/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaringer med www.modify.dk
Fra : Ishoey
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 11-07-03 14:27

Hej!

Jeg ville lige høre om jeres gode/dårlige erfaringer med www.modify.dk

For jeg har dårlige erfaringer med hans display til en Nokia 3310 de er ikke gode nok!!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : trabjerg1

Dato : 11-07-03 15:30

Vi har skiftet leverandør og der kommer nye displays hjem i næste uge..... Beklager at der er nogen som har modtaget disse dårlige displays

MVH
Mikkel
Modify.dk

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-07-03 15:32

To gang i træk!!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-07-03 15:36

Kom der et nyt til mig? (ordre nr. 6340)

For det sidst du sendt var ikke god nok!!

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : trabjerg1

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-03 15:37

Du har været uheldig....!!!Som jeg sagde har vi fået en dårlig sending og begge displays, som du har modtaget er derfra!....Du får et nyt når de andre kommer hjem...

Til andre, som læser denne debat, kan jeg fortælle at der ikke længere er problemer med vores displays fra næste uge.... desuden drejer denne dårlige kvalitet sig kun om 3310, 8210 og 6210

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-07-03 15:42

Det er Okay!

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 11-07-03 15:44

Tak for svaret trabjerg1.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-07-03 15:17

Displays er ikke komme endnu til mig!

Kommentar
Fra : trabjerg1

Dato : 22-07-03 19:36

Som jeg sagde venter vi på en ny levering..... Det tager lidt tid inden varer kommer fra Kina, men de er ankommet i dag. Når du har returneret det gamle display, får du det nye.....