/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjernerne er vendt tilbage
Fra : molokyle
Vist : 339 gange
56 point
Dato : 11-07-03 12:07

Jeg ved ikke hvorfor men, da jeg fik accepteret en kommentar til 200 point og fik 5 stjerner vendte mine 3½ stjerner tilbage. Nu er jeg igen en glad mand

Jeg forstår dog stadig ikke rigtigt systemet bag stjernerne over brugernavnet? Der er ligesom ikke rigtig sammenhæng mellem bedømmelse af svar og antallet af disse stjerner. Tip's man skriver har det med at 'suge' stjerner også selvom tippet bliver pænt bedømt?

Nogen forklaring ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-07-03 12:14

hvad er det for nogen stjerner ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 12:22

Det er de stjerner man har over sit brugernavn øverst på siden. Se iøvrigt : http://kandu.dk/dk/spg/18582

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-07-03 12:45

Jeg har ingen stjerner ????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 13:10

Ditto her... jeg har det som Uffe, ingen stjerner! Måske fordi vi ikke er berømt

Søren

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 11-07-03 13:14

Så vidt jeg kan se, så får man stjernerne når man har skrevet et svar som er blevet accepteret som svar, og så bliver det hele lagt sammen og taget gennemsnittet, det er i hvert fald hvad jeg kan se ved mine egne stjerne jeg har 4½ og er da meget glade for dem, men jeg tror da bestemt ikke at jeg er spor berømt her !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-07-03 17:45

Aha 3½ stjerne tilbage >\molokyle<, jeg syntes bestemt du snakkede om mistet 4½ , nå men jeg husker måske forkert.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 18:56

emesen -> Hai igen. Dte vra ne flej Der skulle faktisk have stået 4 (FIRE). Den ½ var en tyrkfejl. Sorry.

Lige meget : Nu har jeg 3½ -> HVORFOR ? HVORDAN ?

pipzi -> Der kan du bare selv se ! Hvordan ville du ha' det, hvis dine 4½ forsvandt uden forklaring ?

Hvor blev stjernerne af da de blev væk ? Svar søges.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 56 point
Dato : 11-07-03 19:10

Det ved jeg - og jeg sørger for, at de bliver afleveret igen, stol på det.
Men jeg er overbevist om, at stjernestatus er for en periode, for så at blive nulstillet, og at de skal senejtpo negi. Perioden kender jeg ikke, for jeg må med meddele at det er smuttet pågrundafminmanglendeopmærksomhed.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 19:18

Tak; for det plausible svar -> emesen.

</MOLOKULE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 19:21

Ps. Det skulle måske lige nævnes: Jeg fik 2 * 200 point + 2* 5 (*****) HELE stjerner, men der skete ikke mere end 3½ i toppen ..........................................................................................................................................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-07-03 19:26

Mange tak - og et lille regnestykke. 3½ (der blev væk) + 3 (jeg nu har fået) det giver 6½ på bundlinien..............men ingen i toppen.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 19:58

emesen -> først ingen = (tomme) ved første Logon. Spørge+ Svare + Spørge+ osv = 3½ stjerener. OK ?
Så : Juhuuu......... -------------------------------->>>>>> Kakaofugl; Godt svar !!! = 4 stjerner OK ?
Så Tip. (mindre godt kun 2=(**) stjerner) gi'r ....................................................3 ½ stjerner igen !
Pludselig = 0 =() stjerner ? Hmm................................. ?

Så 5 = (*****) *2 (=**********) = 3½ stjerner = ????????????????????????????????????????????????????????????

Jeg blev altså ikke klogere. Så vi lader tilfældet råde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-03 20:06

Aha - du har jo lige givet svaret - konstant gennemsnitsberegning.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 20:09

Takker.................... igen

</MOLOKYLE>