/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er stjernerne
Fra : molokyle
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 10-07-03 19:42

Jeg var lige blevet så glad for alle mine stjerner. Hvor er de nu henne ?

Tidligere var der stjerner over mit navn, når jeg loggede ind på Kandu.dk. Nu er de væk ?
...og har været det siden imorges. Er det normalt ?

Det er gået op og ned med, hvor mange der var udfyldt men, nu er der slet ingen

Er det 'normalt' eller er det også sådan hos jer ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 10-07-03 19:49

mine stjerner er der!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 19:55

Mine er der stadig ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 19:58

Jeg vil ha' dem tilbage NU

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 20:02

molokyle er det ikke nok at du er en stjerne i dig selv?

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-07-03 20:11

Er vist noget med hvordan ens kommentar bliver bedømt som svar. Når en kommentar accepteres som svar, er der mulighed for at give stjerner, alt efter hvor godt svaret er. Skal vist ligge på det højeste antal for at have dem over ens navn. Jeg har desværre ingen, og har heller aldrig haft det. Men det tyder på at det er et gennemsnit af bedømmelserne over en eller anden periode...........så måske du skal nok spørge på Kandu, hvordan det lige hænger sammen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 20:20

grethes:

Du har da fået stjerner for dine svar. Læs din egen historik.

mvh ans

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 10-07-03 20:20

Hej MOLOKYLE

Det ser ud til at de er konverteret til nogle flotte måner?

mvh
2603ph

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:23

Der slet ikke nogen; ikke engang 5 tomme stjerner? Jeg var sgu li'e kommet op på 4½ ellers.....

Kan det have noget at gøre med at jeg rensede ud i mine cookies og andet snot ?

Ps. På det sidste har jeg haft besvær med at logge ud !!! Når jeg logger ud fra Kandu, bliver jeg ved med at være logget på. Jeg må simpelthen lukke min browser for at komme væh. Det har jeg taget som et udtryk for, I ikke kan undvære mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:25

grethes -> Ingen stjerner i historik'en heller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 20:36

Molokyle:

Når jeg læser i din og grethes historik (besvarede spørgsmål) er der stjerner.

Bare rolig når mørket falder på bliver stjernerne tydligere.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:42

Jamen, jeg er så ked af, at min 'puter' ikke gør som jer andres. Det bekymre mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 20:44

Er du sikker på at der ikke kun var tre-en-halv og det havde der været hele tiden? Det er ikke så længe siden vi havde samme diskussion i en anden tråd.. kan bare ikke huske hvilken. Nogle har dem og nogle har dem ikke, hos nogle kommer og går de.. men det viste sig, når folk talte efter, at der altid var tre-en-halv...hvis man havde nogle! Håber du skriver til kandu og får dette store mysterie opklaret for det er da lidt mærkeligt.

Glæd dig over Ans`ord og husk dem, når mørket falder på...

Christina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 20:48

molokyle

det kan jo være at elykolom har fået dem, eller kan se dem

ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:49

2603ph -> Det må være Citonmåner fra DanCake ? : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/citonmaane.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:50

Stav RIGTIGT Mortensen : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/citronmaane.jpg

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 10-07-03 21:02

Ingen problemer i det, Molekyle.
Stjernerne kommer og går, som vinden blæser.
Også jeg har haft stjerneløse perioder - men så
er stjernerne der pludselig igen.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-07-03 21:04

molokyle, har du tænk på at det måske slet ikke er en fejl, at der ingen stjerner er over dit navn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:06

Tak Relleom; det trøster. Nu sér vi. Kommer de tilbage inden for en overskuelig fremtid er der : POINT. Jeg venter højst 22 msek.

Hva' med mit logud problem er det; det samme ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:08

Ps. har lige netop nu prøvet at logge ud. No Can Do !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:10

summer -> Tanken har stræffet mig men, der er ikke engang TOMME stjerner at kigge på og ærgre sig over.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:15

skingur -> Se her under Spørge-Hjørnet (Jeg HAR haft stjerner og HAR fået lov af kandu til at vise dem frem) : http://home20.inet.tele.dk/friheden/programmering.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-07-03 21:16

Ja, ind imellem kan man af en eller
anden grund ikke logge ud.
Det er heller ikke usædvanligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:18

skingur -> Se selv :

[citat]
Hej Henrik Mortensen

Det er bare helt fint at du linker til kandu.dk via grafik fra vores
side, det har vi bestemt intet imod.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: CENSUR
Sendt: 3. juli 2003 15:34
Til: service@kandu.dk
Emne: copyright

Jeg netop læst : http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Nu er mit spørgsmål : Jeg har en hjemmeside hvor jeg linker til
http://www.kandu.dk

Jeg har taget et sceendump af jeres forside, klippet kandu logo og mit
brugernavn ud og brugt det som linkbillede. Er det iorden med jer eller
hvordan. Jeg har lagt det under et afsnit jeg kalder Spørg eksperterne.

Omtalte side er : http://home.inet.tele.dk/friheden/programmering.html
og : http://members.fortunecity.com/molo4/programmering.html

Mvh. Henrik Mortensen. email's : CENSUR

[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:23

Tak Rellom -> Du fører

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-07-03 21:26

Til ans

<Du har da fået stjerner for dine svar. Læs din egen historik.>

Ja men ikke nok til at få stjerner over mit navn. Har lige været inde og kigge på min historik........2 og 3 stjerner for svar.......så mon ikke svarene skal bedømmes med 4 eller 5 stjerner for at få dem vist over ens navn.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:26

ans -> Tjekker lige <ELYKOLOM>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 21:27

Jamen det ser jo fint ud hr. mortensen så har du dem da et sted!!!

men trøst dig... ligeså sikkert som kandus server ind i mellem går ned, kommer dine stjerner tilbage!

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:31

<ELYKOLOM> er også MEGET ked af ikke længere at være en stjerne. Ingenting dér heller

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 21:32

Molokyle har du set om elykolom har stjerner?

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 21:40

Jeg er ked af at sige det men, du får (sikkert) ret og I andre får fred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-07-03 21:56

Nu bli'r jeg ke' a' det. Al den sank om stjerner over vores navn.
Jeg har aldrig haft nogen stjerner. Hvorfor mon ikke???????????????

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 22:17

Jeg har 7 stjerner - jeg kan bare ikke finde dem. På et tidspunkt var der de sævanelige 3½ som blev væk, men så kom der 3½ igen som nu er væk.
De stjerner var nu også lidt grumsede i kanten, så det gør ikke noget.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 22:31

emesen -> Altså 3½ + 3½ = 7, som nu er væk ? = PRAL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 22:32

Ps. Godt ord igen.... kandu bevise noget måske ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 22:34

Nå måske var det de samme 3½ - men det lød da flot.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 22:42

Thihi... Jeg vidste det !

</MOLOKYLE>