/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Display lys i nokia 3650!
Fra : HanSSoN
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 11-07-03 16:34

Hvordan får man display lyset i en nokia 3650, til at vare længer.
eller kan man overhovet få den til det????

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 16:39

godt spørgsmål...
men så vidt jeg ved så kan man ikke få lyset til at vare længere.....

Med Venlig Hilsen

Dytte's Unlock
Unlock@Dytteleif.dk

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 11-07-03 16:42

hmm.... det får du alså ikke point for endnu, ikke før der er lidt flere der har svaret.

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 16:45

det er okay.. det er jo ikk elige fordi at jeg sidder her 24/7 og bare venter på at folk skal spørge om noget...
jeg er sådan set ligeglad med point.. jeg sparer kun op for at få svar på de spørgsmål jeg selv spørger om...

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 16:45

det er okay.. det er jo ikk elige fordi at jeg sidder her 24/7 og bare venter på at folk skal spørge om noget...
jeg er sådan set ligeglad med point.. jeg sparer kun op for at få svar på de spørgsmål jeg selv spørger om...

Med Venlig Hilsen

Dytte's Unlock
Unlock@Dytteleif.dk

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 11-07-03 16:48

ok.... det er bare iorden. jeg sider også bare og keder mig...lol

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-07-03 16:51

---> Dytte1982

de point du får for at svare på spørgsmål kandu jo ikke bruge til at stille spørgsmål for... de kan kun bruges til at være med i den månedlige konkurrence..

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 11-07-03 16:55

hvad... det når jeg da aldrig...lol der er ingen der har givet mig point for mine svar endnu!!!!

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 17:05

okay det vidste jeg faktisk ikke... sorry da...

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-03 21:30

Hej HanSSoN

Det ved jeg helt bestemt, at det kan, desværre, ikke lade sig gøre. Jeg har fremsat samme ønske overfor min svigersøn, som er underdirektør for produktionsudvikling hos Nokia. Jeg har overfor ham, udtrykt samme ønske som dig, da jeg bruger mange timer på landevejen, også om aftenen.
Han har dog lovet, at han vil tage det med i sine overvejelser, men det har ikke 1. prioritet.

Mvh
Franksp

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 14-07-03 14:41

Du får pointene...

Det er jeg lidt skuffet over at den ikke kan...

Men tak for hjælpen.. Franksp

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 14-07-03 14:46

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-07-03 20:30

Hej HanSSoN

Den begrundelse min svigersøn gav mig var, at konstant lys ville bruge urimeligt meget strøm fra batteriet og det er jo et af de konkurrenceparametre de forskellige udbydere af mobiltelefoner bruger.
Så mit ønske overfor ham er, at bare jeg kan få konstant lys i min Nokia, når den sidder i bilen og er tilsluttet cigarettænderen via opladerkablet.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 16-07-03 03:23

Hej Franki

Hvis der bare kunne være en mulighed, for at kunne vælge det fra eller til, i en menu. Der er nu lavet så mange programmer og software til denne mobil, så ville det ikke være så svært at lave denne lille opdatering!!!!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 16-07-03 03:27

Hallo igen Frank

Jeg har lige set på nettet der er en ny firmware opdatering på vej til 3650.
Men ingen lys til os!!! ÆV

mvh Jesper Hansson.