/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express vil ikke quote med ">"
Fra : leifnel
Vist : 477 gange
1 point
Dato : 27-12-01 18:26

Jeg har sat OE til at quote med ">", og altid svare i plain text (ikke html)

Men den sætter kun ">" hvis det, der quotes er plain text, ikke hvis det er html.

Er det bare endnu en bug?

Outlook Express 6.00.2600.0000
Win 98se

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-01 18:28

Thu, 27 Dec 2001 17:26:13 GMT, skrev "leifnel"
<leifnel.news@kandu.dk>:

>Men den sætter kun ">" hvis det, der quotes er plain text, ikke hvis det
>er html.
>
>Er det bare endnu en bug?

Det har den aldrig kunnet, bruger | når det html, er det quoted
printable, så kommer der slet ikke noget.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor spørgsmålet hører hjemme og svar herpå vil blive bragt.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-01 12:49

Hej Knud Gert Ellentoft, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

>>Men den sætter kun ">" hvis det, der quotes er plain text, ikke
>>hvis det er html.

Nu er det jo også ikke blot overflødigt, men irriterende hvis man
alligevel bruger html. I så fald er det da bedre at udnytte html-
fordelene, fx ved at lade det citerede få en farve, den selvskrevne
en anden e.l.

> Det har den aldrig kunnet, bruger | når det html,

Den lodrette streg kan man gudskelov slå fra i opsætningen og i
stedet bruge fx ovennævnte måde.

> er det quoted printable, så kommer der slet ikke noget.

Ja, dét er til gengæld ret irriterende. Sorthumoristisk bliver det
for alvor ved, at Microsoft ved installation af OE default sætter den
til at bruge Quoted Printabels...

Men en god ven (tak Henrik) er Qclip (Quote Clip), som bl.a. kan
hentes her: http://www.kbamic.com/plugins.html

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede