/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl ved dcdiag i win2000 server
Fra : Ylwen
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 11-07-03 09:38

Jeg er ved at sætte en server op til at være dc, og i den forbindelse vil jeg tjekke at alt er som det skal være med dcdiag, men når jeg kører den får jeg følgende fejl (efterfølgende er klippet ud fra event vieweren):

Event Type: Information
Event Source: Application Popup
Event Category: None
Event ID: 26

Date: 10-07-2003
Time: 00:03:50
User: N/A
Computer: SERVER
Description:
Application popup: dcdiag.exe - Entry Point Not Found : The procedure entry point DsIsMangledDnW could not be located in the dynamic link library NTDSAPI.dll.

Hvad er der mon galt?

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-03 10:49

Hejsa

Har du installeret dcdiag ??

Hvis du ikke har kan du se hvordan du gør på www.webguider.dk => artikler => Test af DNS og netværksopsætningen (5. del) => tryk på ikonet

Hvis du har den installeret.. kan der være problemer med dit netkort..

PS. hvilken service pack køre du med ?

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 11-07-03 11:53

Tak for svaret buch78. Jeg havde installeret dcdiag, men der var åbenbart en fejl i den. Da jeg installerede den igen virkede det... forøvrigt en rigtig god guide.