/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Optræk af Puch maxi k
Fra : 30scooter
Vist : 614 gange
5 point
Dato : 10-07-03 21:40

I går stillede jeg spørgsmålet hvor hurtig Min puch maxi k, kunne køre hvis jeg haved sat det her tun sæt på, nu vil jeg gerne vide hvor godt mit optræk bliver ved at sætte det her tunsæt på??kan den komme på Baghjul??altså min Puch maxi k??

Tunsæt:: Cylinder ø 45mm alu, Topstykke
ø 45mm,karburator / studs ø 20mm,udstødning og forør ø 28mm,fortandhjul frit valg,tændrør NGK B8HS.

MVH 30scooter

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 15 point
Dato : 10-07-03 21:44

min kunne komme på baghjul med et 14tands fortandhjul
men den blev på jorden med 16tands!

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 10-07-03 21:49

Okay var bare lige det jeg ville vide...Tænkte lige på er det svært at sætte delene på?? er det ik bare at tage det gamle af, og så sætte det nye på? der hvor det gamle sad på??

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-07-03 21:50

Jo! Og det er meget nemt på en puch maxi !

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 10-07-03 21:53

Tak. så må jeg se at få købt det. og komme i gang :)

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter