/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3650 eller samgung t100
Fra : chris13ml
Vist : 363 gange
20 point
Dato : 11-07-03 22:05

Hey jeg har lige et spørgsmål, jeg skal vælge mellem en Nokia 3650 og en samsung t100.
Det er 2 forskellige skags telefoner, i know, men kan ikke bestemme mig.

Har nogen af jer en af dem, vil jeg gerne høre hvad i syntes om dem ? og om i har haft problemer med den ?

Hvis i ikke har en af dem, så bare skriv jeres mening.......tak

christopher

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-07-03 22:21

Jeg har en 3650 og den virker fint, men det er lige det med at ens tommelfinger, skal finde ud af det rundet tastatur. Den virker som den skal, man kan tale meget i den også selv om at man ofte bruger kamaraet. Hvis det kan vente ville jeg vente til efteråret og se på den nye 6600. http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,015_291,00.html

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 12-07-03 15:31

Sammenligning af de to telefoner findes her http://www.esato.com/phones/index.php?phone=81&cp=47
Du skal spørge dig selv før du køber, om hvad du ønsker.
hvor god skal farveskærmen være?
kamera?
størrelse - for der er STOR forskel på de to telefoner.
osv.osv.osv.

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 12-07-03 17:31

I KNOW.
Hvilken farveskærm er bedst.............jeg tror det er 3650, men ved det ikke.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 12-07-03 21:30

T100 Har meget bedre skærm. Den har godt nok også kun 4096 farver som nokia, men den har TFT skærm hvor nokias er NFT.
Men funktionsmæssigt kan 3650 meget mere end t100.
Her er det igen at man skal overveje om hvad man skal bruge telefonen til.

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 13-07-03 12:19

jeg skal ikke rigtig bruge den til andet end at ringe og sende sms´er.
Men det kunne da være godt nok med lidt ekstra.
3650 er godt nok dyrere.
Men jeg skal ikke rigtig bruge kamera til noget, men det kunne da være godt nok.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 13-07-03 15:12

T100 har så medfølgende datakabel og et ekstra batteri som standard, så det er gratis at overføre ringetoner spil osv.
Hvis ikke du skal bruge kameraet vil jeg kun anbefale den og ikke 3650. Den er elendig at skrive beskeder på, pga. dens mærkelige design..

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 13-07-03 19:44

Kan i anbefale et godt sted hvor man kan købe t100, uden abonnement og simlock ?
Og også til en rimelig pris.

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 13-07-03 19:49

Er du sikker på at den har tft skærm ?? hvis du f.eks kigger på www.shopmore.dk står der ikke noget om en TFTskærm.
Der står STN skærm.

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 13-07-03 19:49

Nå okay, der står TFT skærm, sorry min fejl

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 13-07-03 20:09

Prøv på www.dba.dk - www.mobildebat.dk - www.gulgratis.dk - www.mobilpriser.dk (her finder du den billigste fra ny)

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 13-07-03 20:10

2400,- u abb og simlock hos www.telefonboxen.dk

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 14-07-03 11:47

Man kan få den til samme pris på shopmore, hvad for en side er bedst at købe på ?
Der står godt nok ikke så meget på shopmore, der står heller ikke noget om ekstra batteri eller datakalbel.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-07-03 15:16

Der følger det samme med fra begge steder. Begge steder er reelle så jeg vil ikke anbefale en frem for en anden.
Det er op til dig. Du kunne jo også købe en brugt og spare lidt penge.

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 14-07-03 15:32

ok tak

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-07-03 15:46

velbekomme