/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
kan ikke scrolle i IE6.0
Fra : beckski
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 11-07-03 20:20

jeg installerede (først) IE og OE 6.0 for noget tid siden.
jeg kan scrolle i OE men ikke i IE
kan scrolle når en PDF-fil f.eks er åben i IE.
og normalt heller ikke scrolle når jeg åbner c-drevet, f.eks.

har logitech mouse man wheel... og kunne scorlle ingen IE6.0 kom indenfor.

i musens kontrol panel er der to scroll funktioner ingen af den får musen til at scrolle i IE6.0

spørgsmålet er, hvordan får jeg den til at scrolle.
jeg har 98.SE

beck

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-07-03 20:31

Hej med dig Beck

Er det ikke noget du havde fat i for et kort stykke tid siden ? Godt nok kan jeg ikke finde det.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-07-03 20:34

hvorfor så skrive ???
ja, men har ikke fået mig taget sammen før nu

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-07-03 20:38

Rolig nnnnuuuueee.

Jeg er bare nysgerrig. Har ikke selv løsningen. Ønsker bare at følge med i spørgsmålet.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-07-03 20:45

Du skal fjerne Logitech musprogram og driver.
Slukke og starte comp.
Indstaller logitech musprogram og driver.
Så burde du igen kunne indstille musen.
Jeg har selv en Logitech trådløs wheel-mus og jeg været ude for at det hjalp.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Nikolaus

Modtaget 200 point
Dato : 11-07-03 23:52

Et forsøg er altid at opdatere til den nyeste driver. Jeg tror ikke det er det, men det er da forsøget værd.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 12-07-03 00:05

nyeste driver???
jamen hvorfor har man da lavet ny driver til en gammel mus ?

og emesen hvordan fjerner jeg lige det program og lige den driver??

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 12-07-03 00:59

Nu ved jeg jo ikke lige hvad det er for en årgang din mus er. Men ofte kommer der opdateringer til de drivere (firmware) der fulgte med produktet, qua nye tekniske muligheder, efterspørgsel eller andet.

Som supplement til emesens svar og dit spørgsmål til ham, bør du kunne finde driveren på den software der fulgte med ved købet af den. Hvis du ikke har det, så kan du sikkert finde noget her
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=1792&countryid=19&languageid=1.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 12-07-03 01:02

Hele linket kom ikke med. Du skal kopiere fra "http://" til og med "languageid=1" og indsætte dette i browseren for at komme til logitecs muse afdeling.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 12-07-03 09:53

reinstallation af gammel (med musen følgende) driver virkede ikke.

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 12-07-03 10:10

Tak for svaret Nikolaus.

http://download.com >>>> søge på logitech
og så tage den universelle driver!!

så kører den igen....

så dit svar var vist først og tættest på

BECK

god weekend

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 12-07-03 12:01

Bare det virker, men tak for point

Og god weekend til dig ozze.