/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu kontra Den blå avis
Fra : buch78
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 11-07-03 12:25

Som overskriften lyder syntes jeg efter hånden at det er ved at udvikle sig til et handels sted med spam….

Det jeg tænkte på er unlock af telefoner det er snart hver uge at der er en som ”spamer” tips.. med at nu kan jeg gøre det for XXX Kr

Er der andre som også tænker sådan

derfor tip http://www.kandu.dk/dk/tip/4521

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 12:43

Har bemærket det. Der er ind imellem også 'skjulte' reklamer for diverse ydelser. Det var vist ikke lige dét der var ideen bag tips'ene. Jeg tror desvære ikke der er andet at gøre end at lade det gå i glemmebogen eller være lidt selektiv når man vil læse tips. Alligevel læser de fleste alle tip, da det jo kan kaste lidt point af sig. Såe........
Vi debatterede det vist også i : http://kandu.dk/dk/spg/17658

(Vejret er blevet for godt så jeg er *AFK* til iaften. Glæder mig til at læse de andres kommentarer. Hygge.....)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 13:04

Hej Buch78
Jeg giver Molokyle 100% ret i sin udtalelse... det er jo li'som med TV'et hjemme i stuen... man zapper bare videre, hvis man finder en kanal med noget "bras". Ditto gør man på Kandu, er det noget "jams", så smutter man bare videre til næste punkt på agendaen.... og enig, der er efterhånden LANGT imm. rigtig gode tips på Kandu, personligt kigger jeg ikke meger "dernede" - ikke mere.

Go weekend...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 13:06

Up! Tastaturvira personligt kigger jeg ikke meger "dernede" - skulle være: personligt kigger jeg ikke meget "dernede"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-07-03 13:16

Det er da rigtigt CLAN og molokyle, at man bare kan ignorere dem.

De har dog den negative "bivirkning", at når der bevidstløst kastes tips ind af ligegyldig eller underlødig karakter, så fylder de jo i "seneste 25", hvorved tips som man gerne ville have set, er skubbet ud.

Det betyder så, at du skal ud og lede efter et tip, som du ikke kender eksistensen af i samtlige emner på Kandu. Det lyder som om man nemt kan gå glip af et godt tip grundet Tips-spam.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 13:32

Hejsa RAM
Du har ret... men det bliver hulens svært at forebygge / undgå. Jeg ligger ikke lige inde med guldkornene til at stoppe det.

Hygge... og rigtig god weekend til dig RAM... og alle jer andre
Søren på jobbet (hjem 24/08) SUK!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-07-03 16:50

En "gode tips" oversigt ville være godt. For hvor dælen var det nu, det jeg lige står og skulle bruge. Eller er det bare mig der er dårlig til at lede.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-07-03 17:27

At i gider,om og om igen, om det samme emne.

Manse9933

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-03 18:43

Jeg tror, at der er mange, der er taget til kandu for at holde ferie der. Om et par uger er det sikkert overstået.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 00:04

ALLE -> Jeg synes tips er OK. Der burde bare være EXTRA point til månedens tip (flest besøg/flest stjerner) Og kun disse tip skulle vises i Seneste 25. Alle andre tip skulle kun kunne læses/bedømmes under den respektive kategori.

Så ville tips også kun blive bedømt af dem der måtte have interesse i emnet. Dvs. man skulle abonnere på gruppen/katagorien for at bedømme tippet, ligesom man nu; kun får E-mail om de nye tips, der kommer i ens abonneringer. Eller hva' syn's I ???

Søren på jobbet -> go' arbejdslyst

Manse9933 -> Os der ikke har været her lige så 'længe' som dig; gider godt. Det kunne jo være, der kom noget konstruktivt ud af debatten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 00:13

>manse

Du forstår ikke vi gider - ok

Jeg undrer mig over, at du ikke undrer dig over, at vi undrer os over, at Kandu ikke ikke undrer sig over, at der måske er noget der trænger til at ændres.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-03 00:23

ram2 -> det kan der være noget om! Lad os bare få lidt mere respons over de næste dage/uger, så kan vi måske råbe Kandu.dk op. Blot kræver det; at det er brugernes ønske, for hvis de aligevel resignere (Manse9933) sker der ikke en prut.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-07-03 00:45

