/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Formattere harddisk
Fra : Kanden
Vist : 2033 gange
36 point
Dato : 27-12-01 01:00

Jeg har 2 harddiske. Er det muligt at formattere dem uden en startdisk? Jeg har windows 2000. Jeg har prøvet at formattere dem men den siger at den ikke kan låse harddisken hvor windows ligger på og derfor ikke kan formattere den. På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 46 point
Dato : 27-12-01 01:23

Hvis du lægger NT. Win2000 eller XP på , så kan du jo vælge at formatterer din disk under instalationen.

Altså start fra din installations-CD og vælg at du vil formatere den disk , hvor du vil installerer dit Operativsystem.

Hvis ikke, det er det du vil, så skal du danne en boot-diskette med Format-programmet på.

MVH Soccer