon ting og tengeserier, mest amerikanske, der kan jeg huske at de handlede med alt muligt inde for den verden

http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?KNR=1507503&KK=1426586103&KaldFra=&Logg=kortLog

et kort som viser sådan ca hvor det er.....
Jeg er ikke sikker på den stadig er der, men det går jeg stærkt ud fra.. håber det var hjælp nok

Joachim

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 12-07-03 01:11

Jeg ser det lige an i løbet af i morgen

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaus

Dato : 14-08-03 19:08

Undskyld den lange tid uden respons .

Jeg fandt butikken på Nørrebro, ved siden af stationen. Den hed noget med "Russian Import" og der var flere kurve med de nye Pokemoner til billig penge.

nikolaus

Kommentar
Fra : Frederik_poke

Dato : 03-08-10 21:36

Hey ved i om der er en Nede i SønderJylland Vis i ved eller finder ud af det og plzz svar