/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
digital videokamera
Fra : Henriette.H
Vist : 234 gange
50 point
Dato : 10-07-03 15:23

Vil gerne anskaffe mig et digital videokamera men kender intet til dem.
Jeg har tænkt mig en pris omkring (3000 -5000 kr) Er der nogen der kan fortælle mig hvad mærke jeg
evt. skal vælge og hvad jeg skal kigge efter??
Henriette
hh.nr.1@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 10-07-03 16:30

Hej Henriette.... du siger at du vil giver omkring de 3000-5000kr og det kan du sagtens få noget der virker for... Jeg kan stærkt anbefale Sony, du må aldrig købe dig et cannon de er alt for dyre i forhold til det de kan...
Jeg kiggede lidt rundt og fandt dette http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=3589&vare_id=241883
Det er efter min mening det bedste til de penge, du kan godt få billigere kamera, men her har du et der virker...

Håber jeg kunne hjælpe hilsen Joachim

Kommentar
Fra : prophet

Dato : 10-07-03 18:45

gå ind på www.shopman.dk ...rimlige priser ved ikk rigtigt om qualy

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 11-07-03 00:23

gå din på www.edbpriser.dk og søg på digital videokamera, du kan så sætte maks pris, så du kan se hvad du kan få for det du vil give, og er billigere at bestille dem gennem nettet, frem for at købe dem i en butik

Kommentar
Fra : Henriette.H

Dato : 11-07-03 09:06

Tak for jeres hjælp. Nu har jeg da noget at gå igang med..
Henriette

Kommentar
Fra : ebbem

Dato : 14-07-03 07:15

I denne uge har aldi et godt amatørkamera på tilbud. 2299,-
4.4 mpix og et godt tilbehørsprogram.
Det hedder medion et-eller-andet og er identisk med
skanhex sx-410z3
samsung digimax 410 (set til 3387 på edbpriser.dk)
dantax sx 4100 z3 (små 4000 der hvor jeg har set det)
Læs mere på
http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/skanhex410z3.html
(hollandsk, men mange nyttige informationer)