/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP Rename
Fra : BurningThunder
Vist : 300 gange
50 point
Dato : 11-07-03 22:18

Hej..
Jeg kører Windows XP Pro.. (Eng) Og jeg har nogle filer jeg gerne ville have omdøbt.. Men ligemeget hvad jeg gør, (Booter, fejsikret, lukker ALT ned) så siger den at filen bliver brugt et andet sted. Men jeg kan bare ik se hvad det skulle være. Hvis nogle spørger så er det en *.avi jeg vil have omdøbt.

Hvis nogle kan løse dette problem, ville jeg blive MEGET glad..

BT Out.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 11-07-03 23:44

Hej BT.

Lige præcis med *.avi filer forsøger Windows til tider at indlæse hele filen (filmen etc.) når du markere den. En mulighed er, at windows er undervejs i forløbet med at tjekke filen. Prøv en gang at markere filen og ude i venstre side holde øje med detaljerinformationerne om filen. Når det hele er kørt på plads(så du kan se detaljerne om filen), burde du kunne slette.

Håber for dig det virker

nikolaus

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 12-07-03 00:34

Virker ik.. Jeg har makeret filen, og ladet den slå makeret i ca 5 min. Men den vil stadig ik lade sig omdøbe. Men det sjove er.
Jeg kan godt ombøbe mappen filen ligger i. Og flytte mappen. Men filen i sig selv kan jeg ik gøre noget ved

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 12-07-03 00:38

fandt fejlen.. Sådan noglelunde.. Når jeg makrer filen og vil omdøbe den. Så går min CPU amok. (100%) Men hvis jeg lader den falde til normal igen. Så kan jeg godt omdøbe.

Jeg ved ik om jeg skal formatere, eller hvad der er galt med min CPU.

Men ellers tak for svaret.

Accepteret svar
Fra : Nikolaus

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-03 01:05

Efter hvad du beskriver er jeg slet ikke i tvivl om, at systemet forsøger at læse hele filen, altså indholdet, som beskrevet ovenfor. Derfor løber din CPU løbsk. Hvis du tjekker med andre filer vil den formentlig ikke gøre det, men ganske givet gøre det med andre avi filer. At detaljerne alligevel bliver vist, har den årsag at systemet læser denne del først og filen til sidst.

Godkendelse af svar
Fra : BurningThunder

Dato : 12-07-03 18:31

Tak for svaret Nikolaus.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 12-07-03 19:10

Det var da så lidt Håber problemet er blevet løst!