Ja, lad os da endelig vente et par uger så sker der nok noget .... ikke at vi ikke har skrevet om det før ( f.eks sidste efterår/vinter ) så jo jo giv det et par uger -

som om

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 07:42

Det er rart at der er nogle der tager sig af de kæmpe store problemer her i verden
resignerer,naaa,jeg kan bare ikke se noget problem,og vis jeg kunne så skulle jeg nok give udtryk for det.
Problemet er at nogen laver problemer ud af nada.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 07:49

den kedsomhed den kedsomhed

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 09:30

>Manse.

Hvor svært kan det være?
Hvis du ikke kan se noget problem, forstår jeg ikke at du overhovedet er hoppet på denne tråd.

I tiden før dig i denne tråd, havde vi ét (1) problem. Nu har vi to (2) problemer, i det du med dine kloge og indsigtsfulde indlæg har skabt tvivl om, der overhovedet er et problem.

Manse, du har skabt et problem ud af ingenting (nada).

Konklusion: Hvis du ikke gider læse om et problem, der efter din mening ikke er der, så fis ud af tråden.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 10:07

Hvor svært kan det være?
Hvis du ikke kan se noget problem, forstår jeg ikke at du overhovedet er hoppet på denne tråd.
Der kan du bare se du har selv løst problemet omkring tipsene.
Og nu har vi 3 problemer,man må heller ikke komme med kritik,er det
den lille lomme facist der stikker hovedet frem.
Hvilken tråd jeg deltager i rager ikke dig,HR Ram

Manse9933

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 10:24

Nej det rager ikke mig, og jeg er også bedøvende ligeglad.

Dine nedladende bem. har intet med kritik at gøre. Kom med noget konstruktiv kritik, eller fortsæt med at udstille dine tåbelige meninger i denne sag. Du skal dog forvente at de bliver påtalt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 10:46

ram2 nå så dit indlæg var ikke nedladende.
Konstruktiv kritik,ja det er åbenbart,i din verden, det du gør lige nu med ovenstående indlæg,så velkommen i klubben.
Tåbelige meninger,dem startede du med 09:30.
Du skal dog forvente at de bliver påtalt,det er lige nøjaktigt det jeg har gjort hele tiden.
Også gider jeg ikke at spilde mere tid på dig,dine indlæg er blevet mig irrelevant,kedelig fætter.
Manse9933

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 11:27

IDIOT

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 11:36

Psykozonker.

Fra tips og trick
http://www.kandu.dk/dk/tiphist.asp?mode=insert&groupid=20301&tid=4534

[citat]
Sidste nye trip, er måden hvormed Ram2 behandler sine "kolleger" herinde på :
[/code]

Du er denondelynemig ikke min kollega, og har iøvrigt ikke en skid at gøre på Kandu. Er her kun fordi du er en svindler,bedrager og platugle, og din mentale tilstand har ikke ændret sig fra, før du blev smidt ud i hoved og røv.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 15:10

Nu forstår jeg pludselig denne tråd,efter at have gået igennem disse tip's,utroligt,det er tip's i verdens klasse>
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=29755

Manse9933
Du har sku ret ram,vi må have stoppet alle de liegyldige tip's.
Det er godt du kan skrive tip's om ligegyldige tip's.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-07-03 15:15

Det er godt du forsøger at følge med Manse.

Hvis du skal ha hjælp siger du bare til.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 15:25

ja,ligegyldige tip's om ligegyldige tip's,tak for hjælpen,det må jeg prøve en dag,man lære noget hele tiden.

Manse9933

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 12-07-03 15:58

Yyyyffffffff for den......rønnebærene er skide sure i år. Sikke dog en gang pløre...
Hvad med at foreslå kandu.dk en "brokkekasse"

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 13-07-03 14:54

Undskyld jeg bryder ind, men er Manse9933 = Zonker = andersjensen?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-07-03 15:25

>Sabelfisk.

Hvis din mistanke er rigtig, tjae.... hvem kan eftehånden blive forbavset?

Hvem siger at Sabelfisk ikke = hansandersen? Hvem siger at Ram2 ikke = zonker?
Hvem siger at zonker ikke = zonker? Hvem siger at Fnollerpigen ikke = Skingur, som er = zonker, som er = Teamet bag Kandu??

Det er lige præcis dette fænomen Psykozonker alias, alias, alias, alias, er ude på. At infiltrere hele Kandu, som hævn for at han blev smidt ud i hoved og røv.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 15:33

NAJ Ram nu styrer du dig - jeg kan ikke være - det må du sgutte sige ...*suk*
...*phew*
blev liiige helt mat i "knæerne"......

men ( efter et par sekunders eftertænksomhed ) *GGG
så jo - morsom tanke ... men du må ikke skræmme mig sådan "at Fnollerpigen ikke = Skingur, som er = zonker, som er = Teamet bag Kandu??"

jeg kan gå me dtil jeg MÅSKE er en af Teamet, men Zonker .... ah ah

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-07-03 16:32

sabelfisk,din fantasi fejler ikke noget,forsæt det gode arbejde,det kan være at du er med til oprettelsen af en ny verdensorden,hvor man er en zonker når
man ikke snakker alle andre efter munden,ja så er jeg zonker og forbeholder
mig denne ret til at have min egen meeeeeeeeeeening,måske er du zonker forklædt som zonkinde,det kan man da godt zonke sig,uden at zonke så meget
over det,nå jeg vil zonke,ha en foresat zonki dag.

Manse9933
Post scriptum
Aner ikke hvem den person der bliver kaldt zonker er,men der bliver brug
mange taste tryk på ham.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 13-07-03 17:35

Nu vil jeg prøve at kommentere spørgsmålet som "buch78" stillede.
Jeg ved godt det er frækt at skrive i et citat, men så er det nemmere.
Citat
Som overskriften lyder syntes jeg efter hånden at det er ved at udvikle sig til et handels sted med spam&#8230;.
"Ja - men heldigvis bliver de da også lidt afvist, og opgi'r vel til sidst"
Det jeg tænkte på er unlock af telefoner det er snart hver uge at der er en som &#8221;spamer&#8221; tips.. med at nu kan jeg gøre det for XXX Kr
"problemet med disse unlock er vel nok at der er mange som har "brug for" denne tjeneste, og det nok er rygtedes at Kandu er stedet"
Er der andre som også tænker sådan
"Jeg tror der mange som tænker det samme, og det virker da også ret iriterende"

Emesen.

Kommentar
Fra : sjubbi

Dato : 13-07-03 22:05

Man sidder faktisk og får den opfattelse at Kandu er blevet til et chat-room. Sindssygt irriterende.

Sjubbi

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-07-03 23:49

sjubbi - ja det er jo det Smalltalk blev lavet til .... du behøver jo ikke besøge tråden ( emnet "Smalltalk ) du kan bare framelde den - men mener så også at al chat og diskussion burde holdes til "Smalltalk"

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-03 00:07

sjubbi -> chat på kandu.dk kan du bl.a. finde på : http://www.freebieweb.dk/freebieweb/services/chat/default.asp?id=1804

Jeg mener at kunne huske det har været oppe : Handel = bytte/køb/salg og nogen nævnte ; låne, som KATEGORI på dette board. Værdier skifter hænder. Stort problem i alle kanter. I tip er der frit slag. Det er der nogen, der ser denne mulighed som et forum for gratis distribution af reklame. GIV DE SOM KOMMER MED DISSE TIP NUL STJERNER. Det er vist den eneste måde at kommunikere : Dette er uønsket på Kandu.

Ellers må tip systemet ændres og dét er vist blevet vendt i alle hoveder og kanter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 15-07-03 15:59

pyha, den er godt nok varm idag, hva?

Og et eller andet sted hører jeg vidst stemmer... det må være dem der har spist at de sure bær

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 15-07-03 16:00

og så for en god ordens skyld... at er da = af

Godkendelse af svar
Fra : buch78

Dato : 17-07-03 22:33

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-07-03 22:36

Selv tak.
Emesen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 17-07-03 22:39

hæ hæ jeg så lige http://www.kandu.dk/dk/spg/18935 og så tænkte jeg at der er et par dage siden der sidst var indlæg her