/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navnet på Alex's nye sang?
Fra : meistrup
Vist : 311 gange
10 point
Dato : 11-07-03 20:15

Jag mangler navnet på den nye sang med Alex (ham der var med i Popstars 2002)... Er der nogen der ved hvad den hedder?

Meistrup

Kommentar
Fra : lally

Dato : 11-07-03 22:14

hej meistrup.

Navnet på hans Debutsinglen er "Them Girls”

http://www.pdh.dk/artister/artist.asp?OrkID=211

Hilsen Lally

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 12-07-03 01:13

Tak, men det var navnet på hans nye sang, og ikke den gamle... Er der ikke nogen der ved hvad den hedder? Den kører i radioen for tiden!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 12-07-03 10:18

navnet kender jeg ikke, men prøv at kigge på
www.alexmusic.dk
der kan du måske finde svaret

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 12-07-03 10:24

hej igen
logge mig på ovenstående link og fandt svaret til dig

Den nye single hedder Hola og kan høres hele ugen på P3 hvor den er ugens uundgålige... !!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 12:37

meistrup:

Hvis du har hørt den i DR, kan du ringe til lytterservice 35 20 35 20. Du skal dog vide dato og ca. tidspunkt, så kan de give dig titlen.

sommerilsen ans

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 16-11-03 18:17

Den hedder: Hola

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:24

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag