/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
WEBSPACE
Fra : crha
Vist : 411 gange
30 point
Dato : 27-12-01 00:16

Hej

Jeg har nu ledt i lang tid efter et sted at ligge sin hjemmeside ud. Problemet er at der ikke er nogle steder hvor der understøttes det jeg skal bruger.
Det jeg skal bruge er:
En server der har understøttelse af:
- ASP
- PHP
- Access databaser
- SMTP
og muligvis:
- POP3
- Perl og cgi

Siden må ikke indeholde reklamer og skal være nem og gå til (helst med FTP upload)

Hilsen Casper

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 27-12-01 16:26

Hej

Prøv på http://www.friserverplads.dk/

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 27-12-01 20:59

Så var det vel at man skulle overveje at betale for den service man får?? De har en del udgifter de skal betale, og når du ikke engang vil have bannere på din side bliver det jo svært for dem.

Hvorfor skal du have 4 forskellige programmeringssprog? Det giver da ingen mening, forestil dig at Jubii var programmeret i ASP/PHP/CGI/Perl det ville blive fuldstændig umuligt for webmasterne/programmørene at holde styr på. Vælg dog et sprog og lav så din hjemmeside i det.

Men prøv evt. at søge på http://www.internetplads.dk , der burde være en chance.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 27-12-01 23:43

Har prøvet begge dele, men problemet på friserverplads.dk var at den vist ikke rigtigt kunne sende mails fra et scripts.

Og til dig 2mmy:
Der findes masser af steder hvor et subdomæne uden reklamer, med ofte både PHP, ASP, MYSQL og alt er der.
Egentligt skal jeg kun bruge ASP, PHP, Accessdatabase og en mailserver som skal være SMTP.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 04:33

Hvad med at hoste den på din egen computer ??
Så er det kun dig selv som sætter begrænsningerne...

Simpleserver fra www.analogx.com

http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm

MW
"crha" <crha.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZLsW7.5371$Zm5.493785@news000.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg har nu ledt i lang tid efter et sted at ligge sin hjemmeside ud.
> Problemet er at der ikke er nogle steder hvor der understøttes det jeg
> skal bruger.
> Det jeg skal bruge er:
> En server der har understøttelse af:
> - ASP
> - PHP
> - Access databaser
> - SMTP
> og muligvis:
> - POP3
> - Perl og cgi
>
> Siden må ikke indeholde reklamer og skal være nem og gå til (helst med
> FTP upload)
>
> Hilsen Casper
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : KBmaster

Dato : 12-11-02 13:38

alle de ovenståend svar kan ikke bruges da intet af det understøtter hva du skal bruge.

Jeg har pt for meget transfer til overs på min server og søger nogle der vil hostes hos mig bare for at udnytte alt den transfer. send mig en mail på cft8285@privat.dk.

serveren understøtter alt det du spurgte til og en del til bla. ubegrænset pop/webmail/adresser/forwards/redirects etc. plus https:/

Men skriv hvis du syntes om det. TOS : ingen porno eller warez.erhvervshosting. kun privat og ikke det man kalder "non profit companies"

mvh
mikkel koch